خرید دوربین شلنگی 30 تا 100 متری

محتوای خبر پنهان کن
2 انواع دوربین های شلنگی

احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که بخواهید درون یک حفره، سوراخ یا… را مشاهده کنید اما به دلیل تاریک بودن آن حفره و یا کوچک بودنش، دسترسی به این‌کار را نداشته باشید. در این مواقع شما باید از دوربین های ‌شلنگی استفاده کنید تا بتوانید سوراخ های تاریک و تنگ را به خوبی مشاهده کنید. دوربین های شلنگی در ابعاد و اندازه های مختلفی هستند و هم‌چنین مدل های مختلفی نیز دارند. در این مقاله، قصد داریم چند مورد از این دوربین ها را به شما معرفی کنیم تا اگر قصد خرید داشتید، بتوانید بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید. پس مارا تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

دوربین شلنگی چیست؟

دوربین های شلنگی که به نام های متفاوتی مثل دوربین آندوسکوپی، دوربین چشم ماری و دوربین لوله‌ای نیز شناخته شده‌اند، نوعی دوربین کوچک و انعطاف‌پذیر هستند.

این دستگاه ها یک شلنگ فنری دارند که ابعاد این شلنگ ها بسته به مدل دوربین، متفاوت است و می‌توانند تا یک حد و اندازه‌ای، به اعماق حفره ها یا چاه ها بروند و از آن‌جا فیلم‌برداری کنند.

این دوربین ها اغلب دارای خروجی های USB و یاMicroUSBهستند که شما می‌توانید با کمک سیم شارژر های موبایلیا کابل USB، این دوربین ها را به تلفن همراه یا لپ‌تاپ خود متصل کنید و تصاویری که دوربین شما درحال ضبط کردن از حفره ها، سوراخ ها یا چاه و چاله است را به صورت زنده مشاهده کنید.

اما شما می‌توانید مدل های پیشرفته‌تر این دوربین ها را که داراییک مانیتور مخصوص هستند، و شما را برای مشاهده‌ی تصاویر دوربین از اتصال تلفن همراه یا لپ‌تاپ بی‌نیاز می‌کنند را، از سایت فروشگاه داری تک تهیه کنید.

دوربین های شلنگی تا طول 100 متر نیز ساخته شده‌اند و شما بسته به نیاز خود، می‌توانید این دوربین ها را در ابعاد مختلف تهیه و استفاده کنید.

انواع دوربین های شلنگی

دوربین های شلنگی دارای مدل های مختلفی هستند که هرکدام از این مدل ها ویژگی های مختص به خود را دارند که در این بخش، چند مورد از بهترین و مناسب‌ترین نمونه های این دوربین ها را به شما معرفی می‌کنیم.

1 – دوربین شلنگی 30 متری داری تک

نحوه‌ی استفاده از این دوربین ها آسان است و تنها کافیست نرم‌افزار های مورد نیاز را نصب کنید و با اتصال سیم کابل به دوربین و تلفن همراه یا لپ‌تاپ خود، تصاویر را مشاهده کنید.

دارای شلنگ 30 متری

انعطاف‌پذیری بالا

کیفیت دوربین بالا (FULL HD 1080p)

قابلیت اتصال به لپ‌تاپ و موبایل

قابلیت دید در شب)دارای 8 چراغLED )

ضد آب

قابلیت پرتاب نور (تا 5 متر)

داراییک فنر منعطف و مقاوم (15 سانتی متری)

ضد گرد و غبار

دارایاستاندارد IP67

2 –دوربین شلنگی 40 متری داری تک

این دوربین ها جهت استفاده در کامپیوتریا لپ‌تاپ، نیازمند ویندوز 10 هستند و با باز کردن نرم‌افزار Camera که به طور پیش‌فرض در این ویندوز نصب شده است را باز کنید و دوربین را به کمک کابل USB, به رایانه‌ی خود متصل کنید.

دارای شلنگ 40 متری

کیفیت بالای تصویر (FULL HD 1080p)

انعطاف‌پذیر بودن

وضوح بالا (تا 2 متر)

قابلیت پرتاب نور (تا 5 متر)

قابلیت اتصال به تلفن همراه و رایانه

قابلیت دید در شب

ضد گرد و غبار

ضد آب

دارایاستاندارد IP67

داراییک فنر مقاوم (15 سانتی)

3 –دوربین شلنگی 50 متری داری تک

استفاده از این دوربین ها راحت است و با تنها نصب نرم‌افزار های مرتبط با دوربین مانند USB Camera در تلفن همراه خود و متصل کردن دوربین و تلفن همراه از طریق سیم کابل، می‌توانید تصاویر ضبط‌شده‌ی این دوربین ها را به طور زنده تماشا کنید.

این دوربین ها قابلیت اتصال به لپ‌تاپ و کامپیوتر را نیز دارند.

دارای شلنگ 50 متری

مقاوم در برابر آب

مقاوم در برابر گرد و غبار

قابلیت دید در شب(8 چراغ(LED

کیفیت دوربین بالا (FULL HD 1080p)

انعطاف‌پذیری بالا

داراییک فنر منعطف و مقاوم (15 سانتی متر)

قابل اتصال به موبایل و لپ‌تاپ

شفافیت و وضوح تصاویر (تا 2 متر)

دارای استانداردIP67

قابلیت پرتاب نور (تا 5 متر)

4 – دوربین شلنگی 60 متری داری تک

این دوربین ها هم به رایانه متصل می‌شوند و هم به تلفن همراه. برای استفاده در کامپیوتریا لپ‌تاپ باید ويندوز 10 را نصب داشته باشید.

دارای شلنگ 60 متری

استاندارد7IP6

قابلیت اتصال به موبایل و کامپیوتر

ضد گرد و غبار

ضد آب

ثبت واضح تصاویر (تا 2 متر)

کیفیت بالای تصاویر (FULL HD 1080p)

روشن‌سازی (تا 5 متر)

داراییک فنر محکم (15 متری)

دید در شب رنگی (دارای 8 چراغ(LED

انعطاف‌پذیری و استحکام بالا

5 – دوربین شلنگی 100 متری داری تک

نحوه‌ی کار با آن‌ها، مانند تمامی مواردی است که در بالاتر برایتان توضیح دادیم. قابلیت اتصال به تمامی سیستم عامل ها را دارند، لازمه‌ی نرم‌افزار های مخصوص هستند و برای اتصال به یک سیم USB وMicroUSBنیاز دارند. برای کار با این دوربین ها در موبایل، باید نرم‌افزار USB Camera و یاDepstechرا نصب داشته باشید تا بتوانید تصاویر را مشاهده کنید. در کامپیوتر نیز باید ويندوز شما 10 باشد و از برنامه‌ی Camera که نرم‌افزار نصبی پیش‌فرض کامپیوتر شماست، استفاده کنید.

دارای شلنگ 100 متری

توانایی پرتاب نور و روشن‌سازی محیط (5 متر)

قابلیت اتