سایبان های مغازه کنار جاده ها چگونه باعث ایجاد ترافیک در جاده میشود؟

اگر قصد انتخاب و خرید سایبانی را دارید و نمی دانید کدام نوع از آنها را انتخاب کنید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. سایبان ها از متریال متنوع و طراحی های مختلفی برخوردار هستند که هر کدام از آنها کاربرد مختص به خود را خواهد داشت. از انواع سایبان می به سایبان تراس، سایبان تبلیغاتی، سایبان مغازه و… نام برد که هر کدام مزایای زیادی دارند. سایبانها نوعی سقف های محافظتی می باشند که قابلیت این را دارند که ثابت و یا جمع شونده باشند. برخی از سایه بانها مجهز به میله نگدارنده و برخی دیگر به قسمت های خارجی ساختمان متصل می گردند.این سایبانها را می توان در حیاط، ویلا، پارکینگ، مغازه، تراس و… استفاده کرد که محافظ خوبی در برابر نور خورشید و بارش باران و برف می باشد.

انواع سایبان

سایبانهای زیادی در بازار وجود دارد که کاربری های متفاوتی دارند. برخی از سایبان ها برقی و برخی دیگر نیز مکانیکی می باشند. سایبان هایی که به صورت مکانیکی عمل می کنند به وسیله یک اهرم به راحتی باز و بسته می شوند. سایبان های برقی نیز دارای موتور های الکتریکی هستند و با کنترل از راه دور قابلیت باز و بسته شدن را دارند. سایبان استخر، پارکینگ، چتری، کالسکه ای و… از سایبان هایی است که افراد زیادی از آنها استفاده می کنند.

How do roadside shop awnings cause traffic on the road?

سایبان

از نمونه های سایبانهای کاربردی می توان به سایبان استخر اشاره کرد که در استخر های روباز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اکثر افراد در باغ ها و ویلاهای خود دارای استخر هستند و در اطراف آن نیاز به سایه دارند از همین رو از این مدل از سایبان ها استفاده می کنند.

سایبان پارکینگ

دیگر نگران قرار گرفتن ماشین خود در معرض نور خورشید و کثیف شدن آن در روز های بارانی نباشید. یکی از پر طرفدارترین سایبان ها، سایبان پارکینگ می باشد که در ابعاد مختلف در بازار موجود می باشد. در برخی از پارکینگ های عمومی که روباز هستند نیاز مبرم به سایبان حس می گردد. افراد می توانند در متراژهای بالا از این نوع از سایبان ها استفاده کنند. در ابتدا در این پارکینگ های روباز سازه سایبان نصب و سپس پارچه مقاوم و مناسبی بر روی آن کشیده می شود.

سایبان چتری

یکی دیگر از سایبانهای کاربردی می باشد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. علت استفاده زیاد از این سایبانها طراحی ساده و در عین حال کاربردی آنها می باشد. این سایبان ها در مدل های مختلفی در بازار موجود می باشند که از جمله آن می توان به سایبان چتری پایه کنار، سایبان چتری مربعی، سایبان چتری گرد و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که این سایبان ها قابلیت جا به جایی و حمل و نقل را دارند و می توانید از آنها در هر گوشه از فضای خود استفاده کنید.

سایبان کالسکه ای

سایبان کالسکه ای در ورودی مغازه ها و بالای پنجره ها مورد استفاده قرار می گیرد. این سایبان ها علاوه بر حفظ محیط از تابش نور خورشید و بارش باران به زیبا سازی محیط نیز کمک می کند و تبدیل به یک عنصر دکراتیو در نمای برخی از ساختمان ها گردیده است. همچنین بر روی این سایبان ها که در ورودی مغازه ها نصب می شوند، می توان از تبلیغات محصولات مختلف استفاده نمود که به این وسیله توجه مشتری نیز جلب می گردد.

سایبان فنری

سایبان های فنری از بازو هایی بسیار محکمی تشکیل شده که عمل باز و بسته شدن سایبان را بر عهده دارد. این سایبان ها طراحی بسیار ویژه و خاصی دارند و در محیط های مدرن می توان از آنها استفاده نمود. نام دیگر این سایبانها، سایبان بازویی نیز می باشد که امکان تبدیل شدن به سایبان برقی را نیز دارد. این عمل به وسیله نصب موتور توبلار بر روی آنها امکان پذیر می باشد.

سایبان تاشو

این نوع از سایبان ها مناسب افرادی است که علاقه زیادی به سفر و گشت و گذار دارند. سایبان های تاشو به راحتی باز و بسته می شوند و قابلیت جا به جایی و نصب را به راحتی دارند. قابلیت حمل با خودرو سواری از نکات مثبت و بسیار عالی این نوع از سایه بان ها می باشد.

مزایای سایبان ها

استفاده از سایبان ها مزیت های بی شماری دارد که غالب افراد را ترقیب به استفاده از آنها می نماید. سایبان ها با ابعاد، رنگ و طراحی های خاص می توانند فضای شما را بسیار زیبا کنند. این سایبان ها می توانند وسایل شما را از رنگ پریدگی و پوسیدگی و آسیب های دیگر حفظ کنند. سایبانها در محیط ها و فضاهای زیادی کاربرد دارند. از این فضاها می توان کنار استخر، باغ، ویلا، تراس، فضای جلو کافه ها و رستوران ها، زمین های گلف و تنیس، پارک های آبی، کشتی ها و… را نام برد.

هنگامی که در ورودی مغازه از این نوع از سایبانها استفاده می کنید، محصولات و فرآورده های غذایی را از تابش نور خورشید حفظ خواهید کرد. با این کار همچنین دمای محیط را نیز به شکل چشمگیری کاهش می دهید. اگر از سایبان ها در تراس خانه ها استفاده کنید باعث ایجاد فضای بکر و لذت بخش خواهد شد. در این فضا می توانید از نوشیدن چای و مطالعه کتاب مورد علاقه لذت ببرید.

قیمت سایبانها

سایه بانها بر اساس طراحی، ابعاد و نوع دارای قیمت های متفاوتی می باشند. برخی از این سایبان ها قابلیت تا شدن خودکار و کنترل از راه دور را دارند که دارای قیمت های به نسبت بالاتری می باشند. برخی از آنها از مکانیزم بسیار ساده ای پیروی می کنند و ابعاد آنها نیز بسیار کوچک می باشد از همین رو قیمت های پایین تری را دارا هستند. سایبان هایی که گران تر هستند دارای کیفیت و کارایی بالاتری هستند و نیاز مشتری را به خوبی رفع می کنند. از فاکتور های مهم دیگری که بر قیمت این کالا تاثیر گذار می باشد جنس پارچه سایبان می باشد. برخی از پارچه های به کار رفته در سایبان ها خاصیت ضد آب دارند و در فصول بارانی بسیار کاربردی می باشند.

کلاهبرداری‌ اینترنتی به بهانه فروش هدایای ارزان قیمت به مناسبت روز پدر

رئیس پلیس فتا استان کرمان در خصوص کلاهبرداری‌های به بهانه فروش هدایای ارزان قیمت به مناسبت روز پدر هشدار داد.به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا رضایی اظهار کرد: با توجه به افزایش خریدها در ایام ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر لازم است شهروندان در صورت انجام اینترنتی و یا از طریق سایت‌ها، کانال‌ها و فروش در شبکه‌های اجتماعی مراقب ترفندهای کلاهبرداران این حوزه باشند.

وی افزود: مهم‌ترین نکته در خرید از سایت‌های فروشگاهی، اعتبارسنجی آن‌ها با بررسی نماد الکترونیکی و پیگیری میزان رضایت مشتریانی است که قبلاً اقدام به خرید از درگاه آن سایت، یا فروشگاه اینترنتی کرده‌اند چراکه مجرمان سایبری با سوءاستفاده از اعتماد هم‌وطنان، در این‌گونه مناسبت‌های خاص اقدام به سرقت اطلاعات بانکی و برداشت غیرمجاز از حساب‌های شهروندان می‌کنند.

رئیس پلیس فتا استان با اشاره به اینکه طراحی صفحات فیشینگ، ارائه کالاهای تقلبی، دریافت بیعانه و ارسال نشدن کالا، دریافت وجوهی بیشتر از قیمت واقعی کالا و دیگر موارد از جمله ترفندهای کلاهبرداران هستند، ادامه داد: واریز نکردن هرگونه وجه به عنوان بیعانه و اعتماد نکردن به افراد ناشناس در فضای مجازی به خصوص در خرید از سایت‌های درج آگهی و صفحات و کانال‌های فعال و پرمخاطب، یکی دیگر از نکاتی است که به منظور پیشگیری از بروز کلاهبرداری‌های احتمالی حتماً باید موردتوجه قرار گیرد.

کد خبر 7223حتماً شما هم تا به حال نام سایبان روف گاردن را شنیده‌اید و یا متوجه شده‌اید که امروزه بسیاری از افراد این سایبان‌های بسیار جذاب را در محیط‌های مختلف به کار می‌برند. با استفاده از روف گاردن این امکان برای شما فراهم می‌شود تا بتوانید از فضا‌های بلا استفاده ساختمان نظیر بالکن و پشت بام بهترین استفاده را داشته باشید و فضای سبز زیبایی را ایجاد نمایید.استفاده از این فضای سبز طراحی شده مزایای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. ما در این مطلب قصد داریم برخی از مهم‌ترین مزایای استفاده از سایبان و را به برای شما بیان کنیم. همراه ما باشید!

روف گاردن چیست؟

قبل از این که بخواهیم به معرفی مزایای سایبان روف گاردن بپردازیم، بهتر است با این تکنولوژی جذاب و محبوب و آشنا شوید. روف گاردن یک تکنولوژی مدرن است که آن را بر پایه سقف سبز ایجاد کرده‌اند. روف گاردن را می‌توان به عنوان یکی از معرفی کرد. به علاوه در فضای پشت بام هم از این نوع سایبان‌ استفاده می‌شود. این تکنولوژی به معنی باغ در بام است و به کار بردن آن می‌تواند محیطی زیبا و دلنشین را ایجاد نماید.

با توجه به این که مسائل طبیعی مانند گل‌ها در این تکنولوژی دخیل هستند؛ بنابراین می‌توان با به کار بردن آن در محیط‌های مختلف یک فضای سبز جذاب ایجاد نمود. به عبارت ساده‌تر می‌توان گفت که روف گاردن به شما کمک می‌کند تا بتوانید فضای سبز را در سطحی گسترده‌تر روی پشت بام خود داشته باشید. برای اجرای روف گاردن از قبل ایزولاسیون و زیرسازی‌های مناسب در پشت بام یا بالکن باید انجام شود و فضا کاملا آماده گردد.

معرفی انواع سایبان روف گاردن

حال که متوجه شدید روف گاردن چیست به سراغ سایبان‌های این تکنولوژی می‌رویم. سایبان‌هایی که به روف گاردن معروف هستند در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شوند که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود مناسب‌ترین آن‌ها را تهیه کنید. ما در ادامه انواع سایبان‌های روف گاردن را از چند جنبه مختلف مورد بررسی قرار می‌دهیم.

دستی یا برقی بودن سایبان

دو نمونه از سایبان‌های روف گاردن، سایبان‌های دستی و برقی هستند. سایبان‌های دستی همان طور که از نامشان پیداست برای باز و بسته شدن به نیروی مکانیکی نیاز دارند. این سایبان‌ها به دلیل این که از تکنولوژی خاصی بهره‌مند نیستند و نسبت به با قیمت مناسب‌تری ارائه می‌شوند. در مقابل سایبان‌های برقی نمونه مدرن‌تر این تجهیزات هستند و برای استفاده و باز و بسته شدن به نیروی مکانیکی نیاز ندارند.

برای مثال در موتور‌های الکتریکی تعبیه شده است و در کنار آن‌ها ریموت‌هایی برای کنترل وجود دارد که بتواند دستورات لازم را به موتور برساند. به همین علت دیگر نیازی نیست برای باز و بسته کردن این سایبان‌ها از نیروی مکانیکی استفاده کرد. سایبان برقی روف گاردن را با نام سایبان اتوماتیک هم شناخته می‌شود.

ثابت یا جمع شونده بودن سایبان

سایبان‌های ثابت روف گاردن نمونه‌های قدیمی‌تر این تجهیزات هستند. این سایبان‌ها همان طور که واضح است قابل جمع شدن نیستند و به صورت ثابت نصب می‌شوند. البته باید بدانید امروزه کمتر کسی از این مدل سایبان‌های روف گاردن استفاده می‌کند و می‌توان گفت استفاده از آن تا حدودی منسوخ شده است. بعد‌ها سایبان‌های جمع شونده به عنوان جایگزینی برای سایبان‌های ثابت روف گاردن معرفی شدند.این سایبان‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید در مواقع لازم آن‌ها را باز یا بسته کنید. در واقع می‌توان از این سایبان‌ها به صورت بهینه استفاده کرد، برای مثال در صورتی که هوا مطبوع بود، می‌توان آن را جمع کرد و در غیر این صورت آن‌ها را باز کرد.

یک طرفه و دو طرفه بودن سایبان

از انواع سایبان‌های روف گاردن می‌توان به نوع یک طرفه و دو طرفه بودن اشاره کرد. سایبان‌های یک طرفه معمولاً زمانی کاربرد دارند که سطح روف گاردن کوچک باشد. در غیر این صورت اگر سطح روف گاردن مورد نظر بزرگ باشد، بهتر به سراغ سایبان‌های دو طرفه روف گاردن بروید. دو طرفه بودن روف گاردن هیچ مشکلی برای آن به وجود نمی‌آورد.

ده مزیت استفاده از سایبان روف گاردن

همان طور که در بخش‌های قبل هم اشاره کردیم استفاده از سایبان روف گاردن مزایای زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. ما در این بخش ده نمونه از مهم‌ترین مزایای استفاده از این سایبان‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

قابل نصب در هر نوع شرایط آب و هوایی

اولین مزیت سایبان‌های روف گاردن این است که می‌توان آن‌ها را در شرایط آب و هوایی مختلف نصب کرد. تفاوتی ندارد که هوای محیط آفتابی و گرم یا بسیار سرد باشد، در هر صورت سایبان‌های روف گاردن به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توان از آن‌ها در محیط‌های مختلف استفاده کرد.

دکمه بازگشت به بالا