مهمترین نکات کیفیت چاپ بنر فوری که باید بدانید

وقتی صحبت از چاپ بنر فوری می‌شود، احتمالاً اولین چیزی که به ذهن می‌رسد موضوع قیمت است. اما فارغ از بحث قیمت، نکات دیگری نیز وجود دارند که در نتیجه نهایی کار تأثیر مهمی دارند و باید آنها را در نظر گرفت.

قیمت و کیفیت در بحث چاپ بنرهای تبلیغاتی فوری موضوعات مهمی هستند که با توجه به حساسیت بحث کیفیت در بعضی سفارشات از جمله بیلبوردهای تبلیغاتی، موضوع کیفیت کمی جدی‌تر مورد توجه و بررسی قرار می‌گیرد. با توجه به مساله، در این مطلب قصد داریم نکات طلایی چاپ بنر فوری تبلیغاتی را برای شما توضیح دهیم؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

کیفیت چاپ بنر فوری

بنر یکی از مهم ترین و کاربردی ترین متریال‌های چاپ تبلیغات محیطی است. این متریال از جنس pvc ساخته شده و کاملاً ضد آب است. مقاوم به خراشیدگی سطحی یا پارگی، تا خوردگی، فشار و کشش این محصول وجه تمایز آن است. به‌ طوری که اگر چندین سال در معرض باد شدید، باران و تابش شدید نور آفتاب قرار بگیرید، از بین نمی‌رود.

در مورد کیفیت چاپ این محصول، همه مواردی که گفتیم بستگی به کیفیت کار چاپخانه‌ای دارد که آن را به چاپ رسانده است. قیمت چاپ بنر فوری کارگاه‌های سطح پایین معمولاً بسیار پایین‌تر از چاپخانه‌های معتبری مانند چاپ سبحان است، که معمولاً باعث وسوسه مشتریان می‌شود. ولی با توجه به اینکه هیچ ارزانی بی دلیل نیست، قطعاً این کم بودن قیمت دلیلی دارد!

قیمت بنر چاپ شده به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، از جمله؛ نوع بنر خام مصرفی، کیفیت رنگ جوهر، خدمات همراه با چاپ (پانچ، ولد یا نصب) و کیفیت دستگاه چاپ بنر. در چاپ خانه‌های ارزان کار، هر کدام از این عوامل به نحوی تغییر کرده یا اُفت داشته‌اند تا قیمت نهایی کار برای مشتری ارزان‌تر باشد، ولی متأسفانه ما به‌عنوان مشتری نمی‌دانیم که کم شدن از هر کدام از این فاکتورها می‌تواند چه تأثیر بدی در کیفیت بنر داشته باشد.

بایدها و نبایدهای موضوع کیفیت در چاپ بنر

در موضوع کیفیت بنر فوری چندین فاکتور مهم وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند، یا نباید آنها را جدی گرفت. اولین فاکتور موضوع جنس بنر خام است.

✔ جنس بنر خام

معمولاً چاپخانه بهترین کیفیت را به مشتری پیشنهاد می‌کند، ولی مشتری می‌تواند با توجه به بودجه خود متریال پایین‌تری را انتخاب کند. مثلا در مورد بنر خام، بهترین کیفیت مربوط به بنر خارجی است زیرا ضخامت مناسب و بافت همگنی دارد.

✔ مرکب و جوهر مورد استفاده در چاپ

فاکتور بعدی، جنس مرکب مورد استفاده برای چاپ است. مرکب‌ها نیز بر اساس غلظت و میزان ماندگاری درجه بندی کیفی دارند. به‌ طور کلی جوهرهای با دوام و ماندگاری بالا، کیفیت چاپ بهتری دارند. مخصوصاً در مورد چاپ بنر عرض 5 متر که برای اجرای بیلبوردهای عظیم شهری استفاده می‌شود، این مساله بیشتر حائز اهمیت است.

✔ خدمات همراه با چاپ

اما برویم سراغ فاکتور سوم که خدمات همراه با چاپ است. این خدمات شامل پانچ کردن، ولد بنر و تسمه دوزی می‌شود که کیفیت بنر آماده برای نصب را چندین برابر می‌کند. این فاکتورها همگی در کیفیت نهایی بنر تاثیرگذار هستند. اما فراموش نکنید که فاکتور نهایی کیفیت کار و اعتبار چاپخانه‌ای است که سفارش شما را چاپ خواهد کرد.

ویژگی‌های یک چاپخانه‌ حرفه‌ای و باکیفیت

مجموعه‌هایی که به‌ عنوان یک چاپخانه حرفه‌ای در زمینه ارائه خدمات چاپ بنر شناخته شده‌اند، دارای یک سری مشخصه‌های خاص و منحصر به‌ فرد هستند، که در ادامه به توضیح و معرفی آنها می‌پردازیم:

✔ قیمت مناسب و تضمینی

یک چاپخانه حرفه‌ای و معتبر، قیمت گذاری خدمات خود را به نحوی انجام می‌دهد که علاوه بر منصفانه و رقابتی، کیفیت محصول را زیر سوال نبرد. قیمت گذاری مناسب باعث می‌شود که وفاداری مشتریان بیشتر و مستحکم‌تر شود.

✔ کیفیت و سلامت محصول

یک چاپخانه حرفه‌ای و معتبر همیشه به دنبال ارائه بهترین کیفیت چاپ و ارائه محصول سالم است، و اگر خطایی احتمالی در چاپ محصول ایجاد شود، حتماً پاسخگو و پیگیر رفع آن خواهد بود؛ مانند پخش رنگ در محصول، خراشیدگی یا مواردی از این دست.

✔ پشتیبانی و خدمات پس از فروش

تحویل به موقع سفارش مشتریان و ارائه خدمات پس از فروش یکی از نشانه‌های حرفهای و معتبر بودن یک چاپخانه، و ارزشمند بودن مشتریان برای آنها است. این سرویس نشان دهنده ظرفیت بالای آن چاپخانه و اطمینان به محصولات و خدماتی است به مشتریان ارائه می‌کند.

✔ امکان ثبت سفارش آنلاین

از دیگر ویژگیهای یک چاپخانه حرفه‌ای امکان ثبت سفارش آنلاین در سایت است، که باعث صرفه‌جویی در زمان، و هزینه رفت و آمد مشتریان می‌شود.

بهترین مرکز چاپ بنر فوری در تهران

مرکز چاپ بنر سبحان یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین مراکز ارائه خدمات چاپ انواع بنر در تهران است که به‌عنوان یک مجموعه پیشرو در عرصه‌ی ارائه خدمات چاپ و تبلیغات محیطی به‌ویژه چاپ بنر در تهران و نمایشگاه بین المللی شناخته شده است. چاپ سبحان فعالیت خود را با هدف ایجاد تحول در عرصه سفارش‌های چاپ‌های فضای باز آغاز نموده و به‌واسطه حُسن انجام کار، ارائه خدمات با کیفیت و مسئولیت‌پذیری بالا توانسته در حوزه صنعت چاپ بنر، اعتماد مشتریان را جلب نماید.

این مجموعه با تشکیل تیمی از افراد متخصص و مجرب در زمینه چاپ فضای باز، چاپ فضای داخلی، چاپ فلکس، چاپ کاغذ دیواری و خدمات نمایشگاهی کار خود را آغاز کرده و با استفاده از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ بنر دنیا که در چاپخانه مجهز خود دارد، موفق شده علاوه بر تأمین نیاز کسب و کارها، در بخش چاپ محصولات نمایشگاهی نیز بخوبی ارائه خدمات نماید. چاپ سبحان برای سهولت هرچه بیشتر مشتریان، بستر آنلاینی را فراهم نموده تا بتوانند در هر لحظه و هرجا به‌صورت آنلاین استعلام قیمت سفارش مورد نظرشان را در سایت sobhanprint.com مشاهده نموده و به آسانی سفارش خود را ثبت نمایند. در خصوص مزایای رقابتی این مجموعه می‌توان اشاره کرد به:

خروج از نسخه موبایل