پوشیدن لباس شخصیت های کارتونی

لباس شخصیت های کارتونی کمک می کند تا کودکان بتوانند تا اندازه زیادی به شخصیت های محبوب و مورد علاقه ی خود شبیه شوند. به طور ویژه لباس هایی که کودکان را به شکل شخصیت های قهرمانی در می آورد به آن ها احساس بسیار خوبی می دهد و به همین دلیل برای کودکان بسیار دوست داشتنی هستند. گاهی خرید لباس شخصیت های کارتونی دخترانه می تواند به منظور استفاده از آن در مهمانی ها یا مراسمات خاصی باشد که کودک علاقه دارد در آن ها شبیه شخصیت های کارتونی شود.

انواع لباس شخصیت های کارتونی در دنیای اسباب بازی

شما در فروشگاه دنیای اسباب بازی با انواع مختلفی از لباس شخصیت های کارتونی رو به رو هستید که بعضا همراه با عرضه می شود. گاهی وجود کلاه مخصوص در کنار لباس ها جذابیت آنها را صد چندان می کند. در این بین بعضی از ست لباس های مشاغل مانند لباس تکنسین و ارتشی را نیز می توانید در دنیای اسباب بازی ببینید. برخی از انواع لباس هایی که می توانید در فروشگاه دنیای اسباب بازی پیدا کنید عبارتند از:

چرا برای کودکان لباس شخصیت های کارتونی بخریم؟

داشتن لباس شخصیت های کارتونی کودکان را به وجد می آورد و آن ها را هیجان زده می کند. بسیاری از کودکان علاقمند هستند که شما یکی از این لباس ها را برایشان تهیه کنید. به طور کلی دلایل مختلفی وجود دارند که شما را به خرید لباس شخصیت های کارتونی برای کودکتان ترغیب خواهند کرد از جمله اینکه:

لباس و ماسک دخترانه و پسرانه ی سگهای نگهبان

یکی از مدل های بسیار محبوب لباس سگ های نگهبان است. این انیمیشن زیبا داستان تعدادی سگ نگهبان است که در نقش قهرمان ظاهر شده و به امداد و نجات می‌پردازند. به همین دلیل داشتن این لباس کودک شما را در یک نقش قهرمانی فرو می برد و احساس بسیار لذت بخشی را در وجود او ایجاد خواهد کرد. احساس هم نوع دوستی، کمک رسانی و نجات دادن که با پوشیدن این لباس در بچه ها زنده می شود نیز به پرورش شخصیت کودک شما کمک می کند. مدل های مختلفی از این لباس با رنگ و ماسک متنوع تولید شده است که بعضی از آن ها برای دختر بچه ها و برخی دیگر برای پسر بچه ها مناسب است.

لباس و ماسک هالک

 اگر فرزند شما به شخصی قهرمانان مارول نظیر هالک علاقه دارد، لباس و ماسک هالک می تواند برای او فوق العاده جذاب باشد. هالک قهرمان شکست ناپذیری است که برای پسر بچه ها بی نهایت شخصیت جذابی است. به همین دلیل هر چیزی که بتواند آن ها را شبیه به هالک کند نظیر لباس و ماسک هالک می ‌تواند آن ها را خوشحال کند. البته در فروشگاه دنیای اسباب بازی اکشن فیگور هالک نیز به عنوان یک جذاب برای خرید وجود دارد. تا ست وسایل فرزند شما را تکمیل کند.

لباس و ماسک دخترانه و پسرانه پی جی ماسک

یکی دیگر از لباس و ماسک های جذابی که می توانید در فروشگاه دنیای اسباب بازی پیدا کنید، لباس و ماسک پی جی برای دختران و پسران است.  شما اسباب بازی های پی جی ماسک را نیز می توانید در بین انواع و پسرانه در فروشگاه دنیای اسباب بازی ببینید. این لباس ها با جنس پارچه های کشی و قابلیت شستشو تولید شده ‌اند و کیفیت بسیار بالایی دارند و برای بچه های علاقمند به پی جی ماسک انتخاب بسیار خوبی خواهند بود.

لباس لاک پشت های نینجا به همراه ماسک

لاک پشت های نینجا از جمله شخصیت‌ های محبوبی هستند که تقریباً تمام کودکان به آن ها علاقه دارند. از طرفی لباس و ماسک لاک پشت های نینجا زیبایی خاصی دارد که چشم کودکان را به خود جلب می کند. داشتن این لباس به ویژه در زمانی که با تم تولد و مراسماتی از این دست هم خوانی داشته باشد بی نهایت جذاب خواهد بود. اگر قصد خرید لباس  شخصیت های کارتونی را دارید باید بدانید که محال است کودک شما از لباس جذاب لاکپشت های نینجا استقبال نکند.

لباس و ماسک بن تن

ست لباس بن تن یکی از بی نظیر ترین لباس های شخصیت های کارتونی است که می توانید برای کودک خود تهیه کنید. وقتی پسر بچه ها این لباس را به تن می‌کنند حس غرور و قهرمانی را می ‌توانند با تمام وجود خود تجربه کنند. اگر کودک شما عاشق شخصیت بن تن باشد می‌ توانید محصولات دیگری که مرتبط با این شخصیت محبوب کارتونی است نظیر ساعت مچی بن تن و اکشن فیگور بن تن را نیز از توی ورلد برای او تهیه کنید. بن تن یک شخصیت فوق العاده محبوب بین المللی به شمار می رود که کمتر کودکی در دنیا دست رد به وسایلی با طرح او می زند.

لباس و ماسک آیرون من

شخصیت آیرون من شخصیت بی ‌نظیری برای بسیاری از بچه ها محسوب می شود. به همین دلیل وجود لباس و ماسک آیرون من می تواند آن ها را در این شخصیت جذاب غرق کند. لباس آیرون من شامل یک بلوز زیبا به همراه شلوار و یک ماسک است که کودک شما را کاملا به این مرد آهنی شبیه می‌کند. این لباس و نقاب با داشتن رنگ شاد و جذاب روحیه ی خوبی برای کودکان ایجاد می کند. اکشن فیگور ابر قهرمان آیرون من را نیز می توانید در فروشگاه توی ورلد پیدا کنید.

ست لباس مشاغل مثل لباس تکنسین یا لباس ارتشی

 در بین انواع لباس های کارتونی جذابی که می توان برای کودکان تهیه نمود بعضی از لباس های مشاغل نظیر لباس تکنسین به همراه ابزارآلات و همچنین لباس ارتشی نیز دیده می‌شود. همانطور که کودکان در بازی کردن با اسباب ‌بازی ها مهارت های مختلفی را می آموزند و شخصیت آن ها شکل می گیرد، وجود لباس‌ های متنوع نیز می تواند آن ها را در شخصیت ها غرق کند و برجستگی ها و مزایای آن را در وجود کودک پرورش دهد. لباس ارتشی و لباس تکنسین می‌ تواند احساس قدرت و کوشا بودن و پر تلاش بودن را در بچه ها زنده کند و رشد دهد.

لباس شخصیت های کارتونی برای دختر ها و پسرها

لباس های بسیار متنوعی برای هر دو گروه دختران و پسران تولید و عرضه شده است. شما با توجه به علاقه ی کودک خودتان و همچنین با توجه به رنگ بندی خاصی که بعضی از لباس ها دارند می ‌توانید لباس مناسب برای دختر یا پسرتان را انتخاب کنید. بعضی از لباس ها به طور ویژه برای دختران تولید شده اند و بعضی دیگر برای پسر بچه ها مناسب هستند. رنگ های صورتی و دخترانه در بین این لباس ها دیده می شود. پوشیدن بعضی از لباس های قهرمانی برای پسر بچه ها بی اندازه جذاب است و مثلاً می‌ تواند در مثل فوتبال بازی کردن روحیه ی قدرتمندی در آن ها ایجاد کند.

گروه سنی مناسب برای خرید لباس شخصیت های کارتونی

برای انتخاب و خرید لباس شخصیت های کارتونی متناسب با گروه سنی باید به اندازه ی قد و قامت کودکان توجه داشت. به طور کلی برای هر لباس رده ‌بندی سنی مناسب ذکر شده است که می توانید با مراجعه به صفحه ی مشخصات هر کدام از لباس ها از این رده بندی سنی مطلع شوید. معمولاً جنس این لباس ها از پارچه کشی انتخاب می شود که تا حدودی بتواند فری سایز بوده و  برای محدوده ای از سن کودکان مناسب باشد. این یعنی با رشد کودک لباس به سرعت برای او کوچک نمی شود.

لباس شخصیت های کارتونی متناسب با تم تولد

انتخاب تم تولد کار هیجان انگیزی است. امروزه بسیاری از بچه ‌ها شیفته ی تم های تولد متناسب با شخصیت های کارتونی هستند. به همین دلیل کار شما برای انتخاب لباس کودک نیز راحت تر خواهد بود. زیرا می توانید از لباس های شخصیت های کارتونی آماده متناسب با تم تولد استفاده کنید. لباس ها هم شیک و جذاب هستند و هم برای کودکان فوق العاده دوست داشتنی به حساب می آیند. همچنین سبب می شود کودک شما در بین همسالان خود جلوه ای خاص پیدا کند.

کیفیت بالای لباس شخصیت های کارتونی در دنیای اسباب بازی

دنیای اسباب بازی فروشگاهی است که برای کیفیت بیشترین اهمیت را قائل است. تمام محصولاتی که شما در این فروشگاه می بینید که همگی از بهترین برند ها و از مرغوب ترین محصولات موجود در بازار انتخاب شده اند. لباس شخصیت های کارتونی نیز یک لباس بسیار محبوب برای کودکان است که دوست ندارند خیلی زود خراب شود و با یک بار شست و شو کیفیت خود را از دست بدهد. به همین دلیل کیفیت بالای لباس های موجود در دنیای اسباب بازی مستقیما  بر روحیه کودک شما اثر گذار است. با خرید از فروشگاه دنیای اسباب بازی خیال شما از این بابت راحت خواهد بود.

لباس شخصیت های کارتونی را به عنوان هدیه

هدیه های بسیار متنوعی را از اسباب بازی ها گرفته تا انواع می‌توان برای کودکان تهیه نمود. لباس شخصیت های کارتونی نیز در جای خود برای کودکانی که به شخصیت خاصی علاقمند هستند می تواند هدیه ی شگفت انگیزی باشد. شما می توانید از روی اسباب بازی ها و وسایلی که یک کودک دارد، علاقه ی او را به شخصیت های کارتونی تشخیص دهید و با خرید یک لباس زیبا او را شگفت زده و غافلگیر کنید.

قیمت لباس های کارتونی در دنیای اسباب بازی

لباس های شخصیت های کارتونی در فروشگاه دنیای اسباب بازی قیمت فوق ‌العاده مناسبی دارند. قیمت تمامی لباس ها تقریبا در یک محدوده ی مشابه و نزدیک به هم است. به همین دلیل با هر بودجه ای که داشته باشید، این سلیقه شماست که تعیین می کند کدام لباس را تهیه کنید. می توانید برای اطلاع از قیمت انواع لباس ها نگاهی به کنار تصاویر این محصولات در صفحه ی سایت بیاندازید. برای خرید لباس السا از فروشگاه میلی جون با ما در تماس باشید.

جشن تولد با گروه دوستان یا خانواده

با مدیریت و اجرای برخی از مسائل می توان اقدام به برگزاری جشن تولد خاطره ساز نمود. تا قبل از چهار سالگی کودک قادر به یاد آوردن هیچ خاطره و تصویری نیست. بعد از این دوران اما قضیه متفاوت بوده و هر چه به علاقه او در مراسم بیشتر دقت کنید، نقش بسزایی در شکل گیری هویت و احساس و اعتماد به نفس او ایفا خواهید کرد. در کنار کادو، تزیینات و افرادی که در مراسمات گرد هم جمع میشوند، لباس تولد در شکل گیری احساس مثبت در کودکان تاثیر به سزایی دارد.

امروزه لباس تولد با تم شخصیت های کارتونی همراه وسایل تولد با همان تم در بازار موجود است که با کمی دقت در روحیات و صحبت های کودک می توان، آنها را کشف کرد و با به کار بردن تم مورد علاقه کودک در تولدش، میتوان با کمترین هزینه در تحقق یافتن دنیای کودکانه او سهیم بود. در تولد، هدفتان تخلیه هیجانی کودک و در عین حال آموزش استقبال و میزبانی از میهمانان نیز باشد. گوشزد کردن آداب معاشرت متناسب با سن شان، همچنین تشکر از میهمانان بابت هدیه هایشان، از دیگر آموزش هایی است که باید به کودکتان بدهید.

راه های برگزاری جشن تولد با تم تولد

کودکان با کوچکترین اقدامات و دریافت کوچکترین چیزها، احساس خوشحالی وصف ناپذیری پیدا می کنند. در ارتباط با آنها باید دنیای ساده و کوچک شان را بشناسید. بدون نیاز به صرف پول یا انرژی زیاد، تنها با کمی دقت در کشف حال و هوای درونی شان ، میتوانید اوقات شادی برایشان بسازید. لباس تم تولد باید با توجه به روحیه آنها و جنسیت شان تهیه شده و آنقدر راحت باشد که در طول تولد، با پوشیدن آن انرژی گرفته و لذت ببرند.

