کشف احشام میلیاردی قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی

قاچاق |قاچاق کالا

به گزارش خبرنگار بیگ نیوز آذربایجان غربی ، سردار حسین خانی افزود: نظارت مستمر و کنترل نگهبانان مرزبانی در نوار مرزی و تلاش مستمر آنها برای محافظت از پناهگاه مقدس ایران اسلامی از مهمترین عوامل موفقیت مرزبانان بوده است. در استان “
این مقام ارشد مرزبانان استان ، استفاده از تجهیزات مناسب مرزی با توان رزمی عملیاتی بالا را اصل اجرای عملیات در مرزبانان استان عنوان کرد و افزود: طی 24 ساعت گذشته 450 مورد توقیف قرار گرفته است. گاوها در مرزهای استان.
خانی اظهار داشت: کارشناسان ارزش اکتشافات مرزبانان استان را 13 میلیارد و 500 میلیون ریال تخمین می زنند که در این عملیات قاچاقچیان گاو استفاده از تاریکی شب و شرایط جغرافیایی و کوهستانی منطقه فرار را انتخاب کردند. ”

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: مرزداران برای محافظت و پاکسازی روستاهای مرزی از مجرمان یا سودجویان ، به منظور کاهش جرائم و نقض مرزها و ارتقاء امنیت پایدار و آسیب دیدن قاچاق کالا در چرخه اقتصادی این جلوگیری از زمین با اعلام نوع اطلاعات و اخبار مربوط به پاسگاه محلی ، همراه و نگهبان مرزبانی باید امنیت پایدار را در مناطق مرزی حفظ کند.

48

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا