فواید مصرف کنسرو مادر اند بیبی

توضیحات

نقد و برسی: کنسرو مادر و بچه گربه رویال کنین

محصول عالی و شناخته شده برای گریه شما به نام کنسرو مادر و بچه گربه رویال کنین، محبوبیت این برند به دلیل کیفیت بالا، طعم و هضم عالی و همچنین فواید آن می باشد. این کنسرو رویال کنین مادر اند بیبی به صورت بسته بندی اورجینال در وزن ۱۹۵گرم می باشد. که می توانید این محصول را از با بهترین قیمت و کیفیت خرید کنید. به سراسر ایران به کمک پست، تیپاکس و چاپار ارسال داریم.

اطلاعات جامع کنسرو مادر اند بیبی رویال کنین:

  • بسته‌بندی ۱۹۵ گرمی
  • مناسب گربه های ۱ تا ۴ ماه
  • بسیار مناسب برای دوران آبستن و شیر دهی
  • حاوی مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز بدن گربه
  • تقویت سیستم ایمنی و گوارش
  • سلامت دستگاه گوارش
  • کمک به از شیر گیری آسان
  • ساخت کشور فرانسه

ترکیبات:

کنسرو گربه مادر و بچه گربه رویال کنین: شامل آب کافی برای فرآوری، جگر مرغ، مرغ، محصولات جانبی مرغ، محصولات فرعی گوشت خوک، گلوتن گندم، سلولز پودر شده، نشاسته ذرت اصلاح شده، پلاسمای خوک، طعم دهنده‌های طبیعی، روغن نباتی، آرد برنج، روغن ماهی، مخمر هیدرولیز شده، کلسیم کربنات، کاراگینان، سدیم تریپلی فسفات، فسفات پتاسیم، تورین، ویتامین‌ها، L- آسکوربیل-۲-پلی فسفات (منبع ویتامین C)، تیامین مونونیترات (ویتامین B1)، مکمل نیاسین، بیوتین، پنتوتنات کلسیم D، مکمل ریبوفلاوین، هیدروکلراید پیریدوکسین (ویتامین B6)، اسید فولیک، مکمل ویتامین B12، مکمل ویتامین D3]

ویتامین ها: C ، B1، B6،  B12، مکمل ویتامینD3، نیاسین، بیوتین

تحلیل:

  • پروتیین           ۹%
  • فیبر خام         ۱.۹%
  • رطوبت           ۸۱%
  • چربی             ۴%

انواع غذای رویال کنین گربه |بهترین کنسرو غذای گربه

فواید محصول کنسرو مادر اند بیبی رویال کنین:

کنسرو مادر اند بیبی رویال کنین، محصولی منحصر به فرد است که رویال کنین با تهیه کردن این کنسرو بار دیگر ثابت کرد که تا چه اندازه به فکر سلامتی گربه های شماست.

زمان رشد بچه گربه‌ها بسیار کوتاه است، به همین دلیل انتخاب غذایی با داشتن مواد معدنی مورد نیاز آن‌ها در این سن حساس کار بسیار مهمی است. شیر گربه‌ی مادر، با داشتن آنتی‌بادی‌های به خصوص این مواد معدنی را تامین می‌کند. اما از طرفی مواد معدنی از دست‌رفته‌ی گربه‌ی مادر باید به طریقی جبران شود.

زمانی که بچه گربه کمی بزرگ‌تر می‌شود و نیاز به غذای جامد دارد، در تغذیه‌ی او شکافی رخ می‌دهد. پوچ بچه گربه و گربه‌ی مادر رویال کنین با داشتن مواد معدنی و ویتامین‌های مورد نیاز بدن بچه گربه و گربه‌ی مادر، این شکاف و کمبود را برطرف کرده است.

بافت نرم و لطیف این کنسرو سبب افزایش اشتهای پت شما می شود. کنسرو مادر اند بیبی رویال کنین، دارای مواد مغذی ضروری می باشد که هر یک از آنها نقشی مهم و حیاتی در سلامت و طول عمر حیوان ایفا می نمایند.

از دیگر نکات قابل ذکر در مورد این محصول پروتئین ها و پروبیوتیک های موجود در فرمولاسیون آن است که در هضم آسان و تقویت سیستم گوارشی حیوان نقش مهمی ایفا می نمایند. این کنسرو فاقد هرگونه مواد و افزودنی های غیر مجاز و شیمیایی می باشد که این مهم سبب سلامت دوچندان این محصول برای گربه دلبند شما خواهد شد.

شیوه مصرف کنسرو مادر و بچه گربه رویال کنین:

از ترکیب این خوراک با تشویقی های پرکالری یا استفاده به عنوان مکمل غذایی در رژیم او خودداری کنید.

برای جیره‌بندی این غذا حتما به سن، نژاد و میزان فعالیت روزانه گربه توجه شود.

قبل از باز شدن در دمای اتاق و پس از باز شدن در این کنسرو، آن را نهایتا در دو روز مصرف و حتما در مکان خشک و خنک (یخچال) نگهداری کنید.

وزن(کیلوگرم)           مقدار مصرف روزانه(گرم)

۳                                    ۲۶

۴                                    ۳۵

۵                                    ۴۴

۶                                    ۵۳

نمایندگی فروش کنسرو مادر و بچه گربه رویال کنین:

پت شاپ تام و جری به عنوان برترین نمایندگی و عرضه کننده مواد غذایی پت توانسته سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار داشته و نقش موثری را در راستای حفظ سلامت و نیازهای تغذیه‌ای حیوانات خانگی ایفا نماید. این محصول عرضه شده در پت شاپ اینترنتی تام و جری دارای بارکد اصالت کالا بوده و در بسته‌بندی اورجینال ۱۹۵گرمی قابل سفارش است که شما می ‌توانید به راحتی از طریق وب سایت، کنسرو مادر و بچه گربه رویال کنین را ثبت سفارش کرده و در اسرع وقت به همراه فاکتور معتبر درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید.

مناسب برای بچه گربه های ۱ تا ۴ ماهه
⏳ تاریخ انقضا بیشتر از ۱ سال
? ضمانت دارای بارکد اصالت کالا
?وزن محصول ۱۹۵گرم

کنسرو مادر و بچه گربه رویال کنین برای چه گربه‌هایی قابل استفاده است؟

این محصول برای بچه گربه های ۱ تا ۴ ماهه مناسب است.

کنسرو مادر و بچه گربه رویال کنین چه ویژگی‌هایی دارد؟

این محصول برای دوران آبستنی، شیردهی مادر و همچنین دوران از شیر گرفتن بچه گربه‌ها بسیار مناسب است.

نحوه مصرف کنسرو مادر و بچه گربه رویال کنین چگونه است؟

در هنگام مصرف باید به سن، نژاد و میزان فعالیت روزانه گربه توجه شود و پس از باز شدن کنسرو نهایتا تا ۲ روز مصرف شود. یکی از خوشمزه ترین و مغذی ترین غذاهای آماده کنسرو عدسی می باشد. این محصول با پسوندهای مختلفی مثل سبز، رژیمی و خانگی به فروش می رسد و لازم به توضیح است که عدس در زمره پر مصرف قرار می گیرد و اقسام گوناگون آن از نظر رنگ، اندازه تقریبی و سایر ویژگیها با هم تفاوت دارند.

به عنوان مثال در اینجا از عدس سبز، قهوه ای، سیاه و قرمز نام می بریم بدیهی است که کنسرو عدسی سبز با استفاده از عدس سبز درست می شود البته این ماده غذایی نیز به نوبه خود تنوع دارد، با طعمها و بسته بندیهای مختلف موجود است به عنوان مثال کنسرو عدسی سبز رژیمی نسبت به سایر محصولات مشابه به مراتب کم نمک تر بوده و معمولاً برای تهیه آن از روغن استفاده نمی شود.

به طور کلی امروزه مصرف غذاهای کنسرو شده رواج زیادی یافته است، چرا که این مواد خوراکی به سرعت و بدون اتلاف وقت آماده خوردن می شوند، علاوه بر این محصولاتی مانند کنسرو عدسی ارزش غذایی بالایی دارند. برای داشتن یک وعده غذای خانگی خوشمزه و مقوی کافی است، یک قوطی کنسرو عدسی را به مدت بیست دقیقه در آب بجوشانیم، این خوراک را می توان همراه با نان یا برنج مصرف کرد.

شایان ذکر است که در هنگام خرید هر نوع کنسرو عدسی سبز، رژیمی، خانگی و غیره باید به مواردی مثل سالم بودن قوطی کنسرو، تاریخ تولید و انقضاء و مواد تشکیل دهنده محصول غذایی توجه کرد، همچنین داشتن نشان استاندارد تولید، برند محصول و محل تولید آن مهم می باشند.

در میان انواع و اقسام غذاهای آماده کنسروی موجود در بازار کنسرو عدسی سبز جایگاه ویژه ای دارد. زیرا عدسی یک غذای لذیذ به شمار می رود و اغلب ذائقه ها آن را می پسندند، علاوه بر این علت اصلی پرمصرف بودن کنسرو عدسی، خواص بیشمار آن می باشد.

لازم به ذکر است که و عدس سبز نسبت به سایر ارقام عدس مقدار قابل توجهی آنتی اکسیدان دارد همچنین سرشار از پروتئین و املاح معدنی به خصوص آهن، منیزیم، پتاسیم و فسفر است به تبع این مسئله کنسرو تهیه شده با عدس سبز نیز فوق العاده مغذی می باشد. سوای از آنچه تا بدین جا بیان شد، کنسرو عدسی سبز حاوی مقدار قابل توجهی فیبر، ویتامین و اسیدهای آمینه است، به همین علت افراد در هر سنی می توانند، به عنوان یک غذای کامل از آن استفاده کنند.

تقویت ایمنی بدن، پیشگیری و درمان کم خونی و جلوگیری از ناراحتیهای قلبی از مهم ترین خواص مصرف عدس سبز به صورت پخته یا کنسرو شده می باشند، علاوه بر اینها کنسرو عدسی به علت داشتن فیبر فراوان موجب بهبود عملکرد دستگاه گوارش می شود، در نتیجه مصرف آن به رفع مشکلاتی مثل یبوست کمک می کند.

