مناسب ترین پرچم تبلیغاتی جلوی مغازه

راهنمای جامع خرید پرچم تبلیغاتی در انواع طرح و مدل ها با کیفیت بالا

پرچم تبلیغاتی در هر شکل و اندازه ای وجود دارد و کاربردهای زیادی دارد. اکثر این پرچم های تبلیغاتی دارای گرافیک چاپی سفارشی هستند که توسط مشتری تهیه می شوند. اما دقیقاً پرچم تبلیغات چیست؟ به طور کلی ، آنها هر نوع بنری هستند که برای تبلیغ کالا یا خدمات استفاده می شود. همچنین از پرچم تبلیغاتی برای اعلام رویداد آینده مانند جشنواره محلی یا نمایشگاه استفاده می شود. به طور مثال فروشندگان خودرو با استفاده از این درفش های سفارشی مدل های جدید خود را به مشتریان نمایش میدهند. این پرچم ها در حال تبدیل شدن به روش فزاینده ای برای تبلیغ در بین شرکت های بزرگ است.

انواع پرچم تبلیغاتی

یکی از خطوط تولید محبوب در میان پرچم تبلیغاتی، پرچم ساحلی قطره ای و بادبانی است. اینها بنرهایی هستند که از قبل چاپ شده اند و دارای متن خاصی هستند. این پرچم های سفارشی معمولاً در خارج از موسسات مانند رستوران ها ، کافه ها و مشاغل کوچک دیده می شوند. در پرچم ساحلی معمولاً یک کلمه با متن بزرگ برای اعلام فروش یا وضعیت مهم دیگر روی آنها چاپ می شود. مانند: “فروش” ، “پیتزا” ، “خوش آمدید” یا “باز”. علاوه بر این ، این پرچم تبلیغاتی به صورت یک بنر و استند ارائه می شود. این پایه ها بسیار تأثیر گذارند ، زیرا آزادانه در باد می وزند و چشم مشتری به سمت حرکت این پرچم ساحلی جلب خواهد شد.

از دیگر مدل های پرچم تبلغات میتوان به اهتزاز ، برج پرچم ، تشریفات ، رومیزی ، دستی و جا چوب خور نام برد.

جنس پارچه پرچم تبلیغاتی

اغلب پرچم های تبلیغاتی را از ساتن تولید میکنند: ساتن چینی ، سوپر ساتن ، ساتن کره ای ، ساتن آمریکایی و همچنین پارچه مخمل کیفیت پارچه ساتن مشخص کننده اصلی کیفیت پرچم می باشد و در بازار شما میتوانید انواع درجه بندی از جهت کیفیت را پیدا کنید. لازم به ذکر است شرکت طهران پرچم وارد کننده مستقیم پارچه ساتن چین درجه یک در ایران می باشد.

خرید پرچم تبلیغاتی

اما مزایای خرید پرچم تبلغاتی چیست؟ در اینجا به سه مورد اشاره خواهیم داشت :

قیمت پرچم تبلیغاتی

قیمت پرچم تبلیغاتی متناسب با نوع پرچم ( ساحلی ، اهتزاز ، برج پرچم ، تشریفات ، رومیزی ، دستی و جا چوب خور ) اندازه پرچم و جنس پارچه مورد استفاده میتواند تغییر کند. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت این محصول میتوان به کیفیت چاپ ، قطر نوار و تعداد سفارش (تکی و عمده) اشاره داشت. شرکت طهران پرچم با داشتن دستگاه های پیشرفته چاپ و تولید و واردات مستقیم پارچه ساتن از کشور چین، این اطمینان را به شما میدهد تا محصولی با کیفیت بالا و بهترین قیمت پرچم تبلیغاتی بازار را به شما عزیزان ارائه میدهد.

معرفی مختصر انواع پرچم تبلیغاتی

·         پرچم تبلیغاتی اهتزاز

پرچم تبلیغاتی اهتزاز جزو پر طرفدارترین پرچم های موجود در بازار است که به صورت دیجیتال، سیلک و اسیدی تولید شده و در ابعاد ۱*۲ متر الی ۱*۱۰ متر به بازار عرضه می شود، این پرچم قابلیت سفارشی سازی ابعاد را نیز دارد.

برج پرچم های تبلیغاتی پرچم هایی هستند که در ابعاد بسیار بزرگ برای برافراشته شدن در فاضاهای باز مانند میادین شهری و… تولید می شوند، ابعاد استاندارد این پرچم ها ۳×۲ الی ۲۵×۱۵ می باشد که البته امکان تولید در ابعاد سفارشی نیز وجود دارد.

پرچم های تبلیغاتی مدل تشریفات جزو لوکسترین پرچم ها برای معرفی برند شما در نمایشگاه ها یا کنفرانس های رسمی هستند، این پرچم ها با طرح و لوگوی شخصی و اختصاصی شما تولید و بر روی یک پایه کوتاه آهنی نصب می شوند.

پرچم های تبلیغاتی رومیزی از کوچک ترین پرچم های تبلیغاتی موجود در بازار هستند که مناسب برای قرارگیری بر روی میزها یا پیشخوان ها هستند، برای چاپ این پرچم ها از دو نوع چاپ دیجیتال و سیلک استفاده شده و ابعاد آنها به سفارش مشتری طراحی می شود.

پرچم تبلیغات دستی به پرچم هایی اتلاق می شود که در سایز های کوچک و به منظور حمل توسط افراد در کارناوال ها یا افتتاحیه ها تولید می شوند، تکنولوژی چاپ این پرچم ها از نوع دیجیتال و سیلک می باشد که در ابعاد ۳۰×۲۰، ۴۰×۳۰، ۶۰×۴۰ سانتی متر  تولید و به بازار عرضه می شوند

پرچم های تبلیغاتی جا چوب خور دومین رتبه را در بین پرچم های تبلیغاتی از لحاظ کاربرد دارند که معمولا برای تزئین سر در غرفه های نمایشگاهی یا ورودی اماکن اداری مورد استفاده قرار می گیرند، ابعاد این پرچم ها عموما ۱۲۰×۷۰ , ۱۵۰×۹۰ , ۲/۵×۱/۵ سانتی متر بوده و برای چاپ آنها از تکنولوژی های دیجیتال و سیلک استفاده می شود.

پرچم های ساحلی بادبانی معمولا برای تزئین ورودی ها و محوطه های درب ورود اماکن استفاده میشوند که از لحاظ ابعاد ۷۰*۲۷۰ به طور استاندارد تولید شده و البته قابلیت سفارشی سازی ابعاد را نیز دارند،

نوع دیگری از پرچم های تبلیغات پرچم های ساحلی قطره ای هستن که هم از لحاظ هزینه و هم از لحاظ اسغال فضا بسیار مناسب می باشند که می توان از آنها در نمایشگاه ها، سواحل، فروشگاه های خیابانی و… بهره برد، این پرچم ها با استفاده از تکنولوژی چاپ دیجیتال و بدون محدودیت رنگ تولید می شوند.

تولید و چاپ انواع پرچم تبلیغاتی

امروزه همه ما می دانیم که تبلیغات هزینه نیست و یک سرمایه برای کسب کارها می باشد. تبلیغات درست در هر زمینه کاری باعث موفقیت آن کسب و کار می شود. طهران پرچم یکی از بهترین و بزرگترین مراکز چاپ انواع پرچم تبلیغاتی در تهران است. این مرکز با استفاده از بهترین دستگاه های چاپ روی پارچه و به خدمت گرفتن بهترین کارشناسان در عرصه چاپ روی پارچه تحولی در زمینه چاپ پرچم ایجاد و خود را با توجه به نو پا بودن در این زمینه یکی از شرکت های خوش نام معرفی کرده است. این مهم باعث شده است تا بزرگترین شرکت ها و ادارات از جمله شهرداری های مناطق ۲۲ گانه تهران و شهرداری های سایر شهرستان های ایران مشتاق به همکاری با این مرکز باشند.

مروری بر انواع پرچم تبلیغاتی از نگاهی دیگر

طهران پرچم انواع مختلفی از پرچم های تبلیغاتی را برای عرضه به بازار ارائه می دهد. در ادامه به برخی از پرچم ها اشاره می کنیم. همچنین این مرکز هیچ محدودیتی در مورد چاپ پرچم ندارد. و شما می توانید هر طرح و رنگی که تمایل دارید در پرچم های خود استفاده کنید.

پرچم رومیزی تبلیغاتی

پرچم رومیزی تقریبا یکی از پر فروش های این مرکز می باشد. پرچم های رومیزی معمولا بر روی میزهای ادارات جای خود را پیدا کرده است. امروزه هر مدیری باهوشی وجود یک پرچم از نماد و یا شعار و لوگو شرکت را بر روی میز خود و کارکنان احساس می کند. همچنین پرچم های رومیزی در سمینارها و نشست های چندجانبه بین المللی نیز با طرح پرچم ملی کشورهای برگزار کننده مراسم ها مورد استفاده قرار می گیرد. پرچم رومیزی تبلیغاتی انواع مختلفی دارد:

پرچم رومیزی دور رو جیر

این نوع پرچم که بسیار مرسوم هستش بصورت دو رو روی پارچه ساتن چاپ شده و دور آن با یک پارچه جیر دوخته می شود. این پرچم هم بصورت پرچم ملی و هم بصورت طرح دلخواه در طهران پرچم تولید و چاپ می شود. برای سفارش با شماره های شرکت تماس حاصل نماید.

پرچم رومیزی دور لیزری

پرچم تبلیغاتی رومیزی طرح دور لیزری یکی از طرح های شیک این مجموعه می باشد. این نوع پرچم همانگونه که از نامش پیداست دارای پارچه ای اضافه برای دور پرچم نیست و دو لایه پشت و روی پرچم بصورت لیزری به هم چسبانده می شود که ظاهر بسیار زیبایی دارد.

پرچم رومیزی چندشاخه ای

در این نوع پرچم که از پایه ای استیل چندشاخه ای بجای تک شاخه ای استفاده می شود. مناسب سمینارها، کنفرانس ها و نشست های چند جانبه برای ایجاد اتحاد بین اعضای شرکت کننده در مراسم می باشد.

پرچم تبلیغاتی رومیزی تی شکل

یکی دیگر از پرچم های بسیار زیبا و شکیل مجموعه چاپ و تولید طهران پرچم پرچم رومیزی تی شکل می باشد. این پرچم که از پایه ای به شکل تی شکل تشکیل شده است و دو قطعه پرچم بصورت عمودی بر آن به اهتزاز در می آید. پرچم های رومیزی تی شکل مناسب باشگاه های ورزشی می باشد.

پرچم تبلیغاتی تشریفات

پرچم تشریفات یکی دیگر از پرچم های پر فروش مجموعه چاپ و تولید طهران پرچم می باشد. این پرچم همواره زینت بخش سالن ها، سمینارها،همایش های، نشست های بین المللی اتاق های ادارات می باشد. پرچم تبلیغاتی تشریفات از یک پایه مدل شیر خورشید و یا پنجه شیری و یک میله حدودا یک و نیم متری به همراه پارچه پرچم تشکیل شده است. پرچم تشریفات هم بصورت طرح لوگو دلخواه و هم بصورت پرچم کشورهای مختلف تولید و عرضه می شود. برای سفارش این پرچم می توانید با شماره های ما تماس بگیرید و بصورت رایگان از مشاوره کارشناسان مجرب طهران پرچم استفاده کنید.

پرچم تبلیغاتی دستی

قطعا شما هم هر ساله در مراسم ها، کمپین های انتخاباتی، استدیوم های ورزشی و راهپیمایی های مختلف شرکت می کنید. در دست داشتن یک پرچم دستی در تمام این موارد یکی از ملزومات و جذابیت های شرکت در این گردهمایی ها می باشد. پرچم دستی با طرح های دلخواه و یا طرح پرچم کشورها به همراه یک چوب دستی کوچک تهیه و  در دست شرکت کنندگان مراسم قرار می گیرد.

پرچم اهتزاز

پرچم تبلیغاتی اهتزاز تقریبا یکی از پر کاربردترین پرچم های شهرداری های هر شهر می باشد. معمولا شهرداری ها برای اطلاع رسانی های مختلف و تبلیغات از این نوع پرچم استفاده می کنند. قطعا شما تا کنون در میدان ها، روی پل ها، چهار راه ها و… پرچم های عمودی بر یک میله به اهتزاز در آمده اند مشاهده کرده اید.

پرچم اهتزاز همانطور که از نامش پیداست برای اهتزاز استفاده می شود. پس این پرچم معمولا در فضای باز برای استفاده از وزش باد به منظور اهتزاز آن استفاده می شود. این نوع پرچم نیز هم بصورت پرچم ملی کشورها و هم بصورت طرح دلخواه در مرکز چاپ و تولید پرچم طهران پرچم عرضه می شود. برای اطلاع دقیق از قیمت پرچم تبلیغاتی اهتزاز روی اینجا کلیک کنید.

پرچم ساحلی یا بادبانی

پرچم تبلیغاتی ساحلی یکی دیگر از محصولات تبلیغاتی گروه چاپ و تولید طهران پرچم می باشد. این مرکز با توجه به گستردگی انواع پرچم ها پس از سالها تجربه و استفاده از کادری مجرب در چاپ خانه ای کاملا به روز اقدام به تولید با کیفیت ترین پرچم های ساحلی و یا بادبانی کرده است.

این پرچم های که نقش عمده ای در زمینه تبلیغات محیطی دارد. معمولا در فروشگاه های مختلف، کارواش ها و یا در پیست های قایق رانی و اسکی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین گروه تولید و چاپ پرچم طهران پرچم بصورت اختصاصی دو نوع از پرچم های بادبانی را ارائه می دهد. پرچم های بادبانی در دو نوع پرچم کشورها و پرچم بادبانی با طرح دلخواه تولید و چاپ می شود.

خروج از نسخه موبایل