بهترین جراح چاقی و لاغری

به گونه ای که ایشان بعد از چند ماه با کاهش وزن بسیار قابل توجهی مواجه می شود. مثلا در شیوه ی جراحی اسلیو معده، بخش عمده ای از معده ی شخص حذف شده و از بدن ایشان خارج می شود. این تغییرات برای همیشه رخ داده و امکان بازگشتی وجود ندارد، البته این شیوه ی جراحی دارای مزیت های فراوانی می باشد که به خاطر همان مزیت ها، افراد زیادی از همین شیوه ی جراحی اسلیو معده استقبال می نمایند.

در این نوشتار علمی پزشکی در پی بررسی موضوع جراح چاقی آبسیتی سرجری هستیم و قصد داریم به شکلی مختصر و مفید موارد مهم مرتبط با جراحی چاقی را خدمت شما معرفی نماییم. آزمایش شمارش پلاکت های خونتا اینجا با مبحث قبل و بعد از جراحی های چاقی چه کارهایی باید انجام بگیرد آشنا شدید پیشنهاد می کنیم تا انتهای پست بهترین جراح چاقی در اصفهان با ما همراه باشید.

افرادی که شاخص توده ی بدنی آن ها 40 باشد، می توانند از این روش جراحی استفاده کنند. در این روش هیچ بخشی از معده بریده نمی شود و برای همین امکان نشت و خون ریزی بسیار کاهش پیدا می کند و در صورتی که مشکل خاصی ایجاد شود، می توان پلیسه را باز کرد و مشکل را برطرف کرد و حتی در مواردی نیاز به باز کردن پلیسه نیز نیست.

در این روش جراحی بخشی از انتهای روده کوچک را به بخش اسلیو شده معده متصل می شود … به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هیچ‌کس دلش نمی‌خواهد به‌دلیل چاقی، فرم و تناسب اندام خود را از دست بدهد. بلکه چاقی یک بیماری مزمن است که با خود مشکلات و امراض جدی دیگری را از بعد جسمی و روانی به‌همراه می‌آورد که مشکلات قلبی-… به کمک این روش جراحی بیشتر مواد غذایی وارد روده میشود و جذب کالری نیز به شدت کاهش پیدا میکند درنتیجه شخص دچار چاقی مفرط به شدت وزن کم می کند.

ویژگی های جراح چاقی

این پزشک باید تجربه درمان افرادی مشابه شما را داشته باشد تا بتواند تشخیص دهد بهترین گزینه برای کاهش وزن شما چیست. آیا باید از رژیم غذایی استفاده کنید و یا اینکه باید از روش های مختلف جراحی چاقی مانند بای پس یا اسلیو معده استفاده کنید.

هنگامی‌که از بهترین جراح چاقی دکتر سلیمی در صدد کاهش وزن استفاده می‌کنید، انتظار کسب بهترین نتیجه از درمان را دارید. در غیر این صورت اگر از تخصص‌های اگر از پزشکی بی‌تخصص در این زمینه استفاده کنید نه ‌تنها نتیجه مطلوبی از جراحی چاقی حاصل نمی‌گردد، بلکه امکان شکل‌گیری عوارض جبران‌ناپذیری وجود دارد.

علت این مطلب آن است که ریزه کاری های تکنیکی و علمی در انجام این عمل ها باعث موفقیت آمیز بودن آن و همچنین موجب کاهش احتمال عوارض می گردد. عددی وجود دارد به نام شاخص وزنی یا bmi که نشان می‌دهد هر فرد برای قد خود چقدر چاق است. در این عمل جراحی پزشک ابتدا روی نواحی مورد نظر خط می کشد و پروسه این عمل جراحی به تکنیک های مورد استفاده ی پزشک بستگی دارد.

بعد از این عمل جراحی بیمار فقط یک یا دو شب در بیمارستان بستری می شود. تمامی موارد گفته شده در بالا را به طور کامل مطالعه فرمایید و علاوه بر آن ها برای جمع بندی یک سری سوالات را برای شما آماده کردیم که سوالات اساسی و مهم هستند که به شما کمک می کنند یک جراح خوب و موفق را برای انحام عمل لاغری خود بشناسید.

ممکن است از شما خواسته شود یک برنامه فعالیت بدنی را شروع کنید و هرگونه مصرف دخانیات را متوقف کنید. همچنین ممکن است لازم باشد با برنامه ریزی قبلی برای بهبودی خود پس از جراحی آماده شوید. به عنوان مثال ، اگر فکر می کنید به کمک احتیاج دارید ، در خانه ترتیب کمک دهید.

یکی از مهم ترین خدماتی است که در جهت رشد و ارتقا سطح سلامت بدنی افراد ارائه می شود تا سبک زندگی سالمتری را در پیش بگیرند … 5- دانش خود را با خواندن مقالات و مطالب پیرامون جراحی چاقی بالا ببرید. یقینا هرچه بیشتر بدانید، بهتر و منطقی‌تر هم انتخاب می‌کنید و درکل با معیارهای یک جراحی خوب و مطمئن آشنا می‌شوید و این معیارها را با کاندیدای جراحی چاقی خود تطبیق می‌دهید.

نحوه عملکرد جراحی اسلیو

این جراحی مانند اسلیو معده بوده و در این روش بیشتر حجم آن و دریچه‌ای که غذا به درون معده ریخته و بخشی از روده کوچک و کیسه صفرا نیز برداشته می‌شود. این جراحی روی ترشح هورمون گرسنگی در معده تاثیر گذاشته و بیمار احساس سیری خواهد کرد. امروزه چاقی در سراسر جهان به عنوان یک بیماری شایع و پر هزینه شناخته شده است.

اگر شخص نیاز به مشاوره قبل از عمل داشته باشد، این هزینه نیز جزء هزینه‌ های عمل محسوب شده و جزء هزینه بیمارستان دریافت خواهد شد. خارج نمودن آن نیز بسیار آساده خواهد بود و طی یک ساعت با روش آندوسکوپی انجام میگیرد. در افراد بسیار چاق امکان استفاده از دو بالون همزمان در کنار هم نیز میسر است و این شرایط را فراهم می آورد تا فرد سریع تر لاغر شود.

باندینگ معده

در این روش با حذف بخش بزرگی از معده این فرصت ایجاد می شود که حجم کم تری از غذا به معده وارد شود. باندینگ معده روشی است که در آن از طریق ایجاد برش های کوچکی روی شکم فرد به روش لاپاروسکوپی یک حلقه یا نوار سیلیکونی دور تا دور معده قرار می دهند که قابل تنظیم است و می توان با باز و بسته کردن این باند حجم معده را افزایش و کاهش داد.

بالون معده روش کم عارضه ای است و برای کسانی که اضافه وزن آن ها بیش تر از 45 کیلو گرم است، روش مناسبی است. کم کاری تیروئید، یائسگی و تخمدان پلی کیستیکبسیاری از دارو ها مانند دارو های کورتونی باعث افزایش اشتها و اضافه شدن توده ی بدنی فرد می شوند و وزن را افزایش مس دهند. این افزایش وزن با قطع کردن دارو های کورتونی به صورت خود به خودی بر طرف می شود.

نتایج بعد از عمل جراحی چاقی

پس از انجام این عمل بیمار احساس سیری کرده و پس از یک وعده بسیار محدود بدون سوء جذب می تواند کالری مورد نیاز بدن را دریافت و بدون آن که وزنی اضافه شود، احساس سیری کند. در این روش درمانی بیمار بعداز ۶ ماه نصف وزن خود را از دست می دهد و ظرف ۲ سال به وزن طبیعی بدن خود می‌ رسد. پس یکی از اقداماتی که توسط جراح چاقی به دقت برای عزیزان نیازمند جراحی چاقی در ویزیت های قبل از عمل انجام می شود، انتخاب نوع عمل صحیح است که فرآیند دقیقی خواهد داشت.

پوشش بیمه نیروهای مسلح بر جراحی چاقی

پزشک باید تایید کنند که این عمل برایشان مشکلی ندارد اگر شاخص توده بدنی یا همان بی ام آی بدنشان بیشتر از ۴۰ باشد، بیمه نیروهای مسلح بر حسب قراردادی که با شما دارد هزینه جراحی لاغری را به شما برمی گرداند. جراحان چاقی علاوه بر دوره جراحی عمومی، چند سال دوره های تخصصی جراحی چاقی و باریاتریک را می گذرانند و طی این مدت تمام تکنیک های لاپاراسکوپی را فرا می گیرند.

آن ها تمام ریزه کاری های جراحی؛ تمام عوارض و هر چیزی که برای انجام یک عمل موفق لازم است را یاد می گیرند. بلکه باید روشی انتخاب شود که ساختار ارگانیکی دیگر اعضای بدن را به خطر نیندازد. به طور مثال برخی روش های جراحی که اصول و نکات در آن رعایت نشود وباعث کاهش وزن شدید شوند، فرد دچار عوارض گوارشی یا نارسائی کلیوی می شود.

خروج از نسخه موبایل