چه کادویی برای تولد مادرم بخرم؟

20 ایده خلاقانه هدیه تولد برای مادر و هدیه تولد فرزند به مادر

در این پست 20 ایده خلاقانه کادو تولد مادر و هدیه تولد فرزند به مادر را به شما معرفی خواهیم کرد. مادر، قلب تپنده هر خانواده محسوب می شود. اوست که با حضورش به خانواده عشق و ارامش را اضافه می کند. در سختی ها و مشکلات در کنار ماست. همیشه دلسوز اعضای خانواده می باشد. هرچند ممکن است زحماتشان آنگونه که باید دیده نشود، اما مطمئنا بسیاری از موفقیت های زندگیمان را مدیون این فرشتگان زمینی می باشیم.

وقتی از خرید کادو تولد برای مادر صحبت می‌کنیم همه ما می‌خواهیم کادویی را انتخاب کنیم که مادرمان را شگفت زده کرده و آن کادو برای او مفید باشد و در آینده از آن استفاده کند. رضایت و لبخند مادر مطمئناً نعمت‌های زیادی را به سمت زندگی ما روانه خواهد کرد. به همین خاطر روز تولد مادر ،فرصت مناسبی است تا بتوانیم ذره ای از محبت هایشان را جبران کنیم. و نشان دهیم که همیشه قدردان زحمات مادرمان هستیم.

مطمئنا یکی از چالش هایی که در زندگی با ان رو به رو می شویم ،خرید کادو تولد برای مادر می باشد. همه ی ما دوست داریم کادویی را انتخاب کنیم که مادرمان را خوشحال کرده و همچنین کاربردی نیز باشد. اخیرا نیز طراحی چهره مد شده است و اکثرا از این ایده استفاده می کنند. در ادامه لیستی از بهترین وسایلی که می شود به عنوان کادو تولد برای مادر و هدیه تولد فرزند به مادر انتخاب کرد تهیه کرده ایم .

راهنمای خرید کادو تولد برای مادر 

شاید اولین سوالی که ذهن شما را به خود مشغول کرده است “چی بخرم کادو برای تولد مادر؟” در این مقاله ما تمامی گزینه‌های بهترین کادو برای تولد مادر را بررسی خواهیم کرد تا بتوانیم برترین‌ها را به شما پیشنهاد کنیم. همانطور که می‌دانید مادرها سلیقه‌های متفاوتی دارند و باید در هنگام خرید هدیه به سلیقه شخصی آن‌ها بسیار توجه کنیم.

ما سال‌های زیادی  تجربه فروش هدایا برای انواع و اقسام سلیقه‌ها و بودجه ها را داریم و هنر و مهارت کافی برای تهیه و کنارهم قرار دادن کادوهای مناسب مادرها در تمام سنین از جوان گرفته تا میانسال را به خوبی فرا گرفته‌ایم. مواردی که در زیر به ان اشاره می شود ، از بهترین گزینه هایی است که می توانید بعنوان هدیه تولد برای مادرتان درنظر بگیرید.

1-طلا و جواهر

همانطور که می دانید خانم ها علاقه زیادی به طلا و جواهر مانند انگشتر طلا دارند . اما با توجه به شرایط اقتصادی کنونی باید هزینه زیادی را متقبل شوید . به همین خاطر اکثرا این گزینه را انتخاب نمی کنند . استفاده از دستبندها و گردنبند های نقره نیز می تواند گزینه جایگزین خوبی باشد . همچنین استفاده از نگین های فیروزه می تواند ترکیب جذابی برای این ست های نقره باشد. اکسسوری هایی چون بدلیجات های مرغوب ، که در پوست حساسیت ایجاد نکنند می تواند گزینه های اقتصادی تری به شمار رود.

2-عطر و ادکلن

عطر و ادکلن می تواند گزینه خیلی مناسبی به عنوان کادوی تولد مادر باشد. اما شما باید تا حدی با سلیقه مادرتان اشنا باشید. بهتر است کمی راجع به رایحه ها و عطر های معروف بدانید تا بتوانید بهترین گزینه هدیه تولد فرزند به مادر را انتخاب نمایید. اگر مادرتان از عطر مخصوصی استفاده می کند شما می توانید همان عطر را در یک بسته بندی زیباتر تهیه نمایید.

