با خواص گل بامبو در منزل (خواص جادویی) آشنا شوید

بامبو در طول قرن‌ها به نمادی از سرزندگی، انعطاف پذیری، قدرت روح و موفقیت تبدیل شده است.

خواص گل بامبو در منزل؛ گیاه بامبو واقعاً ویژگی‌های کاملاً شگفت انگیزی را نشان می‌دهد: این توانایی فوق العاده ای برای مقاومت در برابر هر گونه مشکل، و عبور از هر گونه موانع دارد. در چین، بامبو یک گیاه نجیب محسوب می‌شود که به آن “ساقه‌های خوشبختی” نیز گفته می‌شود. در آنجا توصیه می‌شود در باغ رشد کنید، در خانه نگهداری کنید، از آن برای ساختن جواهرات-طلسم و انواع وسایل مفید، ظروف و تزئینات استفاده می‌شود. در این مقاله نیز از سایت خانم گل در مورد آیا گل بامبو شانس می اورد نیز توضیح داده ایم و حتما مطالعه کنید.

نماد بامبو در خانه چیست؟

اعتقاد بر این است که بامبو با قدرت و استحکام ساقه نماد قدرت جسمی و روحی، استقامت و اعتماد به نفس است. طبق فلسفه شرق، بامبو و اجسام ساخته شده از آن برای انرژی انسان بسیار مطلوب است. آن‌ها سلامتی، شانس، موفقیت، رفاه، انرژی مثبت زندگی بخش را به خانه جذب می‌کنند. در عین حال، ساقه‌های بامبو انرژی بد خانه و ساکنان آن را دفع می‌کند، از آن در برابر تأثیرات منفی محافظت می‌کند و حتی تصور می‌شود که انرژی بد را به خوب تبدیل می‌کند. اگر قصد خرید بامبو را دارید میتوالنید به سایت خانم گل مراجعه نمایید و با کیفیت ترین بامبوها را درب منزل تحویل بگیرد.

هماهنگی در خانه با بامبو

بامبو و خواص جادویی آن در شرایط مختلف آشکار می‌شود. چوب‌ها، زنگ‌ها، فلوت‌های ساخته شده از آن، که در خانه با کراوات قرمز تیره آویزان شده‌اند، به “صاف کردن” شرایط درگیری، و دور زدن “گوشه‌های سرنوشت” کمک می‌کند. چنین سوغاتی اجازه نمی‌دهد مهربانی، آرامش و هماهنگی از طریق “حفره‌های انرژی” ایجاد شده از اتاق خارج شود.

محافظت از خانه با بامبو

به گفته فنگ شویی، بامبو همچنین به عنوان محافظ قدرتمند خانه در برابر انرژی‌های منفی، جریانات منفی و حتی ارواح شیطانی عمل می‌کند. برای محافظت از خانه در برابر شر خارجی، ترکیبات بامبو یا گلدان‌های بامبو زنده در نزدیکی درب ورودی و برای بهبود خواب – در نزدیکی سر تخت قرار می‌گیرند.

محافظت شخصی با بامبو

خواص بامبو

یک آویز یا دستبند بامبو به شما کمک می‌کند جریان سرزندگی را به درستی هدایت کنید، چاکراها را باز کنید و به عنوان یک حرز شخصی در برابر افکار سیاه و تأثیرات جادویی از خارج عمل کنید. در شرق، مردم متقاعد شده‌اند که محصولات بامبو یک هدیه منحصر به فرد است که برای همه مناسب است، بنابراین می‌توانند آن را برای هر مناسبت هدیه دهند.

گیاه زنده در خانه – برای کمک و محافظت

آیا به نظر شما طلسم و طلسم جذاب نیست؟ در این مورد، شما می‌توانید بامبو زنده (گیاه آپارتمانی) را برای محافظت از خانه خود انتخاب کنید – خواص جادویی دومی حتی قوی‌تر خواهد بود. مجاز است در هر قسمتی از فضای زندگی گلدان یا گلدان با ساقه سبز قرار دهید، اما این امر بر مناطق مختلف زندگی تأثیر می‌گذارد.

بامبو را کجا در خانه بگذاریم؟

به عنوان مثال، در قسمت جنوب شرقی خانه یک به اصطلاح “منطقه اجتماعی” وجود دارد. آیا می‌خواهید خانواده شما هیچ مشکل مالی نداشته باشند؟ بامبو زنده را روی میز کنار تخت در گوشه‌ای از این بخش قرار دهید. یک گلدان با سه ساقه سبز در قفسه‌ای در کنار دیوار شرقی روابط خانوادگی را هماهنگ می‌کند.

یک جفت گیاه در جنوب غربی انرژی را در “منطقه عشق” تصفیه می‌کند و به شما امکان می‌دهد شریک شایسته‌ای را در خانه خود جذب کنید یا رابطه خوبی با خود داشته باشید.

اگر می‌خواهید منطقه ثروت را فعال کنید، ساقه‌های بامبو را در جنوب شرقی قرار دهید، و اگر می‌خواهید در مورد مسائل مهم کمک بگیرید، بامبو را در منطقه دوستان و یاوران – در شمال غربی خانه قرار دهید.

چقدر بامبو در خانه خود بگذارید؟

خواص گل بامبو در منزل، معمولاً مقدار بامبو مطابق با الزامات فنگ شویی انتخاب می‌شود. اعداد 5 و 7 در شرق بسیار خوش شانس هستند، بنابراین، برای تأثیر مفید بر انرژی خانه، می‌توانید ترکیبات پنج یا هفت ساقه را انتخاب کنید. اگر آنها را روی میز در مرکز اتاق قرار دهید، سلامت همه افراد خانواده افزایش می‌یابد. و نه چوب سبز اهدا شده به دانش آموز یا دانش آموز نمادی از موفقیت در یادگیری چیزهای جدید و عقل خواهد بود.

حتی اگر به نمادگرایی و ویژگی‌های جادویی آن اعتقاد ندارید، بامبو یک ماده زیبا و با کیفیت برای دکوراسیون خانه باقی می‌ماند. در دنیای مدرن، علاوه بر عناصر تزئینی، از آن برای ساخت مبلمان، ظروف و حتی پارچه‌هایی استفاده می‌شود که با موفقیت در هر سبک داخلی مناسب هستند. بنابراین، آن را نادیده نگیرید، در نهایت فقط می‌تواند به نفع شما باشد!

ارائه از وب سایت خانم گل (msgol.ir)

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا