تجربه بهترین مهاجرت تحصیلی با رویزا گروپ

بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی ایرانیان کدام است؟

یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت، در حال حاضر مهاجرت تحصیلی است که از سمت ایرانیان به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. در این میان فاکتورهای زیادی پیش روی ایرانیان است که باید برای موفقیت در این مسیر، به بررسی تک تک آنها پرداخته شود. در اولین قدم، شناخت بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی ایرانیان بسیار اهمیت دارد. چه قصد تحصیل در کانادا را داشته باشید و یا کشورهای اروپایی و آسیایی، در هر صورت اطلاع از مزایای تحصیلی هر یک از کشورها و دانشگاه ها، انتخاب های پیش روی شما را شفاف تر کرده و تا حدودی مسیر مهاجرت تحصیلی را برایتان هموار می کند. ابتدا بدون در نظر گرفتن ملیت ایرانیان، بهترین کشور برای مهاجرت را معرفی میکنیم. با ما در موسسه مهاجرت رویزا گروپ همراه باشید.

بهترین کشور برای مهاجرت کجاست؟

بنابر آخرین آمار ارائه شده در خبرگزاری US.News، لیست 10 کشور برتر مهاجرتی دنیا شامل موارد زیر می شود:

?? کانادا

?? سوئیس

?? سوئد

?? استرالیا

?? آلمان

?? آمریکا

?? نروژ

?? دانمارک

?? هلند

?? فنلاند

همانطور که می بینید، به غیر از 2 کشور کانادا و آمریکا (قاره آمریکا) و استرالیا (قاره اقیانوسیه)، سایر کشورهای برتر مهاجرتی از قاره اروپا بوده و جزو حوزه معتبر شینگن هستند. تمامی این کشورها مقاصد بسیار ایده آل و مطلوبی برای مهاجرت به شمار می روند، از استاندارد و کیفیت بالای زندگی گرفته تا آزادی، رفاه اجتماعی، ثبات اقتصادی، بازار کار فعال، مزایا و خدمات دولتی و اجتماعی و بسیاری از موارد دیگر، همگی این کشورها جزو بهترین انتخاب ها برای مهاجرت محسوب می شوند.

اما در این میان، کانادا تفاوت عمده ای با سایر کشورهای برتر مهاجرتی دارد. کانادا کشوری مهاجرپذیر، پیشرفته و اقتصادی است که از لحاظ وسعت بعد از روسیه، مقام دوم را به خود اختصاص داده و در مقایسه با ایران 506 درصد یا بیش از 5 برابر بزرگتر است، اما در قیاس با جمعیت 85 میلیونی ایران، تنها 37.6 میلیون نفر جمعیت دارد که از این میان بالغ بر 22 درصد از آنها را مهاجران تشکیل می دهند.

اغلب کشورهای اشاره شده در فهرست بالا، اشتیاق چندانی به پذیرش مهاجران جدید ندارند و با وضع قوانین سختگیرانه، امکان و شرایط اقامت طولانی مدت و زندگی را از مهاجران خارجی سلب می کنند. اما کشور کانادا با ارائه روش های مهاجرتی متنوع از جمله کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و کارآفرینی، دست متقاضیان خارجی واجد شرایط را برای مهاجرت به کانادا خصوصا مهاجرت تحصیلی و دریافت اقامت دائم و حق شهروندی این کشور باز گذاشته است.

بهترین کشور برای تحصیل و کار و زندگی

بدون شک بهترین کشور برای تحصیل، کار و زندگی در دنیا جایی نیست جز کانادا، تنها کافیست نگاهی به مزایای مهاجرت تحصیلی این کشور بیاندازید تا شما هم با ما هم نظر شوید:

در واقع شما این امکان را دارید تا با اخذ پذیرش تحصیلی از یک دانشگاه کانادایی و دریافت ویزای تحصیلی این کشور، ادامه تحصیل در مقاطع مختلف دانشگاهی را در یکی از شهرهای معروف کانادا از جمله کبک، ونکوور و تورنتو تجربه کنید. دانشجویان بین المللی می توانند علاوه بر مزیت کار دانشجویی، پیش از فارغ التحصیلی از دانشگاه، مجوز کار تمام وقت PGWP را دریافت کرده و برای حداکثر 3 سال به کار تمام وقت و زندگی در کانادا بپردازند و در نهایت با گذشت 5 سال از حضور خود در کانادا، برای اقامت دائم این کشور اقدام کنند.

اما بنابر پیشنهاد مجله تحصیلی لتس گو یونی، اولویت دوم تحصیل، کار و زندگی دانشجویی در خارج از کشور، تحصیل در ایتالیا است. کشوری اروپایی با غنای فرهنگی و تاریخی بی نظیر که عضو حوزه ارزشمند شینگن بوده و مهاجرت تحصیلی به آن، مزایای زیر را برای دانشجویان بین المللی به همراه دارد:

بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی ایرانیان

اگر بخواهیم به طور اختصاصی در مورد بهترین کشورها برای مهاجرت تحصیلی ایرانیان صحبت کنیم، گزینه های متعددی برای تصمیم گیری وجود دارد که در ادامه به بررسی تک تک آنها برای ایرانیان می پردازیم:

تحصیل در اوکراین

در حال حاضر کشور اوکراین به یکی از برترین مقاصد تحصیلی برای ایرانیان بدل شده که در ادامه مزایای تحصیلی آنرا با یکدیگر مرور می کنیم:

تحصیل در چین

بدون شک تحصیل در چین نیز یکی از بهترین گزینه های پیش روی ایرانیان است، این مقصد تحصیلی بی نظیر آسیایی دارای مزایای متنوع تحصیلی برای ایرانیان است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

تحصیل در تایلند

اگر هنوز به عنوان یک شهروند ایرانی مقصد تحصیلی خود را در خارج از کشور انتخاب نکرده اید، عجله نکنید، چون هنوز پیشنهادهای جذاب لتس گو یونی برای ایرانیان تمام نشده و ادامه دارد. ممکن است تاکنون اینطور فکر میکردید که تایلند تنها یک مقصد جذاب توریستی است، اما این کشور یک مقصد جذاب تحصیلی نیز هست و تحصیل در تایلند نیز همانند حوزه گردشگری از محبوبیت بالایی در میان دانشجویان بین المللی از جمله ایرانیان برخوردار است. اما برای اینکه بتوانید در مورد مهاجرت تحصیلی خود تصمیم گیری بهتری داشته باشید، بد نیست با مزایای تحصیل در تایلند برای ایرانیان نیز آشنا شوید:

تحصیل در مالزی

یکی دیگر از بهترین گزینه ها برای مهاجرت تحصیلی ایرانیان، تحصیل در مالزی است. شاید تا به حال به ذهن تان هم خطور نمیکرد که تایلند و مالزی جزو قطب های معروف تحصیلی در دنیا هستند، اما با خواندن مزایای مهاجرت تحصیلی تایلند، شما هم با ما هم نظر خواهید شد:

تحصیل در ترکیه

در فهرست بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی ایرانیان، نباید به سادگی از نام ترکیه بگذریم. کشوری در همسایگی ایران که به عنوان یک قطب توریستی و همچنین یک مقصد تحصیلی فوق العاده برای دانشجویان بین المللی شناخته می شود.

این کشور نیز همچون سایر مقاصد تحصیلی دنیا دارای دانشگاه های دولتی و خصوصی متعددی است، با این تفاوت که دانشگاه های دولتی ترکیه اغلب دروس دانشگاهی خود را به زبان ترکی استانبولی ارائه می دهند و نیازمند مدرک زبان ترکی تومر و قبولی در آزمون ورودی دانشگاه هستند.

الزام برای شرکت در آزمون ورودی دانشگاه و داشتن مدرک زبان ترکی، دانشجویان بین المللی زیادی را از جمله ایرانیان به سمت دانشگاه های خصوصی این کشور سوق می دهد؛ چون دانشگاه های خصوصی ترکیه آزمون ورودی و جامعی نظیر کنکور ندارند و اغلب دروس خود را به زبان انگلیسی ارائه می دهند، اما باید به این موضوع توجه داشته باشید که شهریه دانشگاه های دولتی ترکیه بسیار کم بوده و در مقابل آن شهریه دانشگاه های خصوصی این کشور در بعضی مواقع هم تراز با دانشگاه های اروپا و کانادا است.

تحصیل در ترکیه به دلایل زیر یکی از بهترین گزینه های پیش روی ایرانیان است:•    نبود نیاز به دریافت ویزای تحصیلی برای ایرانیان

خروج از نسخه موبایل