قيمت تلویزیون 55 اینچ ال جی 55Nano80

از بسیاری جهات شاهد قرارگیری جدیدترین فناوری‌های تصویر در تلویزیون ال جی 55NANO80 هستیم. بی‌شک مهم‌ترین فناوری به کار رفته در بخش تصویر این تلویزیون فناوری نانوسل است. همانطور که اشاره کردیم این مدل جزو سری تلویزیون‌های نانوسل ال‌جی است. تلویزیون‌های این سری با استفاده از نانوسل رنگ‌های تصویر را بهبود می‌بخشند و جزئیات قابل نمایش در صفحه نمایش تلویزیون را افزایش می‌دهند.

تلویزیون نانوسل ال جی NANO80 در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شده و بدنه تلویزیون ۵۵ اینچ نانو ۸۰ ال جی بسیار باریک می باشد و در عین ظرافت و باریک بودن دارای مقاومت و استحکام بالایی نیز می‌باشد. ال‌جی برای ساخت تلویزیون نانوسل ۵۵NANO80 برند ال جی از بهترین مواد با سطح بالا ترین کیفیت استفاده نموده است.

اگر بخواهیم ویژگی‌های مثبت تلویزیون ۵۵ اینچ ال جی مدل ۵۵NANO80 را به طور خلاصه بیان کنیم می‌توانیم بگوییم این محصول کیفیت تصویری ۴K دارد و تصاویر را شفاف‌تر ارائه می‌کند، به‌خوبی انواع سرگرمی‌ها را ساپورت می‌کند و با انواع سیستم‌های صوتی هماهنگی دارد. هر دو مدل از ال ای دی های سری 8 ال جی می باشند که در یک سری از قابلیت ها مدل nano86 بالاتر می باشد.

از لحاظ طراحی پایه تلویزیون ال جی nano86 هلالی شکل می باشد اما شکل پایه nano80 دو شاخه ای است. Nano86 دارای سرعت رفرش 100 هرتز، 4 عدد پورت HDMi و پردازنده آلفا 7 می باشد. در حالی که مدل nano80 دارای سرعت رفرش 60 هرتز، 3 عدد پورت HDMI و پردازنده چهارهسته ای می باشد.

اما Netflix چیست؟ نتفلیکس یک شرکت تولید کننده است که تجارت اصلی این شرکت دادن سرویس پخش اشتراک است که از طریق کتاب ها، فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی در داخل تولید می شود و پخش آنلاین دارد. تلویزیون های نانوسل ال جی توسط مجموعه Underwriters Laboratories توانسته اند گواهینامه No Photobiological LED Hazard را دریافت کنند.

این گواهینامه بدان معنی است که تلویزیون 55 اینچ مدل NANO80 پرتوهای مضر بسیار کمی تولید می کند و به چشمان شما آسیب نخواهد رساند. تلویزیون های ال جی که دارای رنگ هایی عمیق تر هستند معمولا از ویژگی به نام Local Dimming استفاده می کنند. در تلویزیون ارزان قیمت Nano80 شاهد استفاده از ویژگی Local Dimming هستیم.

طراحی و ویژگی‌های ظاهری

در تلویزیون 55 اینچ 55Nano80 نانوسل ال جی از فناوری نوینی استفاده شده که کمک می کند تا غلظت نمایش رنگ ها افزایش یابد. نانوسل یک صفحه نانو کریستال است که در بین نور پس زمینه و صفحه نمایش قرار می گیرد و رنگ های را شدت بخشیده و نور بیشتری را به پیکسل ها می رساند. شاید قیمت تلویزیون نانوسل بیشتر از یک تلویزیون ال ای دی LED معمولی باشد اما صرفه هزینه بیشتر برای بهره مندی از کیفیت بیشتر عاقلانه به نظر می رسد.

یکی دیگر از تکنولوژیی هایی که تلویزیون55Nano80 برای کیفیت تصویر از آن بهره برده است تکنولوژی Local Dimming است که وظیفه آن تنظیم روشنایی تصویر می باشد. در پشت صفحه نمایش تلویزیون هایی که از فناوری Local Dimming پشتیبانی می کنند چراغ های LED تعبیه شده است که هر جا از تصویر به نور بیشتری نیاز داشته باشد به آن قسمت نور دهی بیشتری اختصاص داده می شود.

همچنین نقاطی از صفحه که باید تاریک باشد به صورت اتوماتیک لامپ های آن قسمت خاموش و یا کم نور می شوند. با حضور این فناوری مدرن و کارآمد می‌توانید شاهد اجرا شدن دستورات صوتی خود باشید. هر آنچه که می‌خواهید فقط کافی است آن را بیان کند و در مدت زمان کمی شاهد انجام شدن آن‌ها باشید و بهترین نتایج جستجو را دریافت نمایید.

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

این کمپانی هر سال با رونمایی از جدیدترین محصولات خود باعث شگفتی همه می‌شود. محصولات جدید ال‌جی مخصوصاً تلویزیون‌ها هر سال با امکاناتی جدید روانه بازار می‌شود. همین پیشرفت بدون توقف در ال‌جی باعث محبوبیت فوق العاده‌ی تلویزیون‌های این برند شده است.

تلویزیون ۸۵ اینچ سامسونگ مدل Tu8000

وضوح فوق‌العاده‌ی 4K در کنار انواع فناوری‌ها و قابلیت‌های تصویری، محتوای بدون نقص و دقیق در مقابل چشمان شما به نمایش می‌گذارد و شما می‌توانید تا مدت‌ها از امکانات به روز این تلویزیون برخوردار شوید. تلویزیون اسمارت LG NANO80 با بهره گیری از قابلیتها و امکانات به روز و هوشمند می تواند بسیار فراتر از یک تلویزیون عمل نماید.

جدیدترین نسخه سیستم عامل WebOs یعنی نسخه 5.0 آن در این تلویزیون گنجانده شده است. این سیستم عامل در کنار یک رابط کاربری هوشمند قابلیتهای کاربردی بیشماری در اختیار کاربر می گذارد. به کمک فرمانهای صوتی می توانید راحت و سریع کنترل و امکانات تلویزیون خود را در دست بگیرید. می توانید در زمان کمی به نتایج جست و جوی خود برسید یا از وضعیت دیگر وسایل هوشمند منزل خود با خبر شده و انها را کنترل کنید.

به هنگام مشاهده فوتبال و یا ورزش های سریع، می توان حس حضور در ورزشگاه را به کاربر منتقل نماید و بیشترین هیجان را ایجاد نماید. در حالی که وجود این فناوری در تلویزیون ال جی نانو 80 باعث می شود تا شاهد رنگ ها و جزئیات دقیق تصاویر باشید. افترکت ها و پردازش هایی که منجر به تغییر محتوا و پایین آوردن کیفیت آن ها می شوند خاموش می شوند.

کارگردان می تواند با نرخ رفرش و فریم نسبت تصویر و رنگ و کنتراست آن را برای واقعی تر نشان دادن فیلم ها تنظیم کند. یکی از مهمترین حالت های تصویر در تلویزیون ال جی 55nano80 با نام Filmmaker Mode شناخته می شود. همانطور که میدانیم تلویزیون های جدید از هر برندی که باشند، پردازش های بسیاری بر تصویر اصلی و اورجینال اعمال می کنند تا کیفیت بهتری را در اختیار بیننده قرار دهند.

تلویزیون 65 اینچ ال جی Oled65bx

این توانایی صدا را تشخیص می‌دهد و بسته به نوع اشکال صدا را عرضه می‌دهد. به عنوان نمونه شما در حال تماشای یک فیلم هستید این توانایی صدا را بطور خودکار تنظیم می‌کند که با این کار اشتیاق بسیار وسیع‌تری به تماشای فیلم می‌دهد. تلویزیون ال جی 55Nano80 از چندین فرمت HDR پشتیبانی می کند که شاید مهمترین آنها HDR10 Pro باشد که در واقع ورژن سطح بالای HDR10 است.

تلویزیون 65 اینچ نانوسل 4k ال جی مدل 65nano80

قابلیت AI Sound یکی از بهترین خصوصیاتیست که برای بخش صدای LED ال جی تعریف شده است. این قابلیت صدا را تشخیص می‌دهد و بسته به نوع محتوا صدا را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال شما در حال تماشای یک فیلم هستید این قابلیت صدا را به صورت خودکار تنظیم می‌کند که با این کار هیجان بسیار بیشتری به تماشای فیلم می‌دهد. تلویزیون هوشمند ال جی 55Nano80 مجهز به فناوری ThinQ AI و سیستم عامل webOS نسخه 5 می باشد.

کانال‌های صوتی دوگانه مجهز به اسپیکرهای Down Firing توان خروجی صوتی 20 وات را داراست. با پردازش فرکانس‌های صوتی و تقویت و ارتقای آن‌ها حتی کوتاه‌ترین طول موج‌ها و صداهای دور و ضعیف در هر برنامه‌ای با کیفیت بالا به گوش خواهد رسید. فناوری Clear Voice در حین پردازش تمام نویزها و افت خیزهای صوتی را گرفته و موجب تولید صدایی واضح و روان می‌شود.

فناوری Ultra Surround صدایی فراگیر را در محیط طنین انداز خواهد کرد. قدرت پخش صدا و توانایی انتشار واضح و همه جانبه ی صداها توسط یک تلویزیون جزء مزیت های آن محسوب خواهد شد. تلویزیون ال جی نانوسل 80 سری 2021 دو بلندگو دارد که مجموعاً قادرند صدا را با توان 20 وات پخش کنند.

تلویزیون هوشمند ال جی NANO80 با فناوری ThinQ AI قابلیت های مختلفی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. این محصول ویژگی تبدیل گفتار به متن یا به انگلیسی Speech to Text را داراست. از قابلیت های هوشمند آن می توان به AI UX، AI Home، AI Recommendation، تشخیص هوشمند صدای اشخاص و … اشاره نمود.

ال جی 55Nano80 دارای قابلیت Screen Share است و به شما اجازه می دهد تا صفحه موبایل هوشمند خود را روی تلویزیون پخش کنید. ویژگی Auto Device Detection سبب خواهد شد تا با اتصال دستگاه ها از طریق پورت HDMI به تلویزیون، بصورت خودکار شناسایی شوند.

از طرف دیگر تلویزیون سامسونگ TU8500 دارای صفحه نمایش کریستالی است و به گفته سامسونگ نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی رنگ های بهتری تولید می کند. این تلویزیون دارای پنل VA است و توانایی تولید رنگ های تیره عمیق را دارد. نور پس زمینه این تلویزیون نیز Edge LED است اما از حداکثر روشنایی تصویر بهتری برخوردار است. این تلویزیون زاویه دید محدود تری دارد و وقتی از طرفین به آن نگاه می کنید رنگ ها و کیفیت تصاویر دقت خود را از دست می دهند.

خروج از نسخه موبایل