باتری موبایل را از fonishop.com بخریم یا amazon.com ؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]امروزه در عصر ارتباطات موبایل ها و تبلت ها به عضو های جدا ناپذیر خانواده های ما تبدیل شده اند. اما متاسفانه عمر باتری موبایل ها محدود است و بعد از گذشت چند سال مجبور به تعویض باتری آن خواهیم شد.

باتری های بی کیفیت و غیر اورجینال نه تنها عمری کوتاه دارند بلکه ممکن است باعث آسیب های جدی به دستگاه شوند. به همین خاطر همواره پیشنهاد می شود برای خرید باتری و دیگر لوازم جانبی موبایل به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید.

Amazon.com و fonishop.com دو نمونه از این فروشگاه ها هستند که می توانید با خیال راحت از آن ها باتری و دیگر لوازم جانبی موبایل را تهیه کنید.

عواملی که باعث کاهش عمر باتری های لیتیومی می شود:

 

گرما

گرما بزرگ ترین عاملی است که نادیده گرفتن آن باعث کاهش سریع عمر باتری می شود. باتری های لیتیومی نسبت به گرما بسیار حساس هستند. در مواقعی که در محیط های گرم و یا نور مستقیم خورشید هستید بهتر است تا حد امکان استفاده از موبایل را کم کنید. همچنین به دلیل گرم شدن خود به خود باتری هنگام شارژ بهتر است در آن زمان با دستگاه کار نکنید.

سعی کنید مواردی که باعث گرم شدن باتری و موبایل می شوند را شناسایی و کاهش دهید. روشنایی بیش از حد صفحه و اجرای بازی های سنگین از اینگونه موارد هستند.

برنامه های فعال

بسیاری از افراد بعد از استفاده از اپلیکیشن ها آن ها را کامل نمی بندند. این برنامه ها در پس زمینه فعال می مانند و همچنان به مصرف انرژی باتری ادامه می دهند. به همین دلیل باعث گرم شدن و استفاده بیش از اندازه باتری می شوند.

آپدیت نکردن دستگاه

اگر اپلیکیشن ها و سیستم عامل دارای باگ و مشکل باشند ممکن است باعث آسیب به دستگاه شوند. به همین دلیل سازندگان همواره در حال تلاش برای رفع این مشکلات هستند و نسخه های بروز شده را در دسترس کاربران قرار می دهند.

همیشه حتما برنامه ها و مخصوصا سیستم عامل دستگاه خود را به روز نگه دارید.

استفاده نکردن از شارژر های اورجینال

متاسفانه بسیاری از شارژر های موجود در بازار بی کیفیت و فیک هستند. استفاده از شارژر های غیر اصل موجب داغ شدن بیش از اندازه باتری و حتی سوختن دستگاه می شود. برای خرید شارژر حتما باید به اورجینال بودن آن توجه کنید.

روشن ماندن بلوتوث و GPS

حتما مواقعی که نیازی به بلوتوث، وای فای، GPS و NFC ندارید آن ها را خاموش کنید. این قابلیت ها مانند دیگر برنامه ها از باتری استفاده می کنند و در بعضی موارد باعث افزایش بیش از حد دمای باتری می شوند. پس اگر از آن ها استفاده نمی کنید آن ها را حتما خاموش کنید.

 

حتما از باتری های اورجینال استفاده کنید

باتری های بی کیفیت و فیک معمولا دارای عمر بسیار کمی هستند و بعد از مدتی بازدهی آن ها بسیار کاهش میابد. همچنین ممکن است در صورت باد کردن موجب آسیب به LCD شوند. از این رو با خرید باتری تقویت شده اصلی از وب سایت ها و فروشگاه های معتبر مانند amazon.com و fonishop.com می توانید بدون نگرانی از موبایل خود استفاده کنید و بهترین بازده را داشته باشید.

 

خرید باتری از fonishop.com

فروشگاه های amazon.com  و fonishop.com هر دو از معتبرترین فروشگاه های خرید اینترنتی هستند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که برای خرید از آمازون باید زمان و پول بسیار بیشتری صرف کنید.

با خرید باتری اپل و دیگر کمپانی ها از فونی شاپ می توانید در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را دریافت کنید. همچنین این وب سایت به مشتریان خود خدمات ویژه ای مانند تست یک هفته ای و بازگشت وجه در صورت نارضایتی می دهد.

و تمام محصولات فونی شاپ بر خلاف بسیاری از فروشگاه ها دارای ضمانت اورجینال بودن هستند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا