آیا خرید لپ تاپ استوک اپل اشتباه است؟

برای خرید لپ تاپ استوک به یاد داشته باشید که به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید زیرا کارکنان فروش تمامی اطلاعات مربوط به نوع لپ تاپ انتخابی شما را در اختیار شما قرار می دهند. به عنوان مثال، تولید برخی از لپ‌تاپ‌ها متوقف شده یا توسط مشتریان بازگردانده شده‌اند و اکنون با نام جدید لپ‌تاپ به مشتریان عرضه می‌شوند. در صورتی که فروشندگان صادق حتما به مشتریان خواهند گفت که این لپ تاپ در گروه لپ تاپ های استوک می باشد.

اگرچه از نظر عملکرد و کیفیت هیچ تفاوتی با لپ تاپ های نو ندارند. همانطور که برندهای لپ تاپ بسیار متفاوت هستند، این قانون در مورد لپ تاپ های قدیمی نیز صدق می کند. اگر قصد خرید یک لپ تاپ استوک اپل را دارید، حتما این مقاله را بخوانید.

آیا خرید لپ تاپ استوک اپل منطقی است؟

بسیاری از افراد علاقه مند به خرید لپ تاپ اپل هستند. همانطور که می دانید این برند شهرت جهانی زیادی دارد و نه تنها در زمینه لپ تاپ بلکه در تولید گوشی و تبلت نیز پیشگام است. اما اگر مسئله قیمت را در نظر بگیرید، مطمئناً خرید لپ تاپ اپل بسیار گران خواهد بود. به همین دلیل، همه نمی توانند آن را بپردازند.

بنابراین پیشنهاد ما به این دسته از افراد این است که به سراغ لپ تاپ استوک اپل بروید. شما می توانید یک لپ تاپ با کیفیت را با قیمت بسیار پایین و مناسب خریداری کنید. لپ‌تاپ‌های استوک اپل بیشتر از مراکز دانشگاهی و اداری اروپا و آمریکا خریداری می‌شوند و به محض ورود به کشور، تست‌هایی برای تعیین سلامت سخت‌افزار لپ‌تاپ انجام می‌شود.

کارشناسان موظفند روی هر دستگاه اپل که وارد ایران می شود تست سخت افزار را انجام دهند. نتیجه آزمایش به همراه بارکد روی لپ تاپ ثبت می شود. در نتیجه اگر هنگام استفاده از لپ تاپ با مشکل مواجه شدید و نیاز به تعمیر آن دارید، می توانید از گارانتی ارائه شده لپ تاپ استوک اصفهان به فروشنده استفاده کنید. بنابراین اگر می خواهید لپ تاپ استوک اپل بخرید اما به دلیل دست دوم بودن آن نگران هستید، باید به شما بگوییم که اگر به این فروشگاه های معتبر مراجعه کنید، به دلیل تست کامل سخت افزاری این ها، مطمئن باشید که هیچ آسیبی ندارد. شما فقط باید آن را به صورت بصری بررسی کنید.

گروه بندی ظاهری لپ تاپ استوک اپل

انواع لپ تاپ ها را می توان از نظر ظاهری به چند نوع تقسیم کرد:

 لپ تاپ استوک اپل گرید ++A

این سیستم کاملا سالم بوده و شبیه لپ تاپ نو می باشد. در واقع هیچ خط و خش نخواهید دید.

 لپ تاپ استوک اپل گرید  +A

این لپ تاپ کاملا سالم و تمیز به نظر می رسد و در صورت وجود خط و خش بر روی آن قابل تعمیر و چشم پوشی است زیرا خط و خش بسیار کوچک است.

لپ تاپ استوگ اپل گرید B

اما درجه سوم لپ تاپ استوک اپل درجه B است که خراش های ظاهری آن به راحتی قابل مشاهده است و از این رو نمی توان آن را یک لپ تاپ تمیز نامید زیرا ایرادات ظاهری آن را برای همه آشکار می کند. اما از نظر عملکرد هیچ ایرادی ندارد.

گارانتی لپ تاپ استوک اپل

با این حال، هنگام خرید هر وسیله برقی، همه ما به دنبال گارانتی طولانی مدت هستیم. مشکلی که در ذهن مردم وجود دارد این است که لپ تاپ های استوک به دلیل اینکه در حالت ebond نیستند گارانتی ندارند. در صورتی که اینطور نیست. لپ تاپ استوک اپل به محض ورود به ایران توسط کارشناسان سخت افزار تست شده و با تایید سالم بودن لپ تاپ تحت گارانتی قرار می گیرد. بنابراین می توانید با خیالی آسوده از لپ تاپ استوک اپل و بدون نگرانی در مورد آن استفاده کنید. هنگام خرید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید و گارانتی را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که گارانتی چند سال را شامل می شود.

خروج از نسخه موبایل