جذاب ترین بازی های ps4 در سال 2022

بسیاری از بازی‌های عالی در پلی‌استیشن 5 در دسترس هستند از جمله Ratchet & Clank Rift Apart و Returnal اما خود کنسول سخت به دست می آید و در کشور ما به دلیل شرایط اقتصادی، گیمرهای زیادی توانایی خرید بازی ps5 محصول را ندارند در نتیجه هنوز تعداد کاربران پلی‌استیشن 4 بسیار بیشتر از آنهایی است که توانسته‌اند کنسول نسل نهم را در اختیار بگیرند البته گره خوردن PS4 برای نسل هشتم دلیلی بر عدم وجود بازی های جذاب نیست این کنسول همچنان بازی های فوق العاده ای دارد که می توانند ساعت ها یا حتی ماه ها شما را سرگرم کنند.

در سال 2013 پلی استیشن 4 عرضه شد که به سرعت به محبوب ترین کنسول نسل جدید (در آن زمان) تبدیل شد اکنون حدود 9 سال از آن زمان می گذرد و در این مدت بازی های زیادی بر روی این کنسول منتشر شده است بنابراین اگر PS4 دارید، نباید فکر کنید که کنسول شما بی ارزش است علاوه بر این اگر هر یک از شما دارای کنسول پلی استیشن 4 پرو باشد، می‌توانید بازی‌هایی را با کیفیت 4K با بهره‌مندی از HDR و نرخ فریم بالا (ریت فریم بستگی به خود بازی) تجربه کنید.

بازی  Grand Theft Auto V

بازی GTA V یکی از آثاری است که بر روی پلتفرم های مختلفی مانند Skyrim منتشر شده است و با گذشت چندین سال از انتشار هنوز هم محبوبیت دارد بازیuncharted legacy of thieves و GTAV در شهر خیالی لوس سانتوس در ایالت خیالی سن آندریاس اتفاق افتاد و رویدادهای آن مربوط به زمان حال است این اثر بیشتر حول محور رویای آمریکایی می چرخد ​​و داستان گروهی تبهکار را روایت می کند که آشکارا کارهای غیرقانونی انجام می دهند.

این اثر نیز مانند نسخه های قبلی جهان باز است و شما آزادی زیادی برای کار در آن دارید در این بازی می توانید ماشین بدزدید با پلیس مبارزه کنید دست به سرقت مسلحانه بزنید و حتی در شهر هرج و مرج ایجاد کنید علاوه بر این، اگر از کار غیرانسانی خسته شده اید می توانید کمی لذت ببرید به عنوان مثال، می توانید گلف یا تنیس بازی کنید GTA 5 نه تنها یکی از بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2022 است، بلکه می توان آن را یکی از بهترین آثار تاریخ صنعت بازی نیز دانست.

در این بازی می توانید سه شخصیت مختلف مایکل، ترور و فرانکلین را کنترل کنید هر کدام از این شخصیت ها ویژگی های منحصر به فردی دارند و وظایف خود را انجام می دهند اما در برخی از ماموریت ها شاهد همکاری همه آنها هستیم و قسمت داستانی GTA 5 جالب است و می تواند شما را بسیار سرگرم کند با این حال، شاید بخشی که گیمرها بیشتر دوست دارند حالت آنلاین باشد GTA Online جذابیت های زیادی دارد و توانسته در طول سال ها مخاطبان زیادی را جذب کند اگر این بازی را امتحان نکرده اید پس از خواندن این مقاله به سرعت آن را پیدا کنید.

بازی  Hades

آیا می خواهید بازی ایزومتریک، روگ مانند و اکشن-RPG را تجربه کنید که در آن اساطیر یونان باستان نقش اصلی را ایفا می کند؟ اگر پاسخ شما مثبت است، باید سراغ Dungeon Crawler که توسط استودیوی Supergiant Games ساخته شده است بروید بنابراین در هادس شما کنترل شخصیتی به نام زاگرئوس را دارید که پسر هادس است او قصد دارد از دنیای زیرین فرار کند و به کوه المپوس برود و در طول راه با خدایان مختلفی ملاقات کند.

شاید تاکنون نام این تجارت را شنیده باشید اگر عاشق دنیای بازی هستید بعید است این مقاله اولین معرفی شما از Hades باشد این بازی دارای گیم پلی بسیار جذاب و گیم پلی سریع نیز می باشد این سرکش دارای طراحی هنری عالی و خط داستانی غنی است همچنین داشتن یک موسیقی متن خوب از دیگر نکات مثبت آن است به طور کلی، Hades یکی از بهترین بازی‌های PS4 در سال 2022 است که در سبک آن کار بسیار خوبی است.

بازی  Horizon Zero Dawn

زمانی که Horizon Zero Dawn منتشر شد به سرعت به یکی از جالب ترین IP های دنیای بازی تبدیل شد این اکشن RPG توسط Guerilla Games داستان شکارچی به نام Aloy را در دنیایی پسا آخرالزمانی روایت می کند که در دنیای این بازی روبات ها و ماشین ها دنیا را تسخیر کرده اند داستان این است که شما به عنوان آلفی باید سعی کنید اطلاعاتی از گذشته خود به دست آورید در Horizon Zero Dawn می توانید کارهای مختلفی انجام دهید شکار یکی از بخش های اصلی این تجارت است شما می توانید با از بین بردن هیولاهای مکانیکی که در اطراف شما می چرخند، محیط بازی را کشف کنید و مهارت های خود را ارتقا دهید

همانطور که دنیای گسترده و پویا بازی را کشف می کنید با NPC های زیادی روبرو می شوید و می توانید به آنها کمک کنید علاوه بر این جستجو و کاوش در محیط های ویران شده نیز می تواند سرگرم کننده باشد زیرا گاهی اوقات آیتم های جالبی در این بین پیدا می کنید یک بسته الحاقی به نام The Frozen Wilds نیز برای Horizon Zero Dawn منتشر شده است که ویژگی ها، ربات ها و مناطق جدیدی را اضافه می کند.

در این اثر که یکی از بهترین بازی های پلی استیشن 4 در سال 2022 محسوب می شود، نه تنها ربات ها را به عنوان دشمن در مقابل خود خواهید دید بلکه انسان ها نیز بیشتر از این ماشین ها شما را به چالش خواهند کشید این بازی انواع سلاح ها را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید در جنگ ها از آنها استفاده کنید می توان گفت بهترین و پرکاربردترین سلاح شما تیر و کمان است.

بازی  The Last of Us Part II

آخرین بازی FS2 و خرید بازی ghost of tsushima directors cut یکی از بهترین آثار داستان محور در تاریخ صنعت بازی محسوب می شود این بازی در واقع شما را به دنیایی پر از زامبی می برد و از شما می خواهد که در این دنیا زنده بمانید اما در عین حال با معرفی شخصیت های بسیار جذاب داستانی جذاب و تاثیرگذار را روایت می کند در ادامه به معرفی اثری می پردازیم که در رویدادGame Awards 2020  به عنوان بهترین بازی سال معرفی شد.

در قسمت دوم The Last of Us با دنیایی روبرو هستیم که نسل بشر به دلیل وجود قارچ جهش یافته در حال نابودی است در واقع این بیماری انسان را به آدمخوار تبدیل کرده است همچنین این آلودگی به تمام نقاط کشور رسیده و هم اکنون بازماندگان در محیط های در حال نابودی ایزوله شده اند اما هنوز هم هستند کسانی که سعی می کنند از این شرایط به نفع خود استفاده کنند.

اتفاقات Last FS 2 به چند سال پس از وقایع نسخه اول گره خورده است و Ellie قهرمان جدید داستان است او سعی می کند در چنین دنیای پر از هرج و مرج و فارغ از سر و صدای بیرون زندگی ساده ای داشته باشد اما اتفاقی می افتد که او را مجبور به اعمال خشونت می کند و با جهش یافته ها و انسان ها درگیر می شود نظرت در مورد انتقام چیه؟ به نظر شما انتقام ارزشش را دارد؟ The Last of Us Part II سعی دارد به این سؤالات پاسخ دهد.

یکی از بهترین بازی‌های PS4 در سال 2022، دنباله‌ای بلندپروازانه برای نسخه اصلی است Last of Ace 2 بازیکنان و منتقدان را به دو گروه تقسیم کرد و به نظر می رسد که Naughty Dog عمدا چنین تقسیم بندی را ایجاد کرده است.

داستان بازی دارای پیچش های جالب و غافلگیر کننده ای است و سازندگان در کنار گیم پلی، توانسته اند روایت را به بهترین نحو پیاده سازی کنند سفارشی سازی و بهبود شخصیت در این اکشن عالی است و مخفی کاری، مبارزه و کاوش در محیط نیز بسیار جذاب است در قسمت دوم The Last of Us، دشمنان چه مردم و چه موجودات دیگر، از هوش مصنوعی خوبی برخوردار هستند و مقابله با آنها بسیار سخت است همچنین مراحل به گونه ای طراحی شده است که هرگز از این تجربه خسته نخواهید شد گرافیک و صدا نیز از نکات مثبتی هستند که نمی توان آنها را نادیده گرفت.

بازی  Marvel’s Spider-Man

پیتر پارکر (پیتر پارکر) از اولین حضورش در دهه 1960 به یکی از محبوب ترین شخصیت های تاریخ فرهنگ پاپ تبدیل شده است بنابراین آیا کسی هست که نتواند داستان پسر بدبختی را که در شرایط سختی بزرگ شده است تعریف کند؟ مرد عنکبوتی داستان چنین پسری است که تبدیل به یک قهرمان می شود.

در طول این سال‌ها اقتباس‌های زیادی از مرد عنکبوتی و به‌طور کلی ابرقهرمان‌ها انجام شده است، اما هیچ‌کدام به اندازه کافی موفق نبوده‌اند اما این Insomniac Games بود که در سال 2018 ورق را برگرداند مرد عنکبوتی مارول که به طور انحصاری برای PS4 منتشر شد توانست توجه زیادی را به خود جلب کند.

این بازی شخصیت های معروف دنیای مارول را به تصویر می کشد و داستانی گیرا و هیجان انگیز را روایت می کند در بازی Spider-Man 2018 می توانید شاهد حضور شخصیت های معروف مارول مانند مری جین واتسون، کینگ پین و نورمن آزبورن باشید علاوه بر این، سیستم رزمی این تجارت نیز از نکات برجسته آن است در بازی Marvel’s Spider-Man می توانید محیط جهان باز شهر نیویورک را کشف کنید مبارزات، پرش ها و پرتاب های وب پیتر به خوبی در این اثر نمایش داده شده است.

مرد عنکبوتی مارول که یکی از بهترین بازی‌های پلی‌استیشن 4 در سال 2022 محسوب می‌شود، مجموعه‌ای از تمام ویژگی‌هایی است که طرفداران مرد عنکبوتی از اقتباس بازی از این شخصیت انتظار داشته‌اند این اثر را می توان بهترین بازی ویدیویی ابرقهرمانی ساخته شده در تاریخ صنعت بازی دانست.

خروج از نسخه موبایل