همچنین برند های تام فورد ، بوتیس ، کلوین کلاین ، گودگیرل ، 212 و … می توانند پیشنهاد های خوبی به شما ارائه بدهند. عطر ها بسته به نوع و کیفیت می توانند محدوده قیمتی متفاوتی داشته باشند. عطر و ادکلن را می توانید برای کادو تولد پسر نیز خریداری کنید.

3-لوازم آرایشی و بهداشتی

لازم به توضیح نیست که لوازم ارایشی چقدر در میان. خانم ها طرفدار دارد . مادر شما نیز استثنا نیست . همچنین شما می توانید از پکیج های محصولات مراقبت از پوست و مو نیز مانند : کرم های ضد افتاب ، کرم های پوست ، ماسک های مو ، ماسک های صورت ، از بین برنده های چین و چروک و …. استفاده کنید تا طراوت و شادابی را به مادرتان هدیه دهید .

4-ساعت مچی زنانه

ساعت مچی ، از ان دسته از کادوهایی می باشد که اغلب افراد از کادو گرفتن ان خوشحال می شوند . یک ساعت مچی زیبا که بتوان ان را با لباس های زیادی ست کرد یا در مهمانی ها پوشید می تواند کادویی خاص و زنده کننده استایلی کلاسیک باشد .شما می توانید از ساعت های مچی نگین دار استفاده نمایید . این ساعت ها می توانند برای مهمانی ها و مجالس مناسب باشند .اگر مادر شما رسمی تر لباس می پوشد و یا کارمند می باشد ، شما می توانید از ساعت های بند چرمی نیز استفاده کنید که در عین سادگی، جذابیت زیادی دارند.

5-کیف زنانه 

خانم ها علاقه زیادی به خرید و نگهداری کیف های زنانه دارند . همچنین داشتن کیف هایی با رنگ ها و طرح های مختلف می تواند برای ست کردن لباس ها به کار بیاید .همچنین شما کیف های زنانه کوچک و جادار ، این روز ها بسیار محبوب شده است زیرا علاوه بر جم و جور بودن می تواند وسایل زیادی را در خود جای بدهند .همچنین خرید کیف های چرم طبیعی نیز می تواند گزینه مناسبی به عنوان کادو تولد برای مادر باشد . کیف های مجلسی نیز می توانند جزو این گزینه ها قرار گیرد .

6-عینک آفتابی

امروزه عینک افتابی ، کلایی لوکس محسوب نمی شود. بلکه به عنوان یک کالای مصرفی روزمره و محافظتی به حساب می آید. همچنین عینک افتابی به عنوان یک اکسسوری می تواند در زیبایی ظاهر تاثیر گذار باشد. به همین خاطر خرید یک عینک افتابی به عنوان کادوی تولد می تواند هم کاربردی و هم شیک و خاص باشد.

7-لوازم آشپزخانه

اکثر مادر های ایرانی خانه دار هستند و ساعات زیادی را در اشپزخانه سپری می کنند . به همین خاطر خرید وسایلی برای اشپزخانه می توانند کادویی مناسب باشد. بسته به بودجه تان می توانید از وسایل برقی همچون سرخ کن ، مخلوط کن ، جارو شارژی ، تستر و … استفاده نمایید. همچنین می توانید از ست های قابلمه یا لوازم اشپزی به عنوان کادو برای تولد مادر استفاده نمایید. وسایل کیک پزی ، کتاب اشپزی ، ست چاقو ، ست بشقاب ، ست قاشق و چنگال و لیوان و … می تواند گزینه هایی با هزینه کمتر باشد.

8-لوازم جانبی موبایل  

باتوجه به پیشرفت تکنولوژی ، این روز ها اکثر مادر ها از گوشی های هوشمند استفاده می کنند . شما می توانید از لوازم جانبی به عنوان کادوتولد برای مادر خود در استفاده کنید. از یک قاب گوشی خاص و زیبا گرفته تا هندزفری های بی سیم و پاور بانک می توانند انتخاب های شما باشد.

9-لوازم ورزشی

اگر مادرتان ورزشکار می باشد ، خرید لوازمی چون مانتو یا ست های ورزشی ، کفش ورزشی مناسب یا کارت عضویت باشگاه های ورزشی می تواند گزینه خوبی باشد . همچنین شما می توانید لوازمی برای ورزش در خانه بخرید تا مادرتان را به ورزش کردن تشویق کنید .کفش های مخصوص پیاده روی نیز گزینه خوبی می باشد.

10 –شال و روسری

اگر بودجه محددی دارید ، روسری یکی از گزینه هایی است ک در ان شما انتخاب های زیادی دارید . شما می توانید روسری با ترکیب رنگی از لباس های محبوب مادرتان بخرید تا به راحتی ست شده و استایل مادرتان را تکمیل نماید .

11- کیف پول زنانه

خانم ها عموما علاقه بسیار زیادی به محصولات کاربردی به خصوص کیف ها دارند، از این رو شاید بتوان خرید های زنانه را یکی از مناسب ترین و بهترین کادو برای روز مادر دانست. این نوع از محصولات به دلیل نوع کاربرد و همچنین جذابیت ظاهری می توانند عموما به عنوان یک محصول مورد علاقه مادران قرار بگیرند.

12- ست کادو زنانه اسپری و ادکلن

علاوه بر تهیه و خرید اسپری و ادکلن به صورت مجزا، می توانید از ست آن ها نیز استفاده کنید. وجه تمایز این نوع از محصولات با محصولات تکی در این است که ست ها در بسته بندی مناسب تر و ایده آل تری قرار گرفته اند و از جذابیت ظاهری بیشتری نیز برخوردار هستند. از سوی دیگر ترکیب اسپری و ادکلن می تواند برای مادران فوق العاده باشد.

13- محصولات دکوراتیو

اگر مادرتان به دکور محیط منزل و کار خودش اهمیت بسیار زیادی می دهد، چه چیزی بهتر از خرید محصولات دکوراتیو در دسته بندی های متنوع! شما با تنوع بسیار زیادی از محصولات دکوراتیو رو به رو هستید که می توانید مناسب ترین و بهترین آن را با توجه به روحیات و علاقه مادرتان خریداری کنید.

14- محصولات سرو و پذیرایی

محصولاتی که در این دسته قرار می گیرند عموما از محبوبیت قابل توجهی در میان مادران و خانم های خانه دار برخوردار است. چه چیزی بهتر از آن که برای مادرتان ظروف پذیرایی خریداری کنید؟ آیا ست کتری و قوری ای که در حال حاضر در حال استفاده از آن است را تعویض کنید؟ همچنین می توانید برای او در صورتی که علاقه بسیار زیادی به قهوه دارد، یک قهوه ساز تهیه و خریداری کنید. تمامی این موارد می تواند علاوه بر کاربردی بودن محصول، حس رضایتی را به او منتقل کند.

15- خرید انواع کفش های مجلسی، اسپرت و روزانه

از دیگر محصولاتی که می توانید با تهیه و خرید آن لبخند رضایت مادرتان را در صورتش احساس کنید، کفش است. کفش یکی از پرمصرف ترین اقلام در میان کالاهای اساسی یک فرد به شمار می آید. از این رو با تهیه و خرید انواع کفش در دسته های خاص می توانید تجربه لذت بخشی از ورزش، پیاده روی و… را به مادرتان هدیه دهید.

عموما کفش ها در دسته های مجلسی، اسپرت، روزانه و… تقسیم بندی می شوند که می توانید متناسب با نیاز مادرتان اقدام به خریداری آن ها کنید. اگر مادری اهل ورزش دارید، چه چیزی بهتر از خرید یک جفت کفش ورزشی زیبا با رنگ مورد علاقه مادرتان!!

16- صنایع دستی

صنایع دستی عموما به دلیل قدمت و تمدنی که در هر منطقه وجود دارد می تواند یادآور خاطرات شیرین کودکی باشد! شما می توانید متناسب با محله و زادگاه مادرتان بخشی از صنایع دستی آن منطقه را برای او تهیه کنید تا خاطرات شیرین خانه مادر و پدر، حال و هوای کودکی و… روحی تازه در جان او بدمد.

17- خرید دستگاه فشار خون (تست بیماری قند)

وجه خوبی ندارد که برای کادوی تولد و خوشحال نمودن افراد و به خصوص مادر، اقدام به تهیه و خریداری انواع محصولات پزشکی کنیم! اما در سوی دیگر شاید تهیه و خرید این نوع از محصولات خوش حالی بیش از اندازه ای را به مادرتان وارد کند. تصور کنید که مادرتان به بیماری فشار خون مبتلا است و نگرانی های این بیماری می تواند او را دچار استرس و تنش کند.

چه راهی بهتر از آن که بتوانید با خرید دستگاه فشار خون از تنش و نگرانی های او بکاهید؟ این لذت خوبی است که در این فرصت، به دوش شماست تا بتوانید بخشی از نگرانی های او را در خصوص بیماری اش کم کنید.

18- خرید انواع تجهیزات عکاسی

عموم مادرها از مان کودکی تا پیری به دنبال ثبت خاطرات قشنگ هستند! این حس می تواند روح آن ها را تازه کند. از سوی دیگر از مادرتان علاقه بسیار زیادی به عکس برداری دارد چه چیزی بهتر از آن است که برای آن یک دوربین نه چندان حرفه ای تهیه و خریداری کنید تا در اوقات بیکاری، مراسمات خانوادگی، جشن ها و…. از آن برای ثبت خاطرات استفاده نکند؟ بدون شکم با خرید یک دوربین می توانید لذت وصف ناشدنی ای را به آن هدیه دهید. توصیه میکنم مطلب را در سایت ما حتما مشاهده کنید. (البته سعی کنید دوربینی را تهیه کنید که کار با آن ساده باشد)

نکته پایانی

مادر برای همه ما دنیای گرانبهایی است ، کسی که در شکل گیری شخصیت ما ، تحقق بخشیدن به رویاها و روش زندگی ما نقش مهمی داشته است ، کسی که همیشه پشتیبان ما بوده و عشق بی حد و حصر خود را از ما دریغ نکرده است. روز مادر یکی از بهترین و مهمترین روزها و با ارزش ترین روزها برای قدردانی از زحمات مادران است. خرید هدیه برای تولد مادرتان کار چندان مهمی به نظر نمی رسد و با کمی سلیقه می توانید نتایج خوبی کسب کنید.

اگر می خواهید مادر خود را غافلگیر کنید

برای مادرتان جشن تولد بگیرید

اگر بودجه شما اجازه می دهد و می توانید از پس یک مهمانی برآیید ، ما برگزاری جشن تولد را به شما پیشنهاد می دهیم که برای مادر شما بسیار مهم است یا جایی که او خاطرات خوب زیادی دارد – مانند مدرسه قدیمی خود ، کافه ای که برای اولین بار با پدر شما ملاقات کرده است یا جایی که خاطرات خوبی از دوران جوانی شما را تداعی می کند برای آن آماده شوید. شما می توانید دوستان قدیمی او را از بدو تولد دعوت کنید و این برای او عالی خواهد بود.

مادر شما کاملاً متعجب خواهد شد و همچنین تولد او با یادآوری خاطرات گذشته ، بیشتر به یاد ماندنی خواهد شد. این بهترین و با ارزش ترین هدیه برای تولد مادر شما است ، زیرا مادر بودن و مسئولیت های ناشی از آن به زنان فرصت کافی نمی دهد تا مانند گذشته بتوانند با دوستانشان ارتباط برقرار کنند. اگر برای شما ممکن است ، با دوستان نزدیک مادرتان که سالها ندیده اید تماس بگیرید و آنها را دعوت کنید تا در این روز باشکوه در کنار مادر باشند.

اگر مادر شما به دلایلی در این روز خاص تنها است و تنها شما هستید که می توانید با او باشید ، پیشنهاد می کنیم یک روز دو روزه با خاطرات به یاد ماندنی داشته باشید.

به عنوان مثال می توانید مادر خود را به رستورانی ببرید که دوست دارد غذای آنجا را امتحان کند و او را با غذاهای خوشمزه و دسرهای رنگارنگ غافلگیر کند یا اگر به موزه ، تئاتر یا سینما علاقه دارد ، دو بلیط بخرید و به مکان ها بروید. که دوست دارد لحظه های خوش را با هم بکشید و بگذرانید. امیدواریم با مطالعه این مقاله که توسط تیم کادوساز گردآوری و تدوین شده است ، بتوانید هنگام خرید هدیه تولد مادر خود انتخاب خوبی داشته باشید.

اگر روز تولد مادرتان نزدیک است و مانند هر سال به دنبال بهترین هدیه برای این فرشته خاکی هستید ، پیشنهاد می کنیم در این مقاله با پنداریم همراه باشید تا با پیشنهادات ویژه و جالب خرید کادو برای مادر آشنا شوید. شما می توانید لیستی از وسایل مورد نیاز و سلایق مادرتان تهیه کنید . سپس با توجه به بودجه ای که دارید چند مورد را انتخاب نمایید . این کار از سردرگمی شما جلوگیری میکند . اکنون شما می توانید با بازدید از محصولات سایت ما ، کادوی زیبا برای تولد مادرتان تهیه نمایید.

خروج از نسخه موبایل