بهترین فروشگاه اینترنتی شیرآلات در ایران

جنس بهترین شیرآلات ایرانی

به نقل از اپال نما مرجع فروش شیرآلات‌؛ بهترین شیرآلات دارای دو بخش عمده یعنی پوسته داخلی ( پایه اصلی شیر ) و پوشش خارجی است که در بخش داخلی، تولید کنندگان معمولا از آلیاژ برنج یا سرب خشک استفاده می کنند. امروزه بسیاری از تولید کنندگان به دلیل رعایت مسائل بهداشتی از خیر سرب خشک گذشته و بیشتر از آلیاژ برنج استفاده می کنند. چون سرب در صورتی که آبکاری شیر به خوبی انجام نشود در مقابل آب به مرور زمان حل می شود و آلودگی خطرناکی برای افراد ایجاد می کند.

در بخش پوشش خارجی یا همان پوسته خارجی شرکت کی دبلیو سی معمولا از فلزاتی مانند فلز، برنج، مس و استیل استفاده می کند. در واقع معمول ترین آبکاری ها، آبکاری استیل است البته دیگر آبکاری ها برای سفارش های خاص و منحصر به فرد استفاده می شود. بهترین نوع آبکاری موجود در بازار آبکاری pvd می باشد. PVD مخفف رسوب گازی فیزیکی است. این به فن آوری تهیه فیلم نازک برای رساندن مواد روی قطعات تحت پوشش تحت شرایط فیزیکی اشاره دارد.

آبادان |آلمان

 آبکاری بهترین شیرآلات ایرانی

·        آبکاری بهترین شیرآلات ایرانی با روکش کروم

روکش کروم رنگی سفید مایل به آبی دارد . قدرت انعکاس سطح کروم کاری و صیقلی شده در حد ۶۵% است ، که این عدد برای نقره ۸۸% و  نیکل ۵۵% می باشد . اما با گذشت زمان خاصیت انعکاس نقره و نیکل ضایع می شود ، در حالی که در مورد کروم تغییری حاصل نمی شود . همچنین کروم در مقابل گاز ها ، مواد قلیایی و نمک ها مقاوم است .

·        آبکاری بهترین شیرآلات ایرانی با روکش برنج

برنج آلیاژی از دو فلز مس و روی می باشد ، از این فلز بخاطر کاربرد های خاص در جاهای مختلف استفاده می کنند . برنج رنگی تقریبا زرد دارد که شبیه به رنگ طلا است و به همین علت در بازار به روکش طلا معروف است . مس داخل برنج به آن خاصیت میکروب کشی می دهد ، و به همین خاطر از برنج به عنوان دستگیره و دیگر فلزات رایج در بیمارستان ها استفاده می کنند .

·        آبکاری بهترین شیرآلات ایرانی با روکش مس

مقاومت مس در برابر خوردگی باعث شده انواع ظروف ، مخازن و لوله هایی که در معرض آب هستند ، را از آلیاژ های مسی بسازند . هنگامی که مس در معرض هوا قرار می گیرد ، در سطح بیرونی این فلز یک لایه سبز کم رنگ تشکیل می شود که زنگار نام دارد و مس را از زنگ زدن و خوردگی محافظت می کند.

·        آبکاری بهترین شیرآلات ایرانی با روکش برنز

معروف ترین نوع برنز آلیاژی از مس و قلع می باشد ، که به آن برنز قلع دار می گویند . برنز های قلع کار شده محکم تر از برنج ها هستند . می توان گفت روکش برنزی جایگزین خوبی برای روکش مسی است و قیمت مناسب تری نسبت به آن دارد .

پرفروش ترین شیرآلات ایرانی موجود در بازار

همانطور که در مراحل تولید شیرآلات بررسی شد ، ماده اولیه اکثر ایرانی موجود در بازار که به عنوان بهترین شیرآلات ایرانی در نظر گرفته می شوند از آلیاژ شمش برنج می باشد که بر طبق سازمان استاندارد ایران تقریباً ۵۸ تا ۶۰ درصد آن مس و بقیه روی و ناخالصی های مجاز می باشد . میزان سرب موجود در این آلیاژ ، نباید بالاتر از ۲/۵ درصد باشد چرا که برای سلامتی مضر است . علاوه بر کیفیت مواد اولیه شیرآلات ، ملزومات و قطعات بکار رفته در داخل شیر نیز باید الزامات فنی استاندارد را پاس کرده باشند . بطور مثال سوپاپ ، واشر و پیچ و مهره های بکار رفته در بهترین شیرآلات نیز باید از کیفیت لازم برخوردار باشند .

ماشینکاری خوب نیز از دیگر مواردی است که در بلند مدت تاثیر خود را در کیفیت بهترین شیرآلات نشان می دهد . مثلاً در شیر های اهرمی محل نشیمن کارتریج بایستی کاملاً تخت باشد که بعضاً به دلیل کُند شدن ابزار تراشکاری و تیز کردن چندباره آن ، این نشیمن به صورت مخروطی نامحسوس در می آید که در عمر آب بندی کارتریج تاثیر می گذارد . پرفروش ترین شیرآلات ایرانی موجود در بازار طرفداران بسیاری دارند و توانسته اند جایگاه ویژه ای در بین خانواده ها داشته باشند .

رتبه بندی شیرآلات ایرانی

امروزه به دلیل تنوع در ساخت شیرآلات ایرانی ، این امکان برای مشتریان فراهم شده است که برحسب قدرت خرید خود و سلیقه ، شیرآلات مورد نظر خود را تهیه نمایند . تمامی برند های ایرانی سالانه برحسب استاندارد های جهانی رتبه بندی می شوند و امتیاز می گیرند که این رتبه بندی برحسب کیفیت تولید و کیفیت خدمات انجام می شود . این قیاس ( رتبه بندی شیرآلات ایرانی ) می تواند به شما در خرید شیرآلات کمک کند .

لیست شیرآلات ایرانی

امروزه اگر بخواهیم برند های شیرالات ایرانی رالیست کنیم لیستی طولانی خواهیم داشت . اما ما به چند نمونه لیست شیرآلات ایرانی که در بازار فروش خوبی دارند و در بین طرفداران از جایگاه ویژه ای از نظر کیفیت قرار داند می پردازیم .

  • شیرآلات راسان 
  • شیرآلات درخشان 
  • شیرآلات سیتکو 
  • شیرآلات قهرمان
  • شیرآلات شودر
  • شیرآلات کن و … اشاره کرد .

بهترین شیرآلات ایرانی . شیرآلات راسان

راسان از محبوب‌ ترین تولید کنندگان شیرآلات در کشور است که توانسته امروزه جایگاه ویژه ای در خانه های ایرانی داشته باشد .  متخصصان و فناوری‌ های به کار رفته در تولید بهترین شیرآلات ایرانی . ، با استفاده از توانمندی‌ ها و دانش بالا ، اقدام به تولید شیر های فانتزی ، اهرمی و کلاسیک می‌ کنند . تنوع محصولات در راسان بالا است و نزدیک به ۳۰۰ مدل مختلف از این محصولات توسط برند راسان تولید می‌ شود .

طراحی‌ های مدرن ، رنگ‌ های کروم ، سفید و طلایی و کیفیت بالا ، جزو ویژگی‌ های شیرآلات راسان است و به راحتی جای خود را در بازار ایران باز کرده است .شرکت راسان با سابقه ای طولانی در زمینه تولید شیرآلات بهداشتی در مدل های صنعتی و کلاسیک مشغول به فعالیت است .این شرکت محصولات خود را با استفاده از تکنولوژی های جدید تولید نموده و کیفیت برتر و کارایی بالا را اساس کار خود قرار داده است .

آبکاری این شیرآلات به صورت PVD و یا در خلاء صورت می گیرد که مقاومتی بسیار بالا به آن ها می بخشد . شیرآلات بهداشتی راسان در برابر سایش ، خراش ، آلودگی ، لکه آب و … از مقاومت لازم برخوردارند و عمر آن ها طولانی است . راسان دارای مجموعه کامل و متنوع و رنگارنگی از شیرآلات با کیفیت و لوکس می باشد . شیرآلات راسان دارای ۵ سال ضمانت و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد .

بهترین شیرآلات ایرانی . شیرآلات درخشان

بهترین شیرآلات ایرانی . دارای ویژگی های مانند طراحی لوکس ، کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند . در کنار کیفیت بالا و ظاهر زیبا ، تنوع محصولات ، خدمات پس از فروش مناسب و تامین قطعات یدکی از ویژگی‌ های پرفروش ترین شیرآلات ایرانی درخشان است . درخشان با بیش از ۳۰ سال سابقه به عنوان یکی از قدیمی‌ ترین مجموعه‌ های تولیدی کشور در زمینه لوازم‌ بهداشتی در صنعت ساختمان است .

شرکت درخشان در سال ۱۳۶۷ بصورت سهامی خاص تاسیس گردید و با حدود سه دهه فعالیت مستمر و پویا ، هم اکنون در زمره شرکت های برتر در زمینه تولید شیرآلات درخشان ، هود ، اجاق گاز و سینک به شمار می رود .شرکت درخشان با به کارگیری دستگاه‌ های مدرن ، کارکنان ، مشاوران ، مهندسان مجرب و برخورداری از تکنولوژی روز دنیا ، مواد اولیه با‌کیفیت ، رعایت اصول استاندارد ملی ایران ، تولید محصولات ، شیرآلات بهداشتی ، هود ، سینک و اجاق‌ گاز را در کلاس بین المللی در دست دارد . درخشان افتخار دارد با دارا بودن کامل‌ ترین سبد محصولات در صنعت ساختمان صادر‌کننده این محصولات به ۷ کشور جهان از جمله کشورهای اروپایی است .شیرآلات دخشان دارای ۵ سال ضمانت می باشند .

بهترین شیرآلات ایرانی . شیرآلات قهرمان

بهترین شیرآلات ایرانی . ، یکی از پیشتازان ، در عرصه تولید شیر های ساختمانی ، لوازم و تجهیزات حمام و شیر آلات الکترونیکی و بیمارستانی است . محصولات این کارخانه ، با بهره گیری از نیروهای متخصص و ماشین آلات روز دنیا تولید شده و همچنین دارای استاندارد های بین المللی می باشد که قابلیت رقابت با تولیدات دیگر کشور های صنعتی مانند آلمان را داراست . همه ی این کار ها بکار گرفته شده است تا محصولی تولید شود که علاوه بر زیبایی از دوام و کیفیت عالی برخوردار شود . در واقع می توان گفت کیفیت شیرآلات قهرمان بسیار عالی می باشد .

در تولید شیرآلات قهرمان از استاندارد های جهانی پیروی می شود ، به همین دلیل این محصولات قابل رقابت با شیرآلات آلمانی هستند و سهم بسزایی از بازار صادرات را به خود اختصاص داده اند .بالا بودن دقت در تولید شیرالات قهرمان ، باعث شده این محصولات طول عمر بالا و کارایی آسان داشته باشند .

روکش کاری شیرآلات قهرمان با استفاده از رنگ الکترواستاتیک و یا آبکاری طلایی و کروم انجام می شود . شیرآلات قهرمان دارای ۵ سال گارانتی و ۱۵ سال خدمات پس از فروش می باشد . شرکت قهرمان از همان ابتدا با سرلوحه قرار دادن اصول مدیریتی و کیفیتی مورد اعتماد مصرف کنند گان واقع شده است .

بهترین شیرآلات ایرانی . شیرآلات شودر

بهترین شیرآلات ایرانی . ، از پیشروترین شیرآلات اهرمی و کلاسیک ، در ایران می باشد . این شیرآلات هم در بازار داخلی و هم در بازار جهانی جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده اند و این بدلیل کیفیت بسیار بالای این شیرآلات است .

شیرآلات شودر ، از سال ۱۳۷۰ در زمینه تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی با هدف خلق محصولات باکیفیت و کسب رضایت مشتریان داخلی و خارجی ، با تکیه و توجه به تمام جزییات ، مانند دوام و زیبایی و دانش مهندسیِ مطابق با فناوری روز دنیا ، آغاز به فعالیت نمود . این نگاه دقیق و توجه به تمام جزییات ، درخشیدن نام شیرآلات شودر را بین دیگر رقبا به همراه داشته است .

بهینه سازی مصرف آب یکی از مواردی است که در تولید این محصولات مورد توجه واقع می شود ، از این رو در آن ها کارتریج های دو مرحله ای نصب می گردد .تنوع رنگ شیرآلات شودر بسیار بالاست و در انواع رنگ های طلایی ، شیری طلایی ، طلایی مات ، مشکی طلایی ، سفید کروم و … به بازار عرضه می شوند .

طراحی ویژه و متنوع ، هماهنگ با تکنولوژی اروپایی ، استاندارد ملی و مطابق با سلیقه‌ ی روز خانواده‌ ی ایرانی و همواره از ویژگی‌ های برجسته‌ ی محصولات این شرکت بوده است .شیرآلات شودر ، اولین تولید کننده‌ ی شیرآلات با طرح استیل در ایران است که با همکاری همتایان اروپایی این صنعت ، برترین کیفیت محصولات را در زمینه‌ ی فنی و طراحی ارائه می‌ دهد .شیرآلات آشپزخانه و شیرآلات حمام و سرویس بهداشتی شودر را می توان به راحتی تمیز نمود و لکه های آب را از روی آن ها پاک کرد .شیرآلات شودر دارای ۵ سال ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند .

بهترین شیرآلات ایرانی . شیرآلات سیتکو

بهترین شیرآلات ایرانی . ، شیرآلاتی هستند که دارای کیفیت عالی از نظر ساخت و تولید می باشند و همچنین ظاهری زیبا به خانه شما می بخشند .شیرآلات sitco حاصل ۱۳ سال تحقیق و اندیشه و فعالیت در زمینه تجهیزات ساختمانی می باشد که سر انجام در سال ۱۳۷۶ با نام واحد سیتکو تا به امروز به فعالیت خود ادامه داده است . جلب و رضایت مشتریان یکی از اهداف مهم برند سیتکو می باشد .

مجموعه ی بزرگ سیتکو در زمینه ی شیرالات صنعتی ، بهداشتی ، اتصالات و لوله و بسیاری از ملزومات دیگر از جمله موتورخانه ،حمام و آشپزخانه فعال بوده است .این شرکت با در دست داشتن کارشناسان متخصص در این صنعت و شرکت در نمایشگاه های مختلف باعث شده تا در رده بالایی قرار بگیرد .شیرآلات سیتکو دارای ۲ سال ضمانت می باشند .

تاریخچه پیدایش شیرآلات

پادشاهان در دوران باستان از مجسمه شیر برای تزیین آبنماها و آبخوری ها استفاده می کردند .در آن دوران به جای اینکه برای باز و بسته کردن شیر بگویند اهرم را بچرخان می گفتند شیر را باز و بسته کن . لذا با گذشت زمان با وجود اینکه این قسمت تزیینی حذف شد ولی واژه شیر نسل به نسل تا به امروز وجود دارد .وجود حمام – آب نماها و آبخوری های متعدد در تخت جمشید امکان استفاده ایرانیان از شیر آلات را نشان می دهد . همچنین وجود این آب نماها در قصر ها و کاخ های یونانیان و رومیان نشان بر این گواه ست .رونق و ساخت شیرآلات در ایران از سال ۱۳۴۰ آغاز گردید . دراین سال در شهر هایی مانند بیرجند ، مشهد و آبادان لوله کشی آب انجام شد و بعد از این کار استفاده از شیرالات در خانه و اماکن عمومی به امری بدیع تبدیل شد .

تاریخچه شیرالات بهداشتی ساختمان

تاریخچه شیرالات بهداشتی ساختمان به دوران باستان بر می گردد . ۷۰۰ سال پیش از میلاد مسیح ، از لوله کشی و شیرآلات برای هدایت آب به فواره ها و خانه های خصوصی استفاده می شد. بطور مثال در قصر سلطنتی مینوآن ( Minoan ) در جزیره کرِت ( Crte ) علاوه بر لوله های سفالینه برای لوله کشی و آبیاری ، شیرهای نصب شده ای از جنس طلا ، نقره و سنگ مرمر نیز وجود داشت .بین سال های ۱۰۰۰ قبل از میلاد تا ۴۷۶ بعد از میلاد استفاده از لوله های سربی و شیر های مرمرین و نقره ای در حمام های خصوصی و عمومی رونق گرفت .

در قرن چهارم میلادی نیز رومیان از لوله کشی و شیرالات برای هدایت آب به ۱۱حمام عمومی ، ۸۵۶ حمام خصوصی و ۱۳۵۲ فواره و آب انبار استفاده می کرد .در گذشته ، شیر آب سرد و گرم خروجی واحدی نداشتند و آب خروجی از عَلَم مستقل هر کدام یا بسیار سرد بود و یا بسیار گرم .در سال ۱۹۷۳ میلادی ( ۱۳۱۶ شمسی ) ، آلموئِن ، دانشجوی ساکن شهر سیاتل واشنگتن ، دست خود را زیر آب جوش خروجی از عَلَم آب گرم سوزاند .

در نتیجه این حادثه ایده طراحی شیرآلات کلاسیک امروزی ( که آب سرد و گرم بطور همزمان از یک علم خارج می شود ) در ذهن او شکل گرفت .طرح اولیه او مورد قبول واقع نشد و بین سال های ۱۹۴۰میلادی ( ۱۳۱۹ شمسی ) و ۱۹۴۵میلادی ( ۱۳۲۴ شمسی ) او موفق شد یک شیر کلاسیک مقبول با عملکرد مناسب طراحی کند .بالاخره مردم میتوانستند دمای آب خروجی از شیر را تنظیم کنند تا به دمای دلخواه خود برسند .

منبع: نمایندگی kwc

خبرهای کسب و کار

علاقمند به جدیدترین مقالات روز کسب و کارها در ایران و جهان با رویکرد علمی و فرهنگی، علاقمند به فناوری های روز و حمایت از پلتفرمهای جدید که خدماتی به مردم جهت رفاه و آسایش آنها میدهد.
دکمه بازگشت به بالا