بهترین حساب آمارکتس برای مبتدیان | با این حساب‌ها مثل حرفه‌ای‌ها ترید کنید

شنا کردن در دریای پرتلاطم بزرگ‌ترین بازار مالی جهان دل شیر می‌خواهد. به‌ویژه اگر به تازگی قصد دارید در فارکس سرمایه‌گذاری کنید، باید خیلی بیشتر مراقب باشید. بااین‌حال بروکرهای مختلف برای اطمینان خاطر تریدرهای مبتدی از فعالیت در این بازار مالی، انواع حساب‌های معاملاتی مناسب آن‌ها را طراحی‌ کرده‌اند. آمارکتس یکی از این کارگزاری‌ها به‌شمار می‌آید که بستری مناسب را برای آزمون و خطای استراتژی‌های تریدرهای مبتدی به وجود آورده است. انتخاب بهترین حساب آمارکتس برای مبتدیان یک فرایند ساده؛ اما بسیار مهم است که در تضمین مدیریت سرمایه شما اهمیت بالایی دارد.

آمارکتس؛ بروکری با تنوع حساب‌های معاملاتی

در میان انواع بروکرهای انتخابی توسط تریدرهای تازه‌کار، آمارکتس به دلیل امکاناتی که در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، شناخته‌شده‌تر است. بسیاری از معامله‌گران تازه‌کار، با افتتاح حساب در این بروکر از بونوس‌های متعدد بهره‌مند می‌شوند و می‌توانند متناسب با مارجین اولیه خود در بازار فارکس به سود برسند.

از سوی دیگر محیط کاربرپسند آمارکتس، باعث شده است تا طیف متنوعی از کاربران تازه‌کار، بتوانند حساب‌های معاملاتی متنوع این بروکر را برای فعالیت‌های مالی خود انتخاب کنند. البته انتخاب بروکر یک فرایند پیچیده است و حتما باید متناسب با شیوه معاملاتی و انتظاراتی که از کارگزاری‌های فارکس دارید، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

چرا انتخاب حساب مناسب آمارکتس برای مبتدیان اهمیت دارد؟

اگر یک معامله‌گر تازه‌کار هستید، نمی‌توانید همان فرایندی را که تریدرهای حرفه‌ای برای انتخاب حساب پیش می‌گیرند را شما هم در ابتدای کارتان انتخاب کنید. بهترین حساب آمارکتس برای مبتدیان ، باید بر اساس تجربه، مارجین اولیه، انتظارات و نوع نگاه شما به بازار انتخاب شود.

بر همین اساس مهم‌ترین مزایای انتخاب بهترین حساب آمارکتس برای مبتدیان عبارت‌اند از:

  • برنامه‌ریزی مالی برای ورود به بازار فارکس
  • جلوگیری از افت و کاهش سرمایه
  • شناخت فرصت‌های معاملاتی باتکیه‌بر نمادهای پشتیبانی شده

حساب آزمایشی آمارکتس بهترین حساب برای مبتدیان است

مهم‌ترین حسابی که تریدرهای مبتدی در ابتدای مسیر کاری خود باید با آن آشنا باشند، حساب مجازی یا دمو است. بروکرهای مختلف حساب‌های آزمایشی مختلفی را پشتیبانی می‌کنند؛ اما ماهیت اصلی این حساب‌ها آشنایی بیشتر معامله‌گران با فرایندهای معاملاتی در فارکس و آمادگی برای حضور در بازار رقابتی واقعی می‌باشد.

حساب دمو از جهات مختلفی بهترین حساب آمارکتس برای مبتدیان به‌شمار می‌آید. در وهله اول این حساب به تریدرهای تازه‌کار کمک می‌کند تا با شناخت مکانیزم‌های موجود در بازار، بتوانند تجربه یک معامله واقعی با پول مجازی را به دست بیاورند. در گام دوم نیز شما در ابتدای کارتان به‌راحتی می‌توانید تمام استراتژی‌ها و راهکارها را برای سودآوری در بازار فارکس در معرض آزمون‌وخطا بگذارید.

بر همین اساس مهم‌ترین امکانات حساب دمو آمارکتس برای تریدرهای مبتدی عبارت‌اند از:

  • امکان افتتاح حساب دمو در انواع حساب‌های معاملاتی آمارکتس
  • امکان تغییر اهرم در انواع حساب‌ها
  • امکان معامله با مارجین حداکثر 1 میلیون دلاری
  • امکان شارژ مجدد حساب

اهمیت انتخاب حساب دمو برای تریدرهای مبتدی آمارکتس

دلایل متعددی وجود دارد که حساب دمو را بهترین حساب آمارکتس برای مبتدیان بدانیم. قابلیت‌هایی که این حساب در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد، به مرور زمان از آن‌ها یک تریدر حرفه‌ای می‌سازد؛ البته اگر آن‌ها آموزش‌های اصولی را پشت سر گذاشته باشند. در ادامه به معرفی مهم‌ترین مزایای انتخاب حساب آزمایشی برای معامله‌گران تازه‌کار می‌پردازیم.

محیط کاملا مشابه با فضای واقعی بازار

مشکل بسیاری از تریدرهای مبتدی این است که به دلیل عدم برخورداری از سرمایه اولیه کافی، امکان ارزیابی استراتژی‌های خود در بازار فارکس را ندارند. این تریدرها با استفاده از اعتبار مجازی حساب دمو، می‌توانند دانسته‌های خود را در فضایی کاملا شبیه‌سازی شده با دنیای واقعی ارزیابی کنند تا بتوانند ریسک معاملات خود را به حداقل برسانند.

تکرار مداوم استراتژی‌ها بدون از دست دادن سرمایه

با حساب آزمایشی آمارکتس، دیگر نیازی نیست که نگران از دست دادن سرمایه خود باشید. در واقع شما در این حساب سرمایه‌ای نخواهید داشت که نگران از دست دادن آن باشید. باتکیه‌بر همین ویژگی به راحتی می‌توانید نقاط ضعف و قدرت خود را بدون محدودیت تست کنید تا بتوانید به سبک معاملاتی شخصی خود برای حضوری موفق در بازار واقعی برسید.

استفاده از تمام قابلیت‌های نرم‌افزار معاملاتی

بروکر آمارکتس از نرم‌افزارهای متاتریدر 4 و متاتریدر 5 برای انواع حساب‌های خود پشتیبانی می‌کند. آن چیزی که آن را به بهترین حساب آمارکتس برای مبتدیان تبدیل می‌کند، در دسترس بودن انواع ابزارهای تحلیلی، اندیکاتورها و اسیلاتورها و تنوع جفت‌ارزهای معاملاتی در این حساب است. به همین دلیل فرقی نمی‌کند که در آینده قصد فعالیت در حساب استاندارد آمارکتس را دارید یا به دنبال ارتقای مهارت‌ها برای فعالیت در حساب ECN هستید، حساب آزمایشی این بروکر از شما معامله‌گر بهتری می‌سازد.

حذف ریسک در معاملات؛ از مهم‌ترین قابلیت‌های حساب آزمایشی برای مبتدیان

ماهیت اصلی معامله در بازار فارکس، ریسک و استرس بالا است. این موضوع برای تریدرهای مبتدی که هنوز به کنترل احساسات خود تسلطی ندارند، اهمیت بیشتری دارد. انتخاب حساب آزمایشی آمارکتس به معامله‌گران مبتدی کمک می‌کند تا بدون نگرانی از افت سرمایه یا از دست دادن کامل آن‌ها، در فضایی امن و آرام به فعالیت بپردازد. حذف ریسک در معاملات، در افزایش اعتمادبه‌نفس تریدرهای تازه‌کار نقش مهمی دارد و به ارتقای مهارت‌های آن‌ها کمک فراوانی می‌کند.

بهبود مهارت مدیریت سرمایه

فعالیت در فارکس یک شمشیر دو لبه است؛ یعنی سود و زیان دو روی یک سکه هستند که حتما باید مورد توجه قرار گیرد. یکی از مهم‌ترین دلایل تریدرها برای فعالیت در حساب آزمایشی آمارکتس، ارتقای مدیریت ریسک و سرمایه و کار بر روی روان‌شناسی ترید است. بنابراین می‌توان از این حساب به‌عنوان ابزاری کارآمد برای جلوگیری از افت سرمایه و کار بر روی عواطف در زمان ترید حساب ویژه باز کرد.

بهترین حساب معاملاتی واقعی آمارکتس برای معامله‌گران متفاوت است

پس از کسب اطلاعات نسبی و تسلط به فرایندهای مالی، این شما هستید که حساب مناسب‌ خود را انتخاب می‌کنید. در واقع بهترین حساب آمارکتس برای مبتدیان ، فقط حساب دمو نیست؛ بلکه این حساب شرایطی را برای آماده‌سازی شما به‌منظور فعالیت هدفمند در بازار فارکس به وجود می‌آورد. باتکیه‌بر قابلیت‌های حساب دمو، می‌‌توانید پس از آمادگی کامل، در انواع حساب‌های آمارکتس به فعالیت بپردازید. فراموش نکنید که مناسب‌ترین حساب معاملاتی برای شما باید بر اساس میزان سرمایه، تجربه معامله‌گری، اهداف معاملاتی و… انتخاب شود.

دکمه بازگشت به بالا