از جمله تم های تولد که میتوانید آن را با توجه به روحیه فرزندتان در جشن تولدشان پیاده کنید و لباس مناسب تولد او را متناسب با آن انتخاب کنید موارد زیر می باشد:
1-   تم با شخصیت ها و عناصر کارتون مورد علاقه فرزندتان ( سیندرلا، دختر کفشدوزکی ، راپونزل، السا و لباس های پرنسسی )
2-   تم با شخصیت های خیالی و قهرمان های فیلم ( سوپرمن، مرد عنکبوتی، رابین هود و …)
3-   لباس های محلی
4-   تم جنگل یا نجوم و کادوهای متناسب با آن
5-   رویاهای بچه گانه فرزندتان که در قالب صحبت با هیجان برای شما تعریف می کند.
6-   تم دخترانه
7-   تم پسرانه و پلیسی

وسایل مناسب برای تم تولد

بعد از مشخص کردن تم تولد و لباس تم ، باید رنگ مورد علاقه فرزندتان را مد نظر قرار داده و آن را در پس زمینه تولد به کار ببرید. سفارش کیک در همخوانی با لباس تولد از دیگر اقداماتی است که می توانید انجام دهید. تهیه لوازم زیبای فانتزی برای تولد از اقدامات تکمیل کننده ای است که با توجه به استطاعت مالی شما میتواند انجام شود. پیش دستی، بشقاب، چاقو و لیوان، بنر و بادکنک ها با اشکال کارتونی از جمله این لوازم است.

در انجام کارها برای کودکان اصلا نیاز به خرج کردن پول زیاد و برگزاری مراسمات بزرگ و کمال گرایانه نیست. هرگز با بهانه نداشتن پول برای برگزاری مراسم و خرید هدیه های گران، آنها را از چیزهای کوچک و کاربردی که ممکن است خوشحال شان کند محروم نکنید. دنیای بچه ها کوچک تر و ساده تر از آن است که با یک اقدام کوچک شاد نشده و برای خوشحال شدن نیاز به اقدامات خاصی داشته باشند. برگزاری مراسم خودمانی و هر چند کوچک با لباس تولد خاص و اتفاقاتی که تا بحال تجربه اش نکرده اند می تواند برای آنها بسیار جذاب باشد.

 لباس تولد با شخصیت های کارتونی

به دلیل رشد مهارت در ساخت انواع انیمیشن، کودکان با جنسیت دختر و پسر، ارتباط تنگاتنگی با شخصیت های کارتونی برقرار می کنند. خرید عروسک یا اسباب بازی با شخصیت های مورد علاقه، خرید کیف و دفتر و لوازم مدرسه با طرح شخصیت های کارتونی گواه این امر است که کودکان با کاراکترهای کارتونی یا قهرمان داستان ها ارتباط برقرار کرده و دوست دارند، در دنیای خیالی با آنها زندگی کرده و با آنها ارتباط داشته باشند.

برای خرید لباس تولد با شخصیت کارتونی تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که، بدون قضاوت افکار کودک و تجاوز به حریم تخیلات او، متوجه شوید، با کدام شخصیت بیشتر از بقیه ارتباط برقرار کرده و دوست دارد در دنیای کدام یک از آنها زندگی کند در این باره نیز در وبسایت کیدیا مقالات گوناگونی قرار گرفته است که میتوانید مطالعه نمایید. با فهم این مسئله با کمترین امکانات می توانید، این دنیا را با تصاویر کارتونی پیاده سازی کرده و ساعات هیجان انگیزی را برای او رقم بزنید.

لباس تم تولد با شخصیت کارتونی موجب همزیستی با آن کاراکتر شده و کودک در ساعاتی که آن لباس را بر تن دارد می تواند در قدرت، جذابیت یا صبر و شکیبایی با او همزاد پنداری کند و این امر در اعتماد به نفس او بسیار تاثیر گذار می باشد. علاوه بر آن می تواند با پوشیدن آن لباس به انجام تئاتر و نمایش های مختلف بپردازد و تخیل و تفکر خود را پرورش دهد.

خروج از نسخه موبایل