کیفیت چاپ روی چرم فقط در هنر نوین

اطلاعات تکمیلی چاپ مستقیم روی چرم

چاپ چرم

چرم یکی از قدیمی ترین متریالهایی است که از زمان های قدیم تا به امروز به طور گسترده برای دوخت لباس، کیف، کفش و … استفاده می شود و در بین مردم محبوبیت فراوانی دارد. از آنجاییکه لباس و هدایای تبلیغاتی جزو لاینفک  هویت سازمانی کسب و کارها محسوب می شوند ،چاپ چرم به یکی از مهمترین  ملزومات برندینگ تبدیل شده است . از طرفی پیشرفت روز افزون صنعت مد و پوشاک و تقاضای تنوع از سوی مردم جامعه باعث شد این متریال بادوام و انعطاف پذیر و پرطرفدار به سرعت وارد عرصه چاپ دیجیتال شود .

در مجتمع چاپ ما با بهره گیری از بروزترین دستگاه چاپ روی چرم شما می توانید چاپ روی چرم مصنوعی ارزان را با انواع متریال از طریق سفارش چاپ روی چرم فوریرا در سامانه ثبت سفارش آنلاین سفارش و در اسرع وقت با بهترین کیفیت تحویل بگیرید. لازم به ذکر می باشد  یکی از روشهای چاپ لوگو روی چرم مراجعه به سایت و سفارش چاپ عکس روی چرم می باشد و همچنین مشتریان گرامی میتوانند بصورت حضوری چاپ برجسته روی چرم و چاپ حرارتی رو ی چرم را سفارش دهند.

نکات چاپ چرم

بسیاری از سازمان ها و افراد، در جست و جوی روشی یا روش هایی ساده و کم هزینه برای چاپ طرح ها، نوشته ها و حتی لوگو بر روی وسایل و تجهیزلت خاصی هستند. چاپ دیجیتال روی چرم باعث رونق کسب و کارها و بازارهای تخصصی و سفارشی شده است و در حال حاضر در صنعت چاپ دیجیتال شاهد سفارشی سازی محصولات چرمی هستیم به این شکل که در بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ در جهت دستیابی به اهداف برندینگ و بازاریابی به سفارشی سازی و چاپ روی چرم فوری و چاپ روی چرم ارزان مانند دستبند ، دفترچه یادداشت ، لوازم جانبی موبایل و تبلت ، کیف ، کفش ، سررسید و … روی آورده اند.

چاپ بر روی چرم با استفاده از دستگاه فلت بد یووی روی انواع چرم در رنگ ها و جنس های مختلف انجام می شود. در این چاپ ، جوهر به طور مستقیم بر روی چرم اعمال می شود . پروسه خشک شدن جوهر با تابش نور یووی صورت می پذیرد قطرات جوهر بلافاصله بعد از پاشش قطره ای خشک می شوند تا از حرکت جوهر جلوگیری شود.

کاربرد چاپ روی چرم :

بیشترین کاربرد چاپ روی چرم بیشتر در صنایع چرم در تولید مصنوعات چرمی نظیر کیف و کفش و… ؛ نصب روی انواع تخته شاسی ، استفاده بر روی بوم ؛ نصب روی دیوار بعنوان کاغذ دیواری (پوستر دیواری) و همچنین چرم چاپدار مبل و صندلی درصنعت دکوراسیون داخلی و… می باشد. بیشترین زمینه ی کاربردی در چاپ روی چرم عبارتند از :

– سفارشی سازی هدایای تبلیغاتی

– صنعت کیف، کفش

– تابلوهای نفیس

– اتیکتهای چرمی

– قاب موبایل

– انواع جلد سررسید

– انواع تقویم رومیزی

– کیفهای سمیناری

– چاپ مارک چرمی

– چاپ لوگو روی چرم

– چاپ عکس روی چرم

– چاپ برجسته روی چرم

– چاپ حرارتی رو ی چرم

– چاپ اتیکت چرمی

– چاپ فولدر چرمی

– چاپ روی کیف چرمی

– چاپ پازل چرمی

– چاپ لیبل چرمی

انواع چرم

 چرم‌ها در صنعت چرم به سه دسته چرم سبک، چرم نیمه سنگین و چرم سنگین تقسیم می‌شوند که هر کدام ویژگی خاص خود را دارند و برای مصارف مختلف به کار می‌روند.

-چرم سبک:این چرم به علت نازک بودن و ظرافتی که دارد برای ساخت پوشاک، دستکش و … کاربرد دارد و اگر از نوع کیفیت پایین آن استفاده شود برای آستر کفش و لباس مناسب است و از پوست گوسفند، بز، بزغاله و بره به دست می‌آید.

-چرم نیمه سنگین:این چرم به علت کمیاب و گران قیمت بودن در ساخت محصولات لوکس و تزئینی کاربرد دارد و از پوست حیواناتی مانند کروکودیل و شتر مرغ به دست می‌آید.

-چرم سنگین:این چرم به علت زیبایی، مقاومت و استحکام بالا برای ساخت زیره و رویه کفش، کیف و …کاربرد دارد و از پوست حیواناتی مانند گاو ،گاومیش ،گوساله و شتر به دست می‌آید.

چاپ چرم مصنوعی

چرم مصنوعی متریالی است که از مواد کاملا مصنوعی تشکیل شده و دارای رنگ‌ها و طرح‌های متنوع است همچنین این نوع چرم ویژگی‌های خاصی دارد از قبیل سبک بودن، قیمت ارزان، انعطاف پذیری و دوام زیاد که در برابر پارگی و ساییدگی مقاوم است به دلیل همین ویژگی‌های خاص استفاده از چرم در بسیاری از صنایع رونق یافته و با چاپ انواع طرح و نقش‌های ساده و پیچیده روی آن می‌توان محصولات خاص، زیبا و جذاب را به عنوان هدایای تبلیغاتی، پوشاک، کیف و کفش، دکوراسیون و طراحی داخلی، تابلوهای نفیس چرمی و … تولید کرد.

چاپ روی چرم با استفاده از دستگاه رول و فلت بد انجام می‌گیرد این دستگاه مزایای بسیاری دارد از قبیل کیفیت و ماندگاری بالای چاپ و ثبات رنگ جوهر چاپ شده که در برابر رطوبت و گرما و خراش مقاوم است و چاپ لایه‌های رنگ مختلف به صورت همزمان و همچنین سرعت بالای چاپ با این دستگاه که موجب افزایش سرعت در تولید می‌گردد.

انواع چرم مصنوعی

  1. چرم PVC:این نوع چرم سخت تمیز می‌شود.
  2. چرم‌هایی که با –poly شروع می‌شوند (مثل پلی اورتان، پلی میکروفایبر): این نوع چرم به راحتی تمیز می‌شود .

دستگاه مورد استفاده در چرم مصنوعی

چرم مصنوعی در ابعاد، گرماژ، ضخامت، رنگ‌ها و طرح‌های مختلف در بازار یافت می‌شود. چاپ روی چرم مصنوعی با دستگاه رول و فلت بد در ابعاد مختلف انجام می‌گیرد.

کاربرد چاپ چرم مصنوعی

مزایا و معایب چرم مصنوعی

مزایای چاپ چرم مصنوعی با دستگاه یووی

مراحل تولید چاپ چرم مصنوعی

چاپ روی چرم مصنوعی با استفاده از دستگاه رول و فلت بد انجام می‌گیرد چاپ یووی نوعی از چاپ دیجیتال است. برای مواردی که متریال اولیه به صورت رول است از دستگاه یووی رول استفاده می‌شود. پس از افشانده شدن جوهر چاپ روی بستر چاپ پروسه خشک شدن جوهر با تابش نور یووی صورت می‌پذیرد قطرات جوهر بلافاصله بعد از پاشش قطره‌ای خشک می‌شوند تا از حرکت جوهر جلوگیری شود. این کار همچنین به طرح جرم داده و باعث برجسته شدن آن می شود. همچنین شما می‌توانید با استفاده از دستگاه برش لیزر، چرم چاپ شده را به هر شکلی برش دهید.

مراحل سفارش چاپ روی چرم مصنوعی

برای سفارش چاپ چرم مصنوعی لازم است فایلی که مشتری ارسال می کند، به صورت لایه بسته ،PDF و Tiff طراحی شده باشد تا کار چاپ روی چرم از کیفیت بهتری برخوردار باشد. فایل به صورت عکس کیفیت خوبی نخواهد داشت. پس از ارسال فایل توسط مشتری و بررسی توسط اپراتور، سفارش ثبت شده و زمان انجام کار و تحویل محصول پس از بررسی مقدار کار چاپ (محاسبه بر اساس زمان چاپ یا متراژ)، حجم، اندازه و تعداد کار به مشتری اعلام می‌گردد (این زمان از یک ساعت تا یک روز متفاوت است) سپس در نرم افزار مورد نیاز مراحل چاپ با سرعت و قدرت مناسب متریال مورد نظر انجام می‌شود.

نحوه ارسال چاپ روی چرم مصنوعی

ارسال محصول به کلیه شهرهای جهان، ایران و نقاط مختلف تهران از طریق ارسال زمینی دریایی و هوایی امکان پذیر است. ضمنا ارسال در تمام نقاط تهران با استفاده از آژانس، خدمات حمل و نقل اینترنتی و پیک موتوری انجام می گردد.

چاپ روی چرم

چاپ چرم بر روی متریال طبیعی مانند چرم طبیعی گاو، چرم طبیعی گوسفند یا متریالی مصنوعی از پلاستیک در ابعاد مختلف انجام می‌گیرد. امروزه قطعات چرمی محبوبیت و کاربرد زیادی برای بکارگیری در صنعت پوشاک، مبلمان و همچنین مدیاها و هدایای تبلیغاتی دارند. چاپ چرم بدون محدودیت در طرح با متنوع‌ترین رنگ‌ها به همراه جوهر سفید یا بدون آن با وضوح بالا انجام می‌گیرد.

چاپ مستقیم روی چرم

چاپ روی چرم در حال حاضر هم بر روی چرم مصنوعی و هم بر روی چرم طبیعی انجام می‌شود. شاید در نگاه اول تصور کنید که کیفیت و ماندگاری چاپ چرم خیلی مناسب نیست ولی تکنولوژی روز حرف دیگری دارد. امروزه با پیشرفت زیادی که در حوزه دستگاه‌‌های چاپ و لیزرهای صنعتی به وجود آمده است، غیرممکن‌ها به ممکن تبدیل شده‌اند. در ادامه با ما باشید تا در مورد مزایا و کاربردهای چاپ روی چرم مصنوعی و طبیعی و روش‌های مختلف آن بیشتر بدانید.

انواع چاپ روی چرم:

چنس چرم، ابعاد وماندگاری چاپ:

برخی از کاربرد های چاپ روی چرم:

مجموعه ما با بهره گیری از دانش و فن بروز و جدید ترین دستگاه ها در زمینه چاپ استیکر، چاپ دیجیتال روی سطوح مختلف آمادگی دارد با رعایت سه اصل جهانی کیفیت بالا، هزینه مناسب و تحویل به موقع (QCD) Quality , Cost , Delay در صنعت چاپ در زمینه های زیر در خدمت شما عزیزان باشد:

خروج از نسخه موبایل