معرفی 5 گل کریسمسی برای پرورش در خانه

جدا از شکوه و جلال، دکوراسیون کریسمس به طراوت و رنگ‌های اشباع شده از طبیعت نیز نیاز دارد. در اینجا گیاهانی را نام برده ایم که ما را در کریسمس خوشحال می‌کند. پنج گل کریسمس در گلدان که می‌توانید در خانه پرورش دهید یا به عزیزان خود هدیه دهید.

انواع گل های کریسمسی زیبا

1) گل کریسمس Ponsetia یا Poinsettia

بیشترین خرید گل کریسمس Poncetia است که Poinsettia نیز نامیده می‌شود. این گیاه دارای گلهای زیبا، قرمز و کاملاً بزرگ است که در بین برگهای سبز تیره ظاهر می‌شود. در روز عید معمولا کسی وقت آن را ندارد که به گلفروشی مراجعه کند برای خرید گل مخصوص کریسمس، بهترین انتخاب خرید گل و گیاه به صورت آنلاین است. برای خرید انواع گل و گیاه آپارتمانی و همچنین خرید گل های کریسمسی به صورت اینترنتی از طریق گلفروشی های آنلاین به لینک زیر مراجعه کنید.

https://www.irna.ir/news/84365797/%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9-%DA%AF%D9%84-%D8%AF%D8%B1%D8%A8-%D9%85%D9%86%D8%B2%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

با مراقبت مناسب، می‌توانید آن را بعد از کریسمس به عنوان گیاه آپارتمانی پرورش دهید. کافیست تا آوریل آن را در جایی سردتر و تاریکتر نگه دارید و در بهار آن را در مکانی آفتابی بگذارید و مرتباً به آن آب بدهید.

2) کاکتوس کریسمس یا درخت کریسمس

کاکتوس کریسمس که به درخت کریسمس نیز معروف است، به دو دلیل به گروه گلهای تعطیل تعلق دارد. از یک طرف، معمولاً در کریسمس شکوفا می‌شود و از طرف دیگر گل‌ها مانند تزئینات درخت کریسمس به زمین می افتند. خوبی این گیاه این است که سازگار است و به راحتی با شرایط خانه سازگار می‌شود. مهم است که اجازه ندهید خاک خشک شود.

4) گل آماریلیس یا شوالیه ستاره

گل Amaryllis همچنین یکی از محبوب‌ترین گلهای گلدانی در کریسمس است. برای این منظور، پرورش دهندگان گل در اواخر تابستان و اوایل پاییز شروع به آماده سازی گیاه می‌کنند و شرایط مناسبی را برای شکوفایی آن در ماه دسامبر ایجاد می‌کنند. آماریلیس با ساقه بلند و گلهای بزرگ مشخص می‌شود (برای تعطیلات، به عنوان مثال، قرمز، سفید یا رنگارنگ). برخی این گیاه را جایگزینی برای پوینستتیا می‌دانند. مهم است که خاک را مرطوب نگه دارید و نور را حداقل 5-6 ساعت در روز تأمین کنید.

5) گیاه رزماری

این گیاه کمی غیر معمول‌تر برای خرید برای کریسمس است. رزماری یک ادویه معطر است که ظاهراً می‌توانید با شاخه‌های صنوبر آن را ترکیب کنید. رزماری همچنین سوزن دارد و در رنگ سبز تیره با سایه‌های خاکستری یافت می‌شود. در گذشته، مردم معتقد بودند که رایحه رزماری در تعطیلات خوش شانسی می‌آورد.

6) درخت کریسمس

در نهایت، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که یک درخت کریسمس واقعی را در گلدان پرورش دهید. مینی درخت کریسمس همیشه سبز یک افزودنی جالب برای مجموعه شما خواهد بود و عطر، طراوت و روحیه را به خانه شما می‌بخشد.

خروج از نسخه موبایل