راه های کسب درآمد از ساندکلاد + محاسبه دقیق درآمد SoundCloud

حتما برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه و متنوع خود علاوه بر دانلود از سایت های معتبر مختلف، از اپلیکیشن های موسیقی مانند Spotify، Apple Music، YouTube Music و … استفاده کرده اید. اما آیا تا به حال نام SoundCloud را شنیده اید؟ برنامه ای که با آن می توانید به هزاران موسیقی متنوع و جذاب دسترسی داشته باشید. این مقاله را بخوانید تا بدانید SoundCloud چیست، چه ویژگی هایی دارد و چگونه از آن استفاده کنید.

آیا امکان کسب درآمد از ساندکلود وجود دارد؟

Soundcloud با حدود 150 میلیون آهنگ، بزرگترین پلتفرم پخش موسیقی و صدا در جهان محسوب می شود. این برنامه طیف وسیعی از محصولات را برای همه شنوندگان و هنرمندان مستقل ارائه می دهد و حتی به راه اندازی مشاغل برخی از هنرمندان مشهور به نام Soundcloud Artists کمک کرده است.

راه های مختلفی برای کسب درآمد در SoundCloud وجود دارد. سازندگان محتوا در کشورهای دارای درآمد SoundCloud می‌توانند انتظار پرداخت 0.0025 تا 0.004 دلار برای هر پخش را داشته باشند و برای هر 1000 پخش صوتی، هنرمندان مستقل می‌توانند بین 2.50 تا 4 دلار دریافت کنند. وقتی صحبت از کسب درآمدهای چندگانه به میان می آید، می توانید با گوش دادن به تبلیغات در حین پخش موسیقی از SoundCloud درآمد کسب کنید. کسب درآمد از آثار اصلی شما فقط در مناطق خاصی در دسترس است.

در حالی که نسخه رایگان SoundCloud برای اندروید و iOS در دسترس است، نسخه های پولی و پریمیوم نیز برای سازندگان وجود دارد، از جمله SoundCloud Pro Unlimited و SoundCloud Repost.

راه کسب درآمد از Sand Cloud چیست؟

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم، ساوندکلاد شرایطی را فراهم کرده است تا افراد بتوانند از آن کسب درآمد کنند. کار دقیقا از زمانی شروع شد که سرویس Sound Cloud پس از مشکلات فراوان و رقابت سخت با اسپاتیفای و اپل موزیک تصمیم گرفت با مبلغ بسیار ناچیزی یعنی 250 میلیون دلار از این وب سایت صرف نظر کند. اما پس از مدت بسیار کوتاهی خبری مبنی بر ایده جدیدی برای توسعه ساوندکلاد توسط این شرکت منتشر شد و امروز شاهد توسعه این وب سایت هستیم.

اپل |الکترونیک

ایده جدید و جذابی که کمپانی Sound Cloud از آن رونمایی کرد، کسب درآمد از آن است. در واقع شرایط به گونه ای ایجاد شد که آهنگسازان و دی جی ها می توانستند موسیقی خود را در Sound Cloud آپلود کنند و از تبلیغات روی فایل پخش شده در آن درآمد کسب کنند. البته این پروژه با مشکل مواجه شد زیرا آهنگ های ریمیکس دی جی ها دارای کپی رایت بودند، اما SoundCloud این مشکل را حل کرد و امروزه می توانید ریمیکس های خود را در سایت قرار دهید و از آن درآمد کسب کنید. همچنین اگر علاقه مند به دانستن نحوه یافتن آهنگ هستید، لینک آبی را وارد کنید.

6 راه برای کسب درآمد از ساندکلود

علاوه بر کسب درآمد با SoundCloud، چندین راه وجود دارد که می توانید شانس خود را برای کسب درآمد با حساب Unlimited Pro خود افزایش دهید.

به Pro Unlimited ارتقا دهید

اشتراک SoundCloud’s Pro Unlimited یک طرح درآمدزایی مستقیم است که در آن به برخی از ابزارها و ویژگی‌های قدرتمند مانند زمان آپلود نامحدود، بینش مخاطبان پیشرفته، کنترل کامل بر محتوای خود دسترسی دارید. همه این موارد شانس شما را برای فروش آهنگ های اصلی افزایش می دهد.

اضافه کردن لینک های خرید و عنوان به لیست پخش خود

با افزودن «لینک خرید» به آهنگ‌ها و لیست‌های پخش خود، به مردم اجازه می‌دهید آنها را در پلتفرم‌های دیگری مانند iTunes و Bandcamp بخرند و شروع به کسب درآمد از SoundCloud کنند.

استفاده از تبلیغات در SoundCloud

SoundCloud در تلاشی برای کمک به دستمزد هنرمندان، تبلیغات صوتی را معرفی می‌کند که به هنرمندان اجازه می‌دهد هر بار که شنوندگان تبلیغی را می‌بینند یا می‌شنوند، پول دریافت کنند. همچنین، اگر یک آهنگ جاسازی شده در ابتدا یک تبلیغ صوتی داشته باشد، صاحب آهنگ بخشی از برنامه درآمد SoundCloud می شود.

برای فروش آهنگ هایتان از Selfy استفاده کنید

همچنین می‌توانید نمونه‌های خود را در پلتفرم تجارت الکترونیک Selfy برای فروش آهنگ‌ها، آلبوم‌ها و کسب درآمد از SoundCloud ثبت کنید. با آن، به لطف رابط بصری Selfy و ابزارهای بازاریابی داخلی، فرصت های بیشتری برای فروش آهنگ های خود باز می کنید.

تبلیغات و کسب درآمد از SoundCloud را آغاز کنید!

می‌توانید تبلیغ خود را با استفاده از Promote on SoundCloud سفارشی کنید تا مخاطبان خاصی را براساس مکان، ژانر، سن یا سایر پارامترها هدف قرار دهید. ابزارهای تبلیغاتی سلف‌سرویس کمک می‌کنند موسیقی‌تان در معرض هواداران جدید قرار بگیرد و پخش‌هایتان را با بودجه‌ای که برای شما مناسب است افزایش دهید.

اپل |الکترونیک

استفاده از حق امتیازهای هواداران

حق امتیاز مبتنی بر طرفداران اساساً به این معنی است که هرچه طرفداران بیشتری به موسیقی شما گوش دهند، حق امتیاز بیشتری در SoundCloud دریافت می کنید. بر اساس حق امتیاز طرفداران، سازندگان بر اساس عادات واقعی گوش دادن طرفداران خود دستمزد دریافت می کنند و این یک راه عالی برای کسب درآمد از SoundCloud است. هر چه طرفداران زمان بیشتری به موسیقی شما گوش دهند، پول بیشتری دریافت می کنید.

محاسبه درآمد از Sandcloud

SoundCloud با پرداخت تقریباً 0.0019 پوند به ازای هر پخش، جذابیت زیادی برای هنرمندانی که به دنبال کسب درآمد هستند ندارد. مخصوصاً اگر بدانید که به راحتی درآمد را پرداخت نمی کند. در واقع، شما باید عضو برنامه شریک Soundcloud باشید. به طوری که درآمد شما توسط Sound Cloud نظارت می شود!

اصل مطلب

کسب درآمد از Soundcloud از جایی شروع شد که پس از مشکلات فراوان و رقابت بالا با اپل موزیک و اسپاتیفای، این سرویس به مبلغی حدود 250 میلیون دلار واگذار شد. بنابراین درآمد اسپاتیفای برای کاربران ناچیز شد و به سراغ ساوندکلود رفتند که باعث رشد و توسعه ساندکلود شد. کسب درآمد از ساندکلاد با تبلیغات آنها در موسیقی و خرید اکانت ساندکلود از طریق ارزیابی امکان پذیر است.

دکمه بازگشت به بالا