بهترین لباس عروس های ترند سال 2023

بسیاری از عروسی ها به دلیل کرونا و شیوع بیماری متوقف شد و بسیاری از عروس دامادها بدون گرفتن مراسم به خانه بخت رفتند؛ اما در حال حاضر بعد از گذشت دو سال و چندی با پشت سر گذاشتن این بیماری کشنده و از بین رفتن حدودی آن بسیاری از نو عروس ها آرزو دارند تا مراسمی بگیرند و در کنار نزدیکانشان جشن بگیرند. لباس عروس یکی از مهم ترین لباس هایی است که فقط در شب عروسی، بنا به رسم و رسومات به جا مانده عروس بر تن می کند و به خانه بخت می رود.

برای تهیه و تولید این لباس زیبا باید ظرافت خاصی خرج شود و قبل از پوشیدن برای شیک و صاف شدن این لباس لازم است تا تحویل خشکشویی شود؛ دیگ بخار خشکشویی و تجهیزات خشکشویی می تواند این لباس زیبا را برای یک شب فراموش نشدنی آماده کند. بسیاری از عروس ها در انتخاب این لباس وسواس خاصی به خرج می دهند زیرا فقط یک شب بر تن می کنند؛ در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین لباس عروس ترند سال 2023 آشنا کنیم تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

 

تاریخچه پیدایش لباس عروس

درست است که اولین لباس عروس سفید در تاریخ لباس عروس سفید به نام ملکه ویکتوریا نامگذاری شده بود، اما قبل از آن، مری اول اسکاتلند برای مراسم عروسی خود لباس سفید بر تن کرده بود. 1559به هر حال بعد از ملکه ویکتوریا همه از او الگو گرفتند و رنگ سفید را برای مراسم عروسی انتخاب کردند. البته بسیاری از کشورهای شرقی از لباس عروس قرمز برای مراسم استفاده می کنند و این کار دلیل خاصی بر عقاید و فرهنگشان دارد.

انواع لباس عروس

در کشورهای مختلف همانطور که اشاره کردیم لباس های روس رنگ های مختلفی دارد اما در نود درصد کشورهای جهان از لباس سفید برای لباس عروس استفاده می شود؛ حال می خواهیم به انواع این مدل ها اشاره کنیم:

لباس عروس با طرح گل

لباس های عروسی با نقش و نگار گل یا اکسسوری های گل بسیار مورد توجه قرار گرفته است و عروس هایی که روحیه لطیف و سلیقه خاصی در انتخاب لباس عروس دارند این طرح می تواند انتخاب خوبی برایشان باشد، بخصوص اگر مراسم عروسی ها در بهار و تابستان در فضای باز برگزار شوند. این لباس ها مانند سرود بیداری طبیعت است. همچنین گل در لباس عروس نمادی از ظرافت و زیبایی است و بهترین انتخاب برای کسانی است که آرزوی یک عروسی مدرن و رمانتیک را در سر می پرورانند. جزئیات ظریف و روان هستند و به آرامی روی سیلوئت می نشینند.

تاج گل و توری گل نیز بهترین انتخاب برای دادن جذابیت رمانتیک و افسانه ای به عروس است. البته اگر لباس عروس طرح گلدار است تور ساده باشد بهتر است.

لباس عروس دو تکه ای

یکی از انتخاب های غیر معمول برای عروس سال 2023 بدون شک لباس های دو تکه است. یک انتخاب ایده آل برای عروس های جسور که می خواهند متفاوت باشند و فراتر از کلیشه ها باشند و به جای پوشیدن لباس عروس سنتی، ست های شلوار و دامن، کت یا ترکیب تاپ و دامن، تمی غیررسمی به مراسم می دهند. این یکی از ترندهایی است که عروس ها را تشویق می کند به جای صرف هزینه زیاد برای لباسی که فقط یک بار پوشیده می شود، چیزی را انتخاب کنند که بتوان آن را بارها پوشید.

لباس عروس مینی

لباس‌های عروس کوتاه خط A مربوط به دهه 60، که اغلب با یقه‌های مروارید تزئین شده‌اند، در حال بازگشت هستند و اکنون یکی از ترند های سال 2023 می باشد که می توانید برای شب عروسی انتخاب کنید. لباس های کوتاه با پر و گل های رمانتیک. این روند همچنین برای یک روز عروسی تازه و مدرن، با دستکش‌های بلند یا جوراب شلواری و راهی عالی برای نشان دادن کفش‌هایتان است.

دامن های کوتاه همیشه برای عروس های مدرن کاربردی بوده است، اما از امسال و سال گذشته، عروسی های کوچک جای بیش از 100 مراسم را گرفته است، عروس ها و طراحان لباس های کوتاه مناسب این مراسم را پیدا کرده اند. این مدل لباس هم جزو لباس هایی است که خواهان زیادی دارد.

لباس عروس ساده و مینیمال

لباس هایی با سیلوئت مینیمال یکی از پرطرفدارترین ترندهای سال 2022 است. این لباس ها با سبک مینیمال و تاکید بر خطوط اصلی اندام مانند خط کمر، برای برجسته کردن فرم بدن و به رخ کشیدن زیبایی پارچه ها مناسب هستند.

یک لباس چین دار ساده اما بسیار شیک با پارچه مات یا براق، یقه V شکل و آستین های سه ربع از جمله جزئیاتی است که در طراحی های عروس دیده می شود.

لباس عروس کت شلواری

لباس عروس مدل کت شلوار از انواع لباس هایی است که طرفداران خاص خود را دارد و برای عروس هایی که به کت شلار علاقه زیادی دارند ماسب است این طرح می تواند جایگزین لباس های تجملاتی و بسیار گران شود که در سال 2023 ترند شود.

لباس عروس وینتیج

این ترند برای عروس 2023 بسیار محبوب است. این لباس‌های عروس زیبا که منعکس‌کننده سبک مجلل دهه 1920 هستند، سرشار از مروارید و پولک‌های پولک، گیپور، کریستال‌های گلدوزی شده و منجوق هستند، با حس و ظرافتی مجلل.

در مورد لباس عروس وینتیج نمی توان تعریفی واضح و کامل داشت و به عبارت دیگر مدل لباسی است که از قدیم مورد استفاده قرار می گرفته و اکنون دوباره محبوب و مورد استفاده قرار گرفته است. سبک وینتیج را می توان تغییر و تحولی جالب و دلپذیر در زمینه پوشاک دانست.

به طور کلی نکته ای که در رابطه با داشتن استایل وینتیج می توان استفاده کرد این است که از لباس های قدیمی استفاده نکنید اما اگر استایل وینتی دارید می توانید از لباس ها یا حتی اکسسوری های این سبک استفاده کنید. این موضوع در لباس عروس های قدیمی نیز صادق است.

از جمله ترندهای مدل لباس عروس استفاده از طرح و رنگ های مختلف است.

لباس سفید یک انتخاب کلاسیک و بدون ریسک است، اما تنها گزینه برای عروس 2023 نیست. اگر می خواهید سنت شکنی کنید و ظاهری جسورانه نشان دهید، می توانید یک لباس عروس رنگارنگ انتخاب کنید.

اکسسوری ترند عروس

غیر از لباس عروس انتخاب اکسسوری مناسب و مطابق با لباس عروس بسیار حائز اهمیت است و باید به آن توجه شود.

زیور آلات مروارید

مرواریدها همیشه یکی از اکسسوری های مورد علاقه عروس ها بوده اند، اما این ترند جدید با آنچه از لباس عروس مادربزرگتان به یاد دارید بسیار متفاوت است، و ظاهری مدرن و در عین حال به همان اندازه زیبا دارد. از اکسسوری‌های مروارید گرفته تا جزئیات گلدوزی شده روی لباس‌ها و زره‌ها، مجموعه‌های مروارید چیزی است که همه ما درباره آن هستیم.

دستکش

دستکش ممکن است برای عروسی زمستانی ضروری به نظر برسد، اما در این فصل اکسسوری لازم نیست. برندهایی مانند Odylyne the Ceremony و Justin Alexander دستکش‌های شفافی را طراحی کرده‌اند که برای روزهای خنک بهاری و مراسم تابستانی روشن مناسب است. . یک ظاهر جسورانه برای عروس شیک پوش!

کمربند

ما می دانیم که شما به چه فکر می کنید: یک کمربند و یک لباس عروس با هم نمی آیند. اما اگر این فصل نشانه ای باشد، آنها واقعاً مسابقه ای هستند که در بهشت ساخته شده اند. ما دیده‌ایم که طراحان به روش‌های مختلف این روند را اتخاذ کرده‌اند، به طوری که Yolancris و Weiderhoft هر دو کمربندهای چرمی شیک را نشان می‌دهند، در حالی که Romona Keveza برخی از ظاهر خود را با خطوط براق و باریک تزئین کرده است. Leahy Hod حتی با کمربند! نکته این است که کمربندها مناسب هستند و این روند می تواند با هر سبک عروسی کار کند.

شنل و تور

برای درخشش بیشتر آن در شب عروسی سعی کنید از شنل و تور استفاده کنید و بهتر است در انتخاب تور و لباس عروس به طرح لباس عروس خود توجه کنید. شنل برای پوشش و تور برای زیبایی هر چه بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد، البته در زمان های گذشته تور اکسسوری لازم برای عروسان بوده است.

تاج مروارید عروس

برای انتخاب تاج عروس باید به مدل لباس عروس خود نیز توجه کنید. مثلا یک پرنسس و یک لباس عروس مجلل با یک تاج عروس بزرگ زیباتر می شود. اگر لباس عروس نوع خاصی از کار دستی دارد، مثلاً لباس عروس با مروارید تزیین شده است، می توانید برای هماهنگی، تاج عروسی با مروارید انتخاب کنید. لباس عروس های ساده و مدل های لباس عروس اروپایی نیز با نخ ها و تاج های ظریف عروس مناسب هستند و یا می توان آنها را با تاج های گل زیبا ست کرد. توجه داشته باشید که اگر از تاج گل استفاده می کنید بهتر است از گل های مصنوعی استفاده کنید زیرا گل های طبیعی کم رنگ شده و زیبایی خود را از دست می دهند.

دسته گل عروس

دسته گل یکی از اکسسوری های مهم عروس خانم هاست و وقتی دسته گل زیبا به نظر می رسد خودنمایی می کند و استایل شما را متفاوت می کند. مدل دسته گل عروس در سایزهای بزرگ و کوچک موجود است، دسته گل های کوتاه و کوچک برای عروس های لاغر اندام مناسب است، عروس های قد بلند و متناسب نیز می توانند از دسته گل های بلند و کمی بزرگتر استفاده کنند.

کیف و کفش عروس

کیف و کفش از اکسسوری های پرکاربرد هستند و اگر می خواهید از یک لباس عروس ساده در لباس خود استفاده کنید، بهتر است کیف و کفش را از مدل های زرق و برق دار انتخاب کنید. اگر لباس عروس زیبایی به تن دارید، بهتر است کیف و کفش ساده انتخاب کنید.

تجهیزات دیجیتالی

شاید تعداد کمی از عروس ها به این قضیه توجه کنند که متناسب با رنگ لباس قاب و گوشی خود را ست کنند؛ به دلیل استفاده زیاد از موبایل و لوازم دیجیتالی در حال حاضر باید به رنگ و طرح موبایل و تجهیزات دیجیتالی همراه خود توجه داشته باشید تا با لباس و اکسسوری خود ست باشد.

خروج از نسخه موبایل