معرفی 3 برنامه برتر اموزشی و درسی برای موبایل

با توجه به اینکه اکثر کار های روزانه ما با تلفن های همراه انجام می شود، ترفند خوبی است تا از انها در جهت امور تحصیلی و پیشرفت در دروس خود استفاده کنیم.در همین راستا به معرفی سه نمونه از بهترین برنامه های درسی برای مطالعه می پردازیم و ویژگی های ان هارا برای شناخت بیشتر بررسی می کنیم.

معرفی برنامه Evernote

Evernote یک برنامه یادداشت برداری و سازماندهی محبوب است که به کاربران کمک می کند تا افکار، ایده ها و اطلاعات خود را در قالب دیجیتال ضبط و مدیریت کنند. این توسط شرکت Evernote Corporation توسعه یافته است و بر روی پلتفرم های مختلف مانند دسکتاپ، وب و دستگاه های تلفن همراه در دسترس است.

benefits of blooket |اینترنت

ویژگی های کلیدی برنامه Evernote

  1. ایجاد یادداشت: کاربران می توانند انواع مختلفی از یادداشت ها را ایجاد کنند، از جمله متن، تصویر، ضبط صدا و چک لیست.
  2. سازماندهی: Evernote یک سیستم قوی برای سازماندهی یادداشت ها در نوت بوک و استفاده از برچسب ها برای دسته بندی بیشتر آنها ارائه می دهد.
  3. همگام‌سازی و ذخیره‌سازی ابری: یادداشت‌ها به‌طور خودکار در همه دستگاه‌ها هنگام اتصال به اینترنت همگام‌سازی می‌شوند و به کاربران اجازه می‌دهند از هر کجا به محتوای خود دسترسی داشته باشند.
  4. Web Clipping: یک برنامه افزودنی مرورگر به کاربران این امکان را می دهد که صفحات وب، مقالات و سایر محتوای آنلاین را مستقیماً در حساب Evernote خود برای ارجاع و بایگانی کلیپ کنند.
  5. قابلیت جستجو: با قابلیت های جستجوی قدرتمند، کاربران می توانند به سرعت یادداشت های خاصی را با استفاده از کلمات کلیدی، برچسب ها و فیلترها پیدا کنند.
  6. همکاری: Evernote ویژگی های همکاری را ارائه می دهد که کاربران را قادر می سازد یادداشت ها را به اشتراک بگذارند و روی پروژه ها با هم کار کنند.
  7. سازگاری با پلتفرم های مختلف: Evernote بر روی پلتفرم های متعدد از جمله Windows، macOS، iOS، Android و مرورگرهای وب در دسترس است.

معرفی برنامه Blooket

Blooket یک برنامه نیست، بلکه یک پلت فرم آموزشی مبتنی بر وب است. Blooket یک ابزار یادگیری آنلاین محبوب است که برای سرگرم کننده و جذاب کردن یادگیری برای دانش آموزان در هر سنی طراحی شده است. این به معلمان و مربیان اجازه می دهد تا فعالیت های تعاملی و مبتنی بر بازی را برای دانش آموزان خود ایجاد کنند تا یادگیری را در موضوعات مختلف تقویت کنند که شرط پیوستن به گروه های اموزشی استفاده از Blooket Code است.

 benefits of blooket |اینترنت

ویژگی های کلیدی برنامه Blooket

  1. یادگیری مبتنی بر بازی: Blooket فرمت های بازی متنوعی مانند آزمون ها، فلش کارت ها، بازی های مسابقه و موارد دیگر را ارائه می دهد که یادگیری را به یک تجربه سرگرم کننده و رقابتی تبدیل می کند.
  2. ایجاد محتوا: معلمان می توانند بازی های Blooket سفارشی خود را با وارد کردن سؤالات، پاسخ ها و سایر مطالب مرتبط با موضوعی که تدریس می کنند ایجاد کنند.
  3. محتوای از پیش ساخته شده: Blooket همچنین کتابخانه ای از محتوای آموزشی از پیش ساخته را ارائه می دهد که معلمان می توانند از آن استفاده کنند یا آن را مطابق با نیازهای کلاس خود تغییر دهند.
  4. پیگیری پیشرفت دانش‌آموز: مربیان می‌توانند عملکرد و پیشرفت دانش‌آموزان را در پلتفرم Blooket پیگیری کنند و بینش‌هایی در مورد اینکه دانش‌آموزان چقدر مطالب را خوب درک می‌کنند به دست آورند.
  5. حالت چند نفره: بازی‌های Blooket را می‌توان در حالت چند نفره بازی کرد و به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد با یکدیگر رقابت کنند، که تعامل را بیشتر می‌کند.
  6. قابلیت دسترسی: Blooket مبتنی بر وب است و نیازی به نصب برنامه یا نرم افزار خاصی ندارد. دانش‌آموزان می‌توانند از دستگاه‌های مختلف با اتصال به اینترنت به بازی‌های Blooket دسترسی داشته باشند.

با توجه به اینکه این برنامه بسیار محبوب و پر طرفدار می باشد لازم به ذکر است که این برنامه دارای Codes می باشد که بهترین و کامل ترین منبع برای ان سایت  Godcheat.com است.

معرفی برنامه SimpleMind

SimpleMind یک برنامه نقشه برداری ذهنی محبوب است که برای کمک به کاربران در تجسم و سازماندهی افکار، ایده ها و اطلاعات خود در قالب گرافیکی طراحی شده است. این برنامه در پلتفرم های مختلف از جمله دسکتاپ، دستگاه های تلفن همراه و مرورگرهای وب در دسترس است.

 benefits of blooket |اینترنت

SimpleMind نمایشی بصری از مفاهیم، ایده ها و ارتباطات آنهاست. آنها معمولاً با یک ایده یا موضوع اصلی شروع می شوند و به موضوعات فرعی مرتبط منشعب می شوند و یک ساختار سلسله مراتبی و به هم پیوسته ایجاد می کنند. SimpleMind معمولا برای طوفان فکری، سازماندهی اطلاعات، برنامه ریزی پروژه ها و مطالعه استفاده می شود.

ویژگی های کلیدی برنامه SimpleMind

  1. نقشه برداری ذهنی بصری: این برنامه یک رابط کاربری آسان ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد بدون زحمت نقشه های ذهنی را ایجاد، ویرایش و دستکاری کنند.
  2. سفارشی سازی: کاربران می توانند ظاهر نقشه های ذهنی خود را با تغییر رنگ ها، شکل ها و سبک ها مطابق با ترجیحات خود سفارشی کنند.
  3. ویرایش گره: امکان افزودن، حذف و تنظیم مجدد گره ها (موضوعات) در نقشه ذهنی و همچنین اتصال آنها با خطوط برای نشان دادن روابط.
  4. همگام‌سازی بین پلتفرمی: SimpleMind از همگام‌سازی در چندین دستگاه پشتیبانی می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با اتصال به اینترنت از هر کجا به نقشه‌های ذهنی خود دسترسی داشته باشند.
  5. صادرات و اشتراک گذاری: کاربران می توانند نقشه های ذهنی خود را به عنوان تصاویر، PDF یا سایر فرمت های فایل برای اشتراک گذاری یا استفاده در برنامه های دیگر صادر کنند.
  6. یادداشت ها و پیوست ها: کاربران می توانند یادداشت ها و پیوست ها را به گره های جداگانه اضافه کنند و زمینه و جزئیات بیشتری را ارائه دهند.
  7. الگوهای نقشه ذهنی: این برنامه ممکن است شامل الگوهای از پیش طراحی شده برای موارد استفاده خاص، مانند برنامه ریزی پروژه، راهنمای مطالعه، یا دستور کار جلسات باشد.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا