ژل شستشوی صورت ویتابلا خوبه

همان‌طور که می‌دانید پوست صورت در طول روز در معرض ذرات گرد و غبار، باکتری، نور و آلودگی‌های زیادی است و همین امر موجب می‌شود پوست صورت سلول‌های مرده زیادی تولید کند و طراوت و شادابی خود را از دست بدهد، به همین خاطر به این دلیل از ژل شستشو ویتابلا استفاده می‌کنیم .

خرید محصولات ویتابلا یک محصول بی‌نظیر برای شستن صورت است؛ که با مصرف آن می‌توانید از فوایدی همانند پاکسازی کامل پوست و همچنین متعادل‌ کردن چربی پوست خود بهره‌مند شوید. همچنین استفاده از ژل بانوان از محصولات ویتابلا باعث جلوگیری از عفونت و زگیل تناسیلی میشود. البته نباید فراموش کرد که مصرف این ژل هم باید به شکل اصولی انجام شود تا بهترین نتیجه ممکن را در بر داشته باشد.

ژل شستشوی صورت شرکت بیز محصولی تحت لیسانس شرکت‌ گلوبال پریفر آلمان بوده و در ایران توسط فروشگاه بیز پلاس «biz-plus.ir» با بهترین کیفیت تولید و عرضه می‌شود. شما عزیزان جهت خرید این فوق‌العاده می‌توانید به وب‌سایت «biz-plus.ir» مراجعه کرده و آن را به راحتی سفارش دهید.

قیمت ژل شستشو صورت دکتر بیز

قیمت ژل شستشوی صورت دکتر بیز معمولاً یک قیمت مناسب و شرکتی می باشد که سالانه یکبار تغییر می کند. البته ما در فروشگاه بیز پلاس برای سفارشات حجم بالا تخفیفات ویژه ای قائل شده ایم که شما عزیزان نیز می توانید از آن بهره ببرید.

جهت کسب اطلاع بیشتر و دریافت مشاوره، مشاوره رایگان در زمینه ژل شستشوی دکتر بیز می توانید از طریق شماره تماس های موجود در صفحه و یا آدرس اینترنتی «biz-plus.ir» با تیم پشتیبانی در ارتباط باشد. همچنین می توانید از نیز در کنار این ژل شستشو استفاده نمایید.

از بین بردن چربی‌های اضافی و سلول‌های مرده پوست یکی از وظایف مهم یک شوینده خوب و قوی مانند ژل شستشوی صورت دکتربیز است. باقی ماندن هرگونه مواد آرایشی و آلودگی موجب فعالیت و آزاد شدن رادیکال‌های آزاد می‌شود. در نتیجه، سطح کلاژن‌ها به شدت آسیب می‌بیند و آسیب کلاژن پوست، موجب پیری پوست می‌شود.

ژل‌‌ها با قدرت پاک کنندگی خوب، ترکیبات ملایم و خاصیت آبرسانی مناسب بهترین انتخاب برای شستشوی روزانه صورت محسوب می‌شوند. در این مقاله می‌خواهیم با این شوینده کاربردی، انواع آن و تفاوت های آنها با هم صحبت کنیم.

توصیه مهم درباره ژل شستشوی صورت دکتر بیز

  • در صورت بروز حساسیت ، التهاب یا آلرژی مصرف ژل را قطع کرده و با پزشک یا داروساز خود تماس بگیرید.
  • از استعمال محصول به دور چشم ها خودداری فرمایید.
  • کرم را دور از دست اطفال و دردمای 15 تا 25 درجه سانتیگراد نگهداری نمایید.

مواد تشکیل دهنده ژل شستشوی صورت دکتر بیز

مواد تشکیل دهنده هر کدام از ژل های شستشو با هم متفاوت میباشد که ما در اینجا شستشوی صورت هیدرودرم براساس ترکیبات را نقد و بررسی می‌کنیم.

ژل شستشوی پوست چرب هیدرودرم فاقد سولفات نیست و از ترکیب سدیم لورت سولفات درآن استفاده شده است . سدیم لورت سولفات ترکیبی نامناسب برای پوست های چرب و کومدوژنیک با نمره 3 از 5 است.

خواص ژل شستشوی صورت دکتر بیز

پوست صورت حساسیت بیشتری نسبت به پوست سایر قسمت‌های بدن دارد. به همین دلیل، باید راهکار‌های مراقبتی جدی‌تری را برای حفظ سلامت و شادابی در نظر بگیریم. ژل شستشوی صورت دکتر بیز یکی از انواع شوینده‌های صورت است که با استفاده از آن می‌توانید آسیب‌های ناشی از عواملی که بالاتر به آنها اشاره کردیم را تا حد زیادی کاهش دهید.

ما در این مطلب به مزایای استفاده از ژل شستشوی صورت که یکی از است می پردازیم.

  • توان بالا در پاکسازی پوست صورت
  • تاًمین رطوبت مورد نیاز پوست صورت
  • افزایش شفافیت ، نرمی و لطافت پوست
  • از بین بردن آلودگی ها و چربی‌های مضر و اضافی روی پوست صورت
  • آب رسانی به پوست و افزایش سطح رطوبت آن
  • متعادل کردن چربی پوست صورت
  • جلوگیری از بروز جوش ، آکنه و لک

انواع ژل شستشوی صورت دکتر بیز

ژل شستشوی صورت، شوینده‌هایی شفاف و بر پایه آب هستند که بافتی شبیه به ژل دارند.

این محصول، ناخالصی‌ها و سبوم را از بافت پوست جدا کرده و همچنین پوست را از شر باکتری‌ها و در نهایت ایجاد آکنه خلاص می کند.

این شوینده از فرمولاسیون ویژه‌ای برای انواع پوست ساخته شده است .

  • ژل شستشوی صورت برای منافذ باز؛یکی از انواع ژل‌های شستشوی صورت، مناسب پوست هایی است که منافذ آنها باز شده و نیاز به ترمیم دارد.

این ژل صورت برای منافذ باز، کمک می کند تا منافذ پوست جمع شود؛ بنابراین اگر منافذ پوستتان باز است، هنگام خرید می توانید ژل شستشوی صورت برای منافذ باز را انتخاب نمایید و از نتیجه آن لذت ببرید.

  • ژل شستشوی صورت چرب؛ از نمونه‌های دیگر این نوع ژل می‌باشد. این محصول را به کسانی که پوست چرب دارند و نمی‌خواهند جوش بزنند، پیشنهاد می‌کنیم.

ژل شستشوی صورت ضد جوش با کنترل چربی پوست، ضمن آبرسانی از ایجاد آکنه جلوگیری می‌کند.

  • ژل شستشوی صورت خشک؛ این نوع ژل صورت بسیار عالی است؛ چرا که با ایجاد رطوبت و آبرسانی عمیق پوست کمک می‌کند پوستی لطیف و نرم داشته باشید.

این ژل صورت آبرسانی به خصوص برای پوست های خشک و حساس گزینه‌ای مناسب است. بیز پلاس در کنار این محصول برای خانم های محترم محصول را نیز موجود و در سایت قرار داده است.

روش استفاده از ژل شستشوی صورت دکتر بیز

طریقه استفاده از ژل شستشوی صورت دکتر بیز بسیار راحت می‌باشد.

کافیست صورت خود را خیس کرده و مقداری از ژل شستشوی مناسب پوست صورت خود را به صورت دورانی برروی صورت خود ماساژ دهید تا کف کند و بعد از چند دقیقه صورت خود را آبکشی کرده و با یک دستمال یا حوله نرم خیسی صورت خود را بدون وارد کردن فشار بگیرید.

اشتباهات رایج در هنگام استفاده از ژل شستشوی صورت دکتر بیز

  • فراموش کردن شستتن پوست قبل از خواب
  • نشستن صبحگاهی صورت
  • شستن صورت با آب داغ
  • استفاده از پاک کننده صورت به جای آرایش پاک کن
  • استفاده از پاک کننده ناسازگار با نوع پوست
  • شستشوی زیاد صورت
  • خشک کردن صورت با حوله بدن
  • شستشوی صورت با صابون

ژل شستشوی صورت ویتابلا با عصاره درخت چای

ژل شستشوی صورت ویتابلا مناسب برای بانوان و آقایان مجموعه ای از شوینده های ملایم برای انواع پوست ها حاوی روغن درخت چای با خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی پاک کننده عمیق پوست.
از آلودگی های سطحی و باقیمانده مواد آرایشی از بین برنده سلول های مرده و باکتری های ایجاد کننده آکنه پوست.

ایجاد حس تازگی و شادابی و شفاف کننده پوست صورت فاقد مواد صابونی و مناسب برای انواع پوست مناسب برای تمام اعضای خانواده

خواص روغن درخت چای

روغن درخت چای برای درمان آکنه و یا عفونت هایی مثل عفونت قارچی ناخن، گال، کچلی پا یا بیماری پای ورزشکاران و … به کار می رود.
همچنین در مواردی مثل سوختگی، جای نیش حشرات، عفونت واژن، عفونت دهان و دندان و بر روی خراشیدگی و بریدگی ها به عنوان ضدعفونی کننده استفاده می شود. مواد شیمیایی ای که در این روغن وجود دارد عفونت ها را از بین می برد و باعث تسریع در بهبودی زخم می شود.از این ماده پر خاصیت در ژل شستشوی صورت ویتابلا استفاده شده است. به مقدار کافی از فراورده را به کمک دست‌ها بر روی پوست خیس و مرطوب صورت و دور چشم مالیده و به آرامی ماساژ دهید. سپس با آب ولرم به طور کامل صورت را شستشو نمایید.

دکمه بازگشت به بالا