دستگاه برش لیزر طلاسازی؛ یک روش به‌صرفه برای ساخت زیورآلات

از دستگاه برش لیزر طلاسازی، برای حکاکی و ساخت انواع دستبند، گردنبند و گوشواره استفاده می‌‌‌شود. با به‌کارگیری این دستگاه، می‌‌‌توان انواع زیورآلات را در طرح‌های ‌متنوعی تولید کرد. دستگاه برش طلاسازی باعث می‌‌‌شود که احتمال بروز خطا هنگام ساخت زیورآلات به حداقل ممکن برسد. درحالی‌که، در روش سنتی ساخت جواهرات از قالب استفاده می‌‌‌شد که علاوه بر زمان‌بر بودن، هزینه تولید نیز بیشتر بود. تکنولوژی برش لیزر، کار تولید زیورآلات را راحت‌تر کرده است و شما می‌‌‌توانید پیچیده‌ترین طرح‌ها را با این روش ایجاد کنید. در این مطلب، با مزایا و کاربردهای دستگاه لیزر طلاسازی آشنا می‌‌‌شویم.

استفاده از دستگاه برش لیزر طلاسازی؛ جایگزینی برای روش‌های ‌قدیمی

در طراحی و حکاکی طلا، با نوشتن متن‌های ‌مختلف می‌‌‌توان زیورآلات را به‌صورت سفارشی تولید کرد. استفاده از دستگاه پیشرفته لیزر، باعث می‌‌‌شود که میزان هدررفت متریال به طرز چشمگیری کاهش پیدا کند. از نوشتن اسامی عزیزان خود روی پلاک‌های ‌طلا گرفته تا ایجاد طرح‌هایی زیبا و تزئینی، از جمله کاربردهای دستگاه لیزر طلا هستند.

با ظهور این فناوری نو، طلاسازان می‌‌‌توانند در کوتاه‌ترین زمان و با صرف هزینه‌ای معقول، پیچیده‌ترین طرح‌ها را روی جواهرات ایجاد کنند. از این رو، شاهد این هستیم که انواع طرح‌های ‌خلاقانه‌ای روی زیورآلات از جنس طلا حکاکی می‌‌‌شوند.

فناوری برش لیزر طلاسازی چه مزایایی دارد؟

با ظهور تکنولوژی برش لیزر، طلاسازان می‌‌‌توانند ظریف‌ترین طرح‌ها را با دقت میکرونی و با سرعت بالایی اجرا کنند. از این رو، در سال‌های ‌اخیر دستگاه‌های ‌برش لیزر فایبر، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در ادامه مزایای استفاده از دستگاه برش لیزر طلاسازی را بررسی می‌‌‌کنیم.

برای آشنایی با دستگاه لیزر طلاسازی، نکات، کاربردها و مزایای آن روی لینک زیر کلیک کنید:

https://rotecgroup.com/products/application/gold-silver/

صرفه اقتصادی

با استفاده از دستگاه برش لیزر طلاسازی، شما می‌‌‌توانید در کوتاه‌ترین زمان، حجم بالایی از سفارش‌ها را انجام دهید. از این رو، یکی از مزایای بهره‌مندی از این فناوری، صرفه اقتصادی آن است. همچنین، برخلاف روش‌های ‌قدیمی، میزان هدررفت متریال در حین عملیات برش و حکاکی روی طلا، به میزان قابل‌توجهی کاهش می‌‌‌یابد. مخصوصا در اجرای طرح‌های ‌پیچیده، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می‌‌‌کند.

سرعت بالای اجرا

مزیت دیگر استفاده از دستگاه برش لیزر طلاسازی نسبت به روش سنتی، سرعت بالای اجرای کار است. روش کار در گذشته، به‌صورت دستی بود که به تمرکز زیادی نیاز داشت و همچنین، آماده‌سازی سفارش‌ها نیز زمان‌بر بود. درحالی‌که، با به‌کارگیری فناوری برش لیزر، علاوه بر سرعت اجرا، کیفیت محصولات نیز بهبود پیدا کرده است.

امکان اجرای طرح‌های ‌پیچیده با استفاده از دستگاه برش لیزر طلاسازی

یکی از مزایای استفاده از دستگاه برش لیزر طلاسازی این است که می‌‌‌توان به کمک نرم‌افزار کامپیوتری؛ هر طرحی را با هر سطح از پیچیدگی ایجاد کرد. از این رو، طلاسازان توانسته‌اند به ایده‌های ‌نوآورانه خود به لطف ظهور فناوری پیشرفته لیزر، عینیت ببخشند و محصولاتی متنوع را روانه بازار جواهرات کنند.

کاربردهای دستگاه برش لیزر طلاسازی

استفاده از دستگاه برش لیزر طلاسازی، کاربردهای فراوانی دارد. به کمک این دستگاه می‌‌‌توان علاوه بر حکاکی، ورق‌های ‌طلا را با دقتی در سطح میکرون برش زد. در ادامه مهم‌ترین کاربردهای این فناوری نوین در ساخت انواع زیورآلات را آورده‌ایم:

انواع متریال ‌مورد استفاده در دستگاه برش لیزر طلاسازی

فناوری مورد استفاده برای برش و حکاکی روی طلا، فناوری فایبر نام دارد که جزو جدیدترین فناوری‌های ‌برش لیزر به شمار می‌‌‌آید. با استفاده از دستگاه‌های ‌برش لیزر طلاسازی می‌‌‌توان انواع متریال را برش زد که از جمله آن‌ها عبارت‌اند از: طلای زرد، طلای سفید، طلای رنگی، نقره خالص 999، نقره سکه، نقره نیکل، نقره.

بهترین مدل‌های ‌دستگاه برش لیزر طلاسازی

از جدیدترین انواع دستگاه برش لیزر، دستگاه‌های ‌فایبر مارکینگ هستند که در آن از فناوری فایبر استفاده می‌‌‌شود. این دستگاه قابلیت برش طلا و ایجاد پیچیده‌ترین طرح‌ها روی انواع زیورآلات را دارد. در ادامه بهترین مدل‌های ‌دستگاه برش لیزر طلاسازی را معرفی می‌‌‌کنیم.

دستگاه لیزر فایبر مارکینگ 30w/50w

دستگاه لیزر فایبر مارکینگ 30w/50w یکی از بهترین انواع دستگاه مناسب برای حکاکی و برش متریال طلا است. از این دستگاه برای تولید انواع زیورآلات با سرعت بالا استفاده می‌‌‌شود. البته دستگاه فایبر مارکینگ 30w/50w برای حکاکی و برش متریال‌های ‌غیرفلزی نیز کاربرد دارد. از جمله مزایای این دستگاه می‌‌‌توان به این موارد اشاره کرد:

دستگاه فایبرمارکینگ پرتابل 30w/50w

دستگاه فایبرمارکینگ پرتابل 30w/50w یکی از بهترین دستگاه‌های ‌برش لیزر طلاسازی است که برای سایر متریال‌های ‌فلزی نیز کاربرد دارد. فرایند حکاکی این دستگاه پرتابل دارای اثری دائمی است. از جمله مزایای این دستگاه عبارت‌اند از:

تولید خلاقانه، با خرید بهترین مدل‌های ‌دستگاه برش طلاسازی از روتک

طلا یک متریال ارزشمند در صنعت جواهرات به شمار می‌‌‌آید. از جمله ویژگی‌های ‌این متریال می‌‌‌توان به استحکام بالای آن اشاره کرد. در گذشته، طلاسازان با مشقت زیاد و طی فرایندی زمان‌بر اقدام به ساخت انواع زیورآلات می‌‌‌کردند. امروزه، با ظهور فناوری برش لیزر فایبر، فرایند ساخت زیورآلات بسیار راحت‌تر شده است. دستگاه‌های ‌فایبرمارکینگ با دقت بالایی فرایند برش را انجام می‌‌‌دهند که سبب کاهش چشمگیر هدررفت متریال می‌‌‌شود.

اگر شما هم به دنبال این هستید که با خرید بهترین دستگاه‌های ‌برش لیزر طلاسازی، پیچیده‌ترین طرح‌ها را به اجرا درآورید و به ایده‌های ‌نوآورانه خود رنگ واقعیت ببخشید؛ پیشنهاد ما مجموعه روتک است. شما می‌‌‌توانید جدیدترین مدل‌های ‌دستگاه‌های ‌حکاکی و برش لیزر را با مناسب‌ترین قیمت از این مجموعه معتبر خریداری کنید.

خروج از نسخه موبایل