آیا گانودرما باعث کاهش جذب چربی در بدن می‌شود؟

چه چیزی باعث شده تا تاثیر قارچ گانودرما بر روی چربی خون مثبت و بهبود دهنده باشد؟

تاثیر گانودرما بر زگیل تناسلی: گانودرما لوسیدوم حاوی ترکیبات آلی، تری ترپین ها و اسید گانودریک هایی است که از جذب و رسوب کلسترول های بد در بدن جلوگیری کرده. کلسترول های بد را از بدن دفع کرده و بدین صورت سطح چربی خون را متعادل می سازد. برای مطالعه تاثیر قارچ گانودرما بر روی چربی خون، یک آزمایش بر روی تعدادی خوکچه و موش انجام شد. نتایج آزمایش، بیانگر تغییر سطح کلسترول خون در حین مصرف قارچ گانودرما و چربی خون کاهش یافته بود.

کاهش ۱۸ درصدی LDL یا همان کلسترول بد، یکی از چندین تاثیر قارچ گانودرما بر روی چربی خون در ازمایش انجام شده بود. کلسترول و چربی خون جمع شده در رگ ها، که پلاک نامیده می شود، دلیل اصلی سکته های مغزی و قلبی است. هنگامی که این پلاک ها بر اثر فشار خون بالا از دیواره ی رگ ها جدا می شوند، با خود یک لخته ی خون حمل می کنند که بر اثر جریان خون به قلب یا مغز رسیده و باعث مرگ می شود.

آزمایشات انجام شده ی دیگری نشان داد که این قارچ باعث تنظیم فشار خون شده و از حمله های قلبی جلوگیری می کند. تاثیر قارچ گانودرما بر روی چربی خون و دیگر بیماری ها، دلیلی شده تا شرکت های داروسازی از قارچ گانودرما به عنوان ماده اصلی و ترکیب سازنده ی دارو های خود استفاده کنند.

چربی خون یا کلسترول چیست؟

قهوه گانودرما و تیروئید: بنا به سازمان قلب اسپانیا، چربی خون را می توان اینگونه تعریف کرد: (چربی طبیعی موجود در بدن که در همه ی سلول ها یافت می شود). اعضا و ارگان های بدن ما برای عملکرد و انجام فعالیت ها، جذب و حل برخی ویتامین ها از جمله ویتامین دی و ساخت سلول ها و هورمون ها به کلسترول نیاز دارند.

کلسترول توسط کبد یا غذای مصرف شده در بدن به وجود می آید. چربی در خون حل نمی شود پس برای جذب و به مصرف رسیدن سلول ها به یک پروتئین می چسبد که به آن لیپوپروتیین می گویند. لیپوپروتیین ها دو دسته اند، یکی LDL یا کلسترول بد و دیگری HDL یا کلسترول خوب.

کلسترول خوب یا HDL اگر بیش از نیاز سلول ها در بدن باشد، به کبد بازگشته و از بدن دفع می شود.

اما مقدار اضافه ی کلسترول بد یا LDL از بدن دفع نمی شود و در رگ ها رسوب کرده و موجب تصلب شرایین می شود.

رسوب چربی در رگ های خونی به منزله ی زنگ خطر در برابر حمله های قلبی است.

برای عملکرد صحیح ارگان های بدن باید تعادل لازم بین این دو کلسترول برقرار باشد. تاثیر قارچ گانودرما بر روی چربی خون و برقرار ساختن تعادل بین دو کلسترول، باعث شده که به یک درمان طبیعی برای این بیماری تبدیل شود. آزمایش بالینی انجام شده بر ۱۰ بیمار، برای مشاهده ی خواص قارچ گانودرما بر چربی خون، نشان داد که بعد از مصرف دو ماهه ی قارچ گانودرما علاوه بر کاهش سطح گلیسیرید و کلسترول خون، سردرد و خستگی در بیماران از بین رفته بود. بر خلاف بسیاری از دارو های شیمیایی استفاده شده برای درمان چربی خون بالا که خود باعث عوارض جانبی دیگری می شود. از عوامل موثر بر تاثیر قارچ گانودرما بر روی چربی خون می توان به جنس بیماران، سن آنها و شدت کلسترول در خون اشاره کرد.

چه چیزی ریسک ابتلا به چربی خون را افزایش می دهد؟

چگونه می توان فشار خون بالا و خطر سکته های قلبی را کاهش داد؟

تاثیر قهوه گانودرما بر پسوریازیس: با تغییر سبک زندگی و داشتن رژیم غذایی مناسب در کنار مصرف قارچ گانودرما و چربی خون کنترل شده، می توان خطر حمله ی سکته های قلبی را کاهش داد. رژیم غذایی بهتر است که مقدار بیشتری میوه و سبزیجات در برداشته و محصولات حیوانی کمتری از جمله گوشت، مرغ، لبنیات و تخم مرغ شامل آن باشد. ورزش منظم و مداوم تاثیر قارچ گانودرما بر روی چربی خون را چند برابر می کند. پس اگر می خواهید شاهد معجزه و خواص قارچ گانودرما بر چربی خون بالای خود باشید و سلامتی خود را برگردانید، بهتر است مصرف منظم این گیاه را در کنار تغذیه ی مناسب و ورزش داشته باشید

کاهش وزن با گانودرما قطعیه؟

تاثیر گانودرما بر چاقی در شرایط خاص قطعی است. به عنوان مثال گانودرما برای افرادی که از داروهای کورتیزون استفاده می کنند یا افرادی که مشکلات کلیوی دارند، میتواند بسیار موثر باشد. چرا که افراد مبتلا به لوپوس (SLE)، آسم یا سایر بیماری های خودایمنی، اغلب مجبور به مصرف مقادیر زیادی کورتیزون که یک داروی ضد التهابی است، هستند. یکی از عوارض داروهای کورتیزون افزایش وزن است. دلیل آن این است که کورتیزون اشتها را افزایش می دهد و همچنین باعث می شود تجمع مایعات زیاد در بدن می شود.

از جمله ، خاصیت قدرتمد ضد التهابی آن است. در واقع، برخی از مطالعات علمی نشان داده اند که قارچ گانودرما دارای عملکرد ضد التهابی بسیار مشابه کورتیزون است، البته با این تفاوت که عوارض جانبی نامطلوب کورتیزون را ایجاد نمی کند.

اولین کسی که این ویژگی گانودرما را برجسته کرد، پروفسور استاوینوآ (1991، 1995) از دانشگاه تنسی بود. متعاقباً، تحقیق دیگری توسط پروفسور سونیامول (Soniamol J.، 2009) انجام گردید که طی آن فعالیت‌های ضدالتهابی بسیار مؤثری را نشان داد.

نتیجه نهایی گانودرما روی علائم مانند کورتیزون است، البته طبیعی است که کورتیزون اثر سریع‌تری داشته باشد.

اما در پاتولوژی‌های مزمن، پس از هفته‌های اول، اثر به طور قابل ملاحظه‌ای یکسان است، با این مزیت که گانودرما هیچ عوارض جانبی بر روی بیمار ندارد!

با جایگزینی کورتیزون با گانودرما لوسیدوم می توانید به تدریج وزن کم کنید و به وزن مطلوب خود بازگردید. بدیهی است که این یک درمان معجزه آسا نیست، بنابراین شما نیز باید درمان خود را با یک رژیم غذایی و سبک زندگی سالم ادامه دهید.

با این حال، از آنجایی که ما در مورد آسیب شناسی های کاملاً جدی صحبت می کنیم، قبل از تهیه گانودرما برای لاغری توصیه می کنم از پزشک خود مشاوره بگیرید.

چاقی و اختلال در عملکرد کلیه ها
شکی نیست که بهبود سبک زندگی و تغذیه برای کاهش وزن حیاتی است.

با این حال، اضافه وزن می تواند ناشی از عملکرد نادرست کلیه ها باشد. در چنین شرایطی علاوه بر مصرف گانودرما توصیه می شود قندها، غلات تصفیه شده (نان سفید، پاستا، پیتزا، بیسکویت و غیره)، لبنیات و گوشت را از رژیم غذایی خود حذف کنید.

چاقی هنگام اختلال در عملکرد تیروئید

اغلب اوقات، اضافه وزن با اختلال در عملکرد غده تیروئید مرتبط است. عملکرد نامناسب این غده مهم می تواند منجر به تجمع غیرطبیعی چربی یا حتی چاقی شود.برای کسانی که مشکلات اضافه وزن مرتبط با تیروئید دارند، گانودرما برای لاغری عالی عمل می کند. به لطف ویژگی های گانودرما، عوارض ناشی از عدم تعادل خنثی می شود و به روند لاغری و حفظ وزن سالم به روشی کاملا طبیعی کمک می کند.

با گانودرما چند کیلوگرم لاغر میشوم؟

مطمئناً نمی توان با یک رژیم غذایی سالم و کم کالری چند ده کیلوگرم وزن کم کرد، اما شروع یک رژیم غذایی صحیح و سالم همراه با گانودرما مطمئنا باعث کاهش وزن می شود. علاوه بر مصرف منظم گانودرما برای کاهش وزن باید فعالیت های هوازی، یعنی پیاده روی، شنا، دوچرخه سواری و ترکیب آنها با ماساژهای تخلیه لنفاوی انجام شود.

خلاصه عملکرد گانودرما برای کاهش وزن

خروج از نسخه موبایل