لیست محصولات تلویزیون سونی + معرفی تلویزیون سونی سری 65X95J

تلویزیون سونی 65X95J به دلیل داشتن حاشیه هایی باریک باعث می شود تا شما تمام تمرکزتان بر روی محتوای در حال پخش باشد. همچنین شما می توانید به راحتی با استفاده از یک پایه دیواری این مدل تلویزیون سونی را مانند یک تابلوی زیبابه دیوار وصلکنید. اگرچه سونی X95J جدید در مشخصات دارای گزینه های بیشتری از نظر پردازش تصویر است.

تلویزیون سونی 65 اینچ 4k اسمارت مدل 65x9500j

FULL ARRAY LED و XR CONTRAST BOOSTER 10 (تقویت کننده کنتراست)- نور پس زمینه به طور دقیقی کنترل میشود همچنین عمق و جزئیات زیادی تولید میشود و عمق مشکی رنگ و سطح روشنایی بسیار بالایی به ارمغان می آید. اینکه شما یک LCD گران قیمت برگزینید یا که به طور نسبی یک تلویزیون OLED مقرون به صرفه، این مهم میتواند یک مشکل و مساله گیج کننده برای خریدار است.

32 گیگابایت حافظه داخلی 3 گیگابایت مقدار RAM 200 گیگابایت حافظه جانبی 5.5 اینچ اندازه صفحه LCD نوع صفحه نمایش IPS فناوری صفحه 3840 × 2160 | 4K رزولوشن صفحه 806 پیکسل بر هر اینچ تراکم پیکسلی 2G, 3G, 4G شبکه های … یک تجربه واقعی و فوق العاده از تماشای فیلم و بازی ها را برای کاربران این تلویزیون به ارمغان می آورد.

تلویزیون سونی X9000Jدیگر تلویزیون 4K این برند در سال 2021 می‌باشد که با کلیک بر روی نام آن می‌توانید نقد و برررسی صورت گرفته بر روی آن را مطالعه نمایید. فناوری XR Sound Position واقعیت پشت صدای تلویزیون را برای شما به ارمغان می‌آورد و صدایی بدون نویز و شفاف از این تلویزیون خواهید شنید.

فناوری HDR در تلویزیون فورکی سونی مدل 65X95J

اگر قرار باشد بین تصویر این تلویزیون و تلویزیونی بالارده در برندی دیگر یکی را انتخاب کنید بدون شک انتخاب شما سونی خواهد بود چونکه این شرکت در کیفیت تصویر عالی همواره پیشتاز بوده و بهترین ها را روانه بازار کرده است. رزولوشن پخش محتوا در تلویزیون نامبرده سونی 3840 × 2160 پیکسل است که بر روی پنل VA قرار می گیرد.

اول از هر چیز در بین تصویر دو تلویزیون مقایسه ای داشته باشیم؛ Sony X95J در وهله اول از آنتی رفلکشن یا ضد انعکاس نور بهره می برد که به شدت نورهای خارجی روی صفحه نمایش را کاهش داده و کیفیت تصویر تماشایی تر است. جدیدترین فیلم های روز دنیار را می توانید در این شبکه پیدا کنید و با گرفتن اشتراک آن ها را خریداری کرده و یا اجاره کنید.

نسخه ی نتفلیکس موجود در این تلویزیون بسیار سریع تر از نسخه های دیگر است و در مدت زمان خیلی کمی می توانید به فیلم ها دسترسی پیدا کنید. همچنین با فعال کردن قابلیت Calibrated برای شبکه Netflix از کیفیت فوق العاده ی فیلم های پخش شده روی صفحه نمایش X95J لذت ببرید. پردازشگری که برای این تلویزیون سونی 4K به کار گرفته شده است پردازشگر Cognitive Processor XR سونی است.

نمایش رنگ مشکی و جذابیت نمایش فیلم های سینمایی

خدمات شبکه ، محتوا و نرم افزار این محصول ممکن است مشمول شرایط و ضوابط جداگانه ای باشد و در هر زمان تغییر یا حتی قطع شود (البته بسیار به ندرت ممکن است ارتباط قطع شود) همچنین ممکن است نیاز به هزینه ، ثبت نام و اطلاعات کارت اعتباری باشد. در رابطه درگاه های آن محصول خاطرمان هست که چهار عدد پورت HDMI (یکی به همراه eARC) و سه درگاه USB داشت.

داده های مختلف؛ اپلیکیشن ها، ویدیو یا حتی بازی های ویدیویی دستگاه های iOS یا اندروید روی نمایشگر بزرگ این تلویزیون قابل نمایش هستند. APPLE AIRPLAY- سونی A80J از AirPlay 2 پشتیبانی میکند تا به سادگی محتواهای دستگاه های متصل اپل را نمایش دهد. BRAVIA Game Mode به منظور افزایش نرخ فریم و کاهش لگ ورودی، از بازی های نسل بعدی حداکثر استفاده و لذت را ببرید.

مقایسه تلویزیون سونی X95j با X9500h

کیفیت پشتیبانی دستگاه از سایر اتصالات جانبی و گستردگی این پشتیبانی تأثیر مستقیمی بر روی کارایی دستگاه خواهد داشت. مهم است که قابلیت‌های پخش و کیفیت‌های نمایش یک تلویزیون در هنگام کار با انواع دستگاه‌های جانبی همچنان در دسترس باشد. در توضیحات ادامه متن شما می‌توانید با این دسترسی‌ها و کم و کیف آنها آشنا شوید و بدین ترتیب قابلیت پورت‌های ورودی این مدل از تلویزیون‌های سونی را مورد نقد و بررسی قرار دهید.

تعادل رنگ سفید نیز از کیفیت بالایی برخوردار است اما طبق بررسی‌های انجام شده ممکن است در برخی از صحنه‌های روشن‌تر رنگ سفید به سمت تیرگی برود. شما در دید اول می‌توانید تلویزیونی شکیل و ظریف را مشاهده نمایید که تمامی ورودی‌های آن به واسطه پنل‌های مختلف پوشیده شده است و ظاهری یکدست را ایجاد نموده است.

کمک گرفتن از قاب فلزی و و پنل‌های پوشاننده باعث شده است تا ظاهر کلی محصول مطابق سلیقه اکثر متقاضیان باشد. سبک طراحی این تلویزیون به طور کلی شیک و ظریف است و شما می‌توانید به راحتی آن را با سایر دکوراسیون‌ها و فضاها هماهنگ سازید. این تعداد پیکسل نیز سبب شده تصاویر تلویزیون به اوج سرعت و دقت برسند و کاربر تجربه‌ای تکرار نشدنی را خواهد داشت.

همچنین حالت ساندبار وجود دارد که برای فضای ایده آل و به منظور قرار گیری راحت ساندبار در نظر گرفته شده است. سونی به همراه تجهیزات کاملا به روز صوتی ساخت این برند ژاپنی، تجربه چند رسانه ای چشمگیری را برای شما به ارمغان می آورند. DOLBY VISION7, IMAX ENHANCED8, NETFLIX CALIBRATED MODE9- از محتوای سینمایی جذاب و چشمگیر -همانطوری که مطلوبِ صاحب اثر است، لذت ببرید.

این تلویزیون سونی همانند X8000H دارای آرایش پیکسلی افقی است و کاربر می تواند از کناره ها شفافیت و روشنایی بالایی را دریافت کند. در واقع این تلویزیون برای یک محیط بزرگ که کاربر مجبور است از کناره هم تلویزیون را تماشا کند یکی از بهترین های موجود در بازار است. تلویزیون AU8000 سامسونگ با پنل VA زاویه دید کمی دارد و بیشترین کیفیت آن از روبه رو خواهد بود.

زمانی که تصویر این تلویزیون از کناره ها مورد تماشا قرار گیرد، روشنایی و شفافیت تصویر کاهش می یابد. افرادی که خرید تلویزیون سونی را نسبت به برندهای دیگر در اولویت قرار داده اند از این موضوع خبر دارند که قیمت تلویزیون سونی نسبت به برندهای دیگر نسبتا بالاتر است چون جنس بدنه و کیفیت تصویر تلویزیون های سونی یک سر و گردن از تلویزیون های ال جی و سامسونگ بالاتر است.

مزایای خرید تلویزیون مدل X95J سایز 65 اینچ سونی

قابلیت‌های زیاد، جدید و متنوعی در تلویزیون مدل X95J سایز 65 اینچ سونی گنجانده شده که یکی از آن به اشتراک گذاری صفحه‌ی تلفن هوشمند یا تبلت بر روی نمایشگر این محصول مربوط می‌شود. اما از آن جایی که نوع سیستم عامل تلفن‌های هوشمند است و برخی از آن‌ها اندروید و برخی iOS می‌باشند، مهندسان کمپانی اسیایی سونی از 2 فناوری کمک گرفته‌اند.

یکی از بهترین تلویزیون های بالا رده‌ی 4K در سال 2021 سونی تلویزیون 65 اینچ مدل X95J می‌باشد. این تلویزیون با تمامی تلویزیون های فورکی سونی متفاوت است زیرا به جدید‌ترین تکنولوژی‌های انحصاری سونی مجهز می‌باشد. شما می‌توانید در نمایشگر این تلویزیون تصاویری با رنگ‌ها جذاب و با جزئیات فراوان ببینید و از توسط بلندگوهای آن، با صداهای جذاب و قدرتمند، محاصره شوید.

این پردازنده در تولید صدا نیز نقش به سزایی دارد و قادر است صدایی دلنشین و با کیفیت را تولید نماید. سونی در این تلویزیون 4K از یک پردازشگر خیلی قدرتمند استفاده کرده است تا با استفاده از آن تصاویر به درستی تحلیل شوند و در نهایت با زیباترین کیفیت ممکن بر روی صفحه نمایشگر تلویزیون ظاهر شوند.

حضور فناوری‌هایی نظیر XR Triluminos Pro و XR Colour علاوه بر اینکه کمک خواهند کرد تا پالت گسترده‌ای از رنگ‌ها با وضوح عالی به نمایش گذاشته شوند جزئیات صحنه‌ها نیز بازآفرینی می‌شوند بنابراین محتوایی بی‌عیب و نقص را دریافت خواهید کرد. ویژگی‌های طراحی تلویزیون سونی ۶۵X95J چندان گسترده است که ما قادر نیستیم به یک بخش بسنده کنیم و بهتر است چند قابلیت عالی دیگر تلویزیون را در این زمینه بررسی کنیم.

شاید تا الان متوجه شده باشید که پایه‌های کاربردی این مدل تا چه حد ایده‌آل هستند؛ همچنین گفتیم که فریم باریک تلویزیون چطور در ارتقاء تجربه تماشا موثر است. در واقع سونی می‌گوید که یک مسیر کابل پنهان سیم‌های متصل شده به تلویزیون را به خوبی پنهان نگه می‌دارد تا شلوغی و نامنظمی در اطراف تلویزیون به حداقل برسد و در نهایت تلویزیون از جلو، کناره‌ها و حتی عقب خوب به نظر برسد.

خروج از نسخه موبایل