کشف کالای قاچاق ۵ میلیاردی در خرم‌آباد

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” کشف کالای قاچاق ۵ میلیاردی در خرم‌آباد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

اشتغال |پلیس

بیگ نیوز/لرستان جانشین فرمانده انتظامی لرستان از کشف انواع کالای قاچاق خارجی به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال در خرم‌آباد خبر داد.

سرهنگ فرهاد ابدال چگنی امروز ۲۸ مرداد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران انتظامی بخش زاغه خرم‌آباد حین کنترل محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه خودروی حامل بار مظنون شدند و جهت تحقیقات بیشتر آنها متوقف کردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این خودروها انواع کالای قاچاق شامل تعداد ۴۰۵ تخته پتوی مسافرتی و ۴ هزار و ۷۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به این‌که  متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی تحویل داده شدند، افزود: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

ابدال چگنی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا پایه‌های تولید، اشتغال و اقتصاد کشور را متزلزل می‌کند، لذا می‌طلبد دیگر دستگاه‌ها نیز با عزمی جهادی در این خصوص با پلیس همکاری بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا