مشخصات سنگ تراورتن حاجی آباد

یکی از زیبا ترین سنگ های استخراج شده از معادن کشور، سنگ تروارتن حاجی آباد است. تراورتن حاجی آباد از دسته سنگ های تراورتن است که بسیار مناسب نما می باشد. اگر شما به دنبال سنگی با تخلخل حدودی کمتر از عباس آباد می باشید و خیلی برایتان اهمیت ندارد که سنگ خریداری شده حتما باید سفید باشد، قطعا تراورتن حاجی آباد بهترین گزینه برای شماست.

این سنگ با زمینه کرم روشن و در سورت های ممتاز با بازی رنگ بسیار کم از زیباترین هدیه های طبیعت به ما می باشد. این سنگ از کیفیت بالایی برخوردار است و میتوان خیال مصرف کننده را بابت استفاده ازآن در هر شرایط آب و هوایی ای راحت کرد. این سنگ عموما در پروسه فرآوری با ضخامتهای 1.7 الی 1.8 برای بازار داخل و با ضخامت 2 میلی متر برای صادرات تولید می شود.

اگر در این مرحله محصول خروجی پلاک سنگ باشد، همانطور که می دانید در عرض 40 سانتی متر برش می خورد. طول های تولیدی این سنگ نیز معمولا طول آزاد است و دست مصرف کننده هم در زمان اجرا هم در زمان خرید به منظور قیمت باز است. همانطور که قطعا دیده اید این سنگ با توجه به کیفیت سطحی پس از برش و نحوه فرآوری زیر دستگاه ساب، کیفیت سطح بسیار خوبی ارائه می دهد و اصلاحا ساب آینه ای بسیار زیبایی خواهد داشت. معدن این سنگ در شهرستان زیبا و معدن خیز محلات واقع شده است که با توجه به نزدیکی به استان اصفهان می توان قیمت های مناسبی از این محصول را در این استان پیدا کرد.

معدن سنگ حاجی آباد کجاست؟

همانطوره که در بالا اشاره شد معدن این سنگ در استان مرکزی و شهرستان محلات می باشد. اگر در صنعت سنگ حتی از دور دستی بر آتش داشته باشید می دانید که یکی از متنوع ترین و پر تراکم ترین نقاط ایران در بحث معادن سنگ، شهرستان محلات می باشد. این شهرستان در فاصله ی نسبتا نزدیکی نسبت به استان اصفهان واقع شده است که این امر موجب شده تا تولید کنندگان زیادی از بابت این سنگ در این استان موجود باشند.

البته لابد در نظر داشته باشید که این کالا را نمی توان از هر تامین کننده ای تامین کرد. مدل ها و کیفیت های فرآوری بسیار متنوعی در بازار از این سنگ موجود است. در حال حاضر ما در مجموعه کالاساخت به طور مستقیم با بارگیری و خرید کوپ از خود معدن و فرآوری پلاک حاجی آباد توسط نیروی کار متخصص و دستگاه های به روز می توانیم این اطمینان را به شما مصرف کننده گرامی بدهیم با همکاری با ما قیمت های رقابتی در عین کیفیت بی نظیر نسیب شما خواهد شد.

قیمت سنگ تراورتن حاجی آباد

برای مشاهده لیست قیمت سنگ تراورتن حاجی آباد اینجا کلیک کنید.

با توجه به آنچه گفته شد ممکن است شما تنوع قیمتی به شدت بالایی در مورد این سنگ در بازار ملاحظه بفرمایید. اما جای نگرانی نیست. همانطور که گفتیم ما تولید کننده این سنگ هستیم. مهم نیست که شما پلاک صادراتی این سنگ را می خواهید یا پلاک درجه دو. نرده های ساخته شده از شمش این سنگ را می خواهید و یا هندریل های روی نرده ها. و یا حتی می خواهید با این سنگ یک نمای رومی زیبا در ساختمانتان کار کنید و نیاز به مشاوره و طراحی و تصمیم گیری دارید.

در هر صورت ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. هر مدل و هر بازی رنگی از این سنگ که مد نظر شما باشد با هر طراحی و درجه بندی کیفیتی که بخواهید به راحتی و تنها با یک کلیک می تواند در اختیار شما باشد. تنها کافیست به صفحه قیمت این سنگ در وب سایت کالاساخت مراجعه نمایید و آنچه که نیاز دارید را ببینید.

ما در کالاساخت سعی کرده ایم تا در هر لحظه از شبانه روز شما مصرف کننده محترم بتوانید به راحتی و بدون دغدغه با مراجعه به سایت به قیمت روز و آپدیت محصول مورد نظر دسترسی پیدا کنید حتی کالای مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه و اقدام به تسویه حساب نمایید. شما در کالاساخت با تیم زبده و با تجربه ای از کارشناسان فروش مواجه هستید که از زمان ارائه پیش فاکتور تا تایید نهایی و تخلیه بار و حتی فراتر از آن در مراحل نصب نیز در کنار شما هستند و دغدغه مند مشکلات و خواسته های شما می باشند.

خروج از نسخه موبایل