قیمت ارزانترین دستگاه تولید لیوان کاغذی

ارزان ترین مدل دستگاه لیوان کاغذی چینی

آیا به دنبال خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی هستید/ می خواهید دستگاهی خریداری کنید که به لحاظ قیمت، ارزان ترین مدل باشد؟ این امر در دستگاه چینی میسر می باشد و می توان سفارش داد. دستگاه تولید لیوان کاغذی که چند سالی است در ایران رواج پیدا کرده است و در همین مدت طرفدارانی قابل توجهی به سمت خرید این دستگاه برای تولید لیوان های کاغذی در سایزهای مختلف که مناسب برای هر مکان و موقعیتی باشد بسیار به چشم می خورد.

استاندارد |اشتغال

مشتریان می خواهند دستگاهی خریداری کنند که ضمن کارکرد عالی، از خدمات پس از فروش نیز برخوردار باشد و مهم تر از همه، قیمت ارزانی نیز داشته باشد. این ویژگی ها را تنها می توان از دستگاه لیوان کاغذی چینی مدل لوژو انتظار داشت که ارزان ترین و در عین حال کیفیت تولید مناسبی نیز برخوردار می باشد و می تواند در هر دقیقه ۴۰ تا ۵۰ تا لیوان تولید کند و روزانه بیش از ۳ هزار تا لیوان می شود و روانه بازار تقاضا کرد. قیمت دستگاه لیوان کاغذی ارزان تر از لیست قیمت دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف پلاستیکی و گیاهی است اما سودآوری آن نیز به نسبت پایین تر می باشد.

قیمت دستگاه ظروف یکبار مصرف کاغذی و لیوان

قیمت دستگاه ظروف یکبار مصرف کاغذی و لیوان از طریق فروشگاه های آنلاین و سایت های اینترنتی معتبر می توان یافت. این دستگاه با توجه به اندازه و تعداد آن تعیین قیمت می شود. بعضی از آن ها کوچک هستند و جای زیادی را اشغال نمی کنند و می توان در یک کارگاه کوچک نیز آن را نصب کرد. بیشتر دستگاه های تولید ظروف یکبار مصرف از نوع ترموفرمینگ می باشند. این دستگاه ها شامل دو بخش مجزا هستند: تولید ورق و دستگاه پرس

قیمت دستگاه ظروف یکبار مصرف

قیمت دستگاه ظروف یکبار مصرف کاغذی کمی گران است. شاید یکی از علت های آن عدم تولید مواد اولیه در داخل کشور باشد. در این دستگاه ها کاغذ مخصوص به صورت رول در ضخامت های مختلف به عنوان ماده اولیه وارد دستگاه می شود و بعد از قالب گیری، ضایعات آن برش می خورد و لیوان تولید می شود.

از مزایای این نوع لیوان های تولید شده می توان به این موارد اشاره کرد: ۱- شکیل و زیبا بودن ۲- بهداشتی بودن ۳- تجزیه پذیری در محیط

از معایب استفاده از این دستگاه می توان این موارد را نام برد:

وارداتی بودن مواد اولیه، امکان تولید فقط یک نوع ظرف یکبار مصرف با یک دستگاه ( برای هر ظرفی باید دستگاه جداگانه نصب کرد)، بالا بودن قیمت این ظروف نسبت به نوع پلیمری، در صنایع لبنی و بستنی نمی توان از این ظروف استفاده کرد.

انواع ظروف یکبار مصرف

  • ظروف گیاهی
  • ظروف یکبار مصرف پلاستیکی
  • نوع کاغذی
  • طرح فومی
  • ظروف آلمینیومی

هرکدام از این ظروف با دستگاه مخصوص تولید می شوند. یکی از دلایل متغییر بودن قیمت دستگاه ظروف یکبار مصرف، همین تنوع در تولید محصول می باشد. از مواردی که می تواند بر قیمت دستگاه ظروف یکبار مصرف تاثیر بگذارد می توان این موارد را نام برد:

موارد تاثیر بر قیمت دستگاه ظروف یکبار مصرف

  • اندازه دستگاه
  • وارداتی بودن یا ساخت داخل
  • داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش
  • توان تولیدی دستگاه در دقیقه
  • جنس مواد اولیه مصرفی
  • میزان سرعت تولید ظروف یکبار مصرف
  • تعداد اجزا دستگاه
  • داشتن استاندارد بین المللی
  • کیفیت تولید ظروف یکبار مصرف

برای خرید بهتر می توانید اطلاعات کامل و جامعی را از انواع دستگاه های تولیدی ظروف یکبار مصرف، از طریق سایت های معتبر شرکت های بازرگانی مهندسی بیابید و آن گاه در این کار سرمایه گذاری کنید تا بتوانید به سود خوبی برسید.

ساخت دستگاه لیوان یکبار مصرف کاغذی ارزان قیمت

ساخت دستگاه لیوان یکبار مصرف کاغذی شاید از نظر هزینه زیاد مقرون به صرفه نباشد، ولی با توجه به نیاز روز افزون جامعه به لیوان های یکبار مصرف کاغذی، نمونه های ارزان قیمت این ماشین آلات هم روانه بازار شده اند. لیوان های یکبار مصرفی که امروزه در ایران استفاده می شود بر چند نوع می باشد که می توان آن ها را این گونه نام برد:

انواع لیوان یکبار مصرف

  • لیوان پلاستیکی شفاف مناسب برای آبمیوه، شربت و…
  • لیوان پلاستیکی تهیه شده از پلی پرو پلین مناسب برای مایعات داغ
  • لیوان یکبار مصرف گیاهی
  • لیوانئ مقوایی
  • لیوان کاغذی
  • لیوان آلمینیومی که بیشتر مناسب سرو قهوه است.

استاندارد |اشتغال

ساخت دستگاه لیوان یکبار مصرف

برای تهیه و ساخت دستگاه لیوان یکبار مصرف باید به اولین چیزی که باید توجه کنید تصمیم گیری درست در مورد سرمایه گذاری در این مورد می باشد. در جامعه ما استفاده از لیوان های یکبار مصرف کاغذی رو به افزایش است و شخصی که می خواهد در این زمینه فعالیت کند باید به بعضی نکات توجه نشان دهد و در موردش تحقیق کند. برای ساخت دستگاه لیوان یکبار مصرف حتما با یک تولید کننده معتبر و آشنا با مسائل مهندسی مشورت کند. زیرا تنها با تفاوت قیمت دستگاه تولید لیوان یکبار مصرف نمی توان تصمیم گیری کرد. برای تولید دستگاه لیوان یکبار مصرف و یا خرید آن ممکن است چند سوال به ذهن بیاید: این که چه اشخاص یا شرکت هایی در این زمینه فعالیت می کنند؟ یا سایت های معتبری که اطلاعات کامل و کافی در این مورد دارند را چگونه شناسایی کنند؟

خرید دستگاه لیوان یکبار مصرف کاغذی

  • واردات مستقیم از چین (ولی این گزینه مناسبی نیست.)
  • افرادی که در بازار ایران مستقیم دستگاه را می فروشند. (ریسک پذیری بالا)
  • خرید از شرکت های بازرگانی (خدمات پس از فروش ندارند.)
  • خرید از تولیدکننده داخلی
  • خرید از شرکت های بازرگانی-مهندسی، این شرکت ها می توانند راهنمای خوبی برای شما در هنگام خرید باشند و خدمات پس از فروش نیز دارند.

نکته مهم دیگر در ساخت دستگاه لیوان یکبار مصرف، میزان تولید لیوان در دقیقه می باشد. مورد بعدی که باید در نظر گرفت، کیفیت لیوان های تولیدی است.