ناگفته نماند که مصرف کنسرو عدسی سبز برای مغز و سیستم عصبی نیز مفید است، در واقع ویتامینها و املاح معدنی موجود در عدس به عملکرد بهتر مغز کمک می کنند، از این رو مصرف عدسی به دانش آموزان، دانشجویان و کلیه افرادی که مشغله فکری دارند، توصیه می شود.

کنسرو عدسی رژیمی

یکی از دلایل مهم پرفروش بودن کنسرو عدسی، رژیمی بودن آن است. به عنوان توضیح بیشتر باید اضافه کرد که عدس، سرشار از فیبر و پروتئین می باشد. بنابراین به مدت طولانی تری افراد را سیر نگه می دارد و در نتیجه به کاهش وزن کمک می کند. فیبر فراوان عدس به کنترل قند و چربی خون کمک می کند. در واقع فیبر موجود در کنسرو عدسی رژیمی، باعث کند شدن سرعت جذب مواد غذایی می شود و این ویژگی ثابت نگه داشتن قند خون را در پی دارد.

همان گونه که در قسمت ابتدایی نوشتار بیان شد، کنسرو عدسی رژیمی بدون روغن یا با استفاده از مقدار کمی روغن گیاهی رژیمی تهیه شده است. در نتیجه افراد دیابتی و کسانی که از چربی خون بالا رنج می برند، می توانند از آن استفاده کنند. همچنین و کنسرو عدسی رژیمی به بهبود متابولیسم بدن کمک کرده و برای کنترل وزن افرادی که مستعد چاقی هستند، مفید است.

ناگفته نماند که یکی از مهم ترین دلایل رژیمی بودن کنسرو عدسی این است که ماده غذایی نام برده حاوی مقدار قابل توجهی ویتامینهای گروه بی می باشد. زیرا این ویتامینها به عملکرد سیستم گوارشی کمک می کنند و هضم غذا را بهبود می بخشند، علاوه بر این کاهش کلسترول بد خون و افزایش سوخت و ساز بدن از دیگر تاثیرات ویتامین بی بر بدن به شمار می روند.

در ادامه مطالب بالا باید اضافه کرد که میزان پروتئین موجود در عدس به حدی است که در موارد زیادی جایگزین گوشت در غذا می شود اما در عوض عدس نسبت به قرمز به مراتب چربی کمتری دارد. همچنین فاقد کلسترول مضر است و در گروه مواد غذایی کم کالری قرار می گیرد. پروتئین بالای عدسی حجم عضلات بدن را افزایش می دهد، در عوض کالری کم و فیبر موجود در عدسی به کاهش چربیهای بدن کمک می کند، به همین علت کنسرو عدسی یک غذای رژیمی و در عین حال مقوی محسوب می شود.

کنسرو عدسی خانگی

با وجود انواع و اقسام کنسروهای موجود در بازار برخی افراد ترجیح می دهند، کنسرو عدسی را به صورت خانگی تهیه کنند. برای درست کردن یک کنسرو عدسی خوشمزه خانگی در ابتدا باید عدس پخته شود، پیشنهاد من این است که جهت خوش خوراک تر شدن این غذا از آب مرغ یا آب گوشت برای پخت عدس استفاده شود، اما در صورت در دسترس نبودن آب مرغ و گوشت می توان از آب معمولی تصفیه شده به همراه ادویه جات استفاده کرد.

پس از پخت عدس، پیاز را خرد کرده و در روغن سرخ می کنیم تا طلایی رنگ شود، ناگفته نماند که بهترین روغن برای تهیه کنسرو عدسی خانگی رژیمی، روغن زیتون است. سپس نوبت به اضافه کردن مقداری رب گوجه فرنگی، همچنین نمک، و ادویه می رسد پس از این که طعم خامی رب گوجه فرنگی گرفته شد، می توان عدسی را به همراه آب آن به مواد اضافه کرد.

در انتها اجازه می دهیم، غذا حدود نیم تا یک ساعت با حرارت کم بپزد و اصطلاحاً جا بیفتد، پس از طی این مدت زمان، کنسرو عدسی خانگی آماده است کنسرو عدسی محصولی است که همانند سایر مواد غذایی مشابه با کیفیتها و طعمهای گوناگون در بازار موجود می باشد.

مجموعه ما عرضه کننده بهترین ارقام کنسرو عدسی است، این کنسروها در شرایط بهداشتی و با در نظر گرفتن استانداردهای سلامت تولید شده اند. استفاده از مواد اولیه مرغوب و عرضه یک ماده غذایی کنسروی با طعم خانگی مهم ترین مسائلی هستند که کارشناسان ما به آنها توجه می کنند. اگر شما هم قصد خرید انواع کنسرو عدسی خوش طعم یا رژیمی را دارید، می توانید، فرم ارائه شده در سایت را پر کرده و با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

 

دکمه بازگشت به بالا