اپراتور دستگاه لیوان کاغذی

 برای کار با  دستگاه تولید لیوان کاغذی در تبریز یک اپراتور دستگاه لیوان کاغذی نیاز است. وظیفه اپراتور دستگاه لیوان کاغذی تنها قرار دادن استروک لیوان کاغذی  در محل ورودی دستگاه لیوان کاغذی می باشد و بقیه ی مراحل مربوط به تولید لیوان کاغذی بصورت کاملا پیوسته و اتوماتیک توسط دستگاه لیوان کاغذی انجام میشود. پس از به پایان رسیدن کار دستگاه تولید لیوان کاغذی تنها بسته بندی لیوان کاغذی در کارتن باقی می ماند. مراحل تولید لیوان کاغذی بسیار ساده میباشد به طوری که لازم نیست شما همه مراحل تولید لیوان کاغذی را خودتان انجام دهید.

هر دستگاه لیوان کاغذی توانایی ایجاد اشتغال 2 تا 3 نفر بصورت مستقیم دارد و با توجه به افزایش مصرف روز افزون لیوان کاغذی هر روز نیاز کشور به لیوان کاغذی بیشتر خواهد شد.  دستگاه تولید لیوان کاغذی دستگاهی ساده ولی کارآمد میباشد، بیش از ده سال است که این دستگاه در ایران کاربرد دارد و هر روز مصرف لیوان کاغذی در کشور بیشتر میشود. دستگاه لیوان کاغذی یک کارگاه زود بازده میباشد. دستگاه لیوان کاغذی در فضایی کمتر از 30 متر قابلیت کار دارد. شما میتوانید با خرید دستگاه لیوان کاغذی یک شغل برای خود ایجاد کنید.  امروزه در هر سوپرمارکت و در هر فروشگاهی، فروش لوازم یکبار مصرف بویژه لیوان کاغذی عرضه میگردد. بنابراین خط تولید دستگاه لیوان کاغذی در بین خطوط تولید شاید ارزانترین و کوچکترین و زودبازده ترین خط تولید باشد.

لیوان کاغذی ارزان

لیوان کاغذی ارزان یکی از پرمصرف ترین ، کاربردی ترین و اصلی ترین ظروف یکبار مصرف می باشد که به صورت گیاهی و پلاستیکی هم قابل تولید است . ظروف یکبار مصرف می توانند از جنس پلاستیک ، کاغذ ، مقوا و…باشند که به شکل های مختلف مانند لیوان کاغذی ارزان ، بشقاب ، سطل و… تولید و به بازار عرضه می شوند . یکی از ده کشوری به به وفور از ظروف یکبار مصرف استفاده می کند کشور ایران می باشد که به صورت لیوان کاغذی ارزان ، لیوان گیاهی ، لیوان پاستیکی ، انواع بشقاب و غیره تولید و به بازار عرضه می شود . به یاد داشته باشد که شکل ظاهری ظروف یک بار مصرف با توجه به درخواست و نیاز مشتری و میزان پیشرفت کارخانجات تولید کننده قابل تغییر است .

بهتر است بدانید همانند سایر محصولات ، در صنعت ظروف یکبار مصرف و لیوان کاغذی یکی از مهم ترین فاکتورها برای رقابت در بازار ، قیمت تمام شده این محصولات می باشد . به جهت تولید لیوان کاغذی ارزان قیمت توصیه می کنیم از مواد اولیه ارزان استفاده نمایید . به علاوه دستگاه تولید لیوان کاغذی باید از بالاترین بازدهی برخوردار باشد .

مشاوران ایران کاپ می توانند با ارائه راه کار های اصولی، شما را در تولید لیوان کاغذی ارزان یاری نمایند. با ما تماس بگیرید.

خبرهای کسب و کار

علاقمند به جدیدترین مقالات روز کسب و کارها در ایران و جهان با رویکرد علمی و فرهنگی، علاقمند به فناوری های روز و حمایت از پلتفرمهای جدید که خدماتی به مردم جهت رفاه و آسایش آنها میدهد.
دکمه بازگشت به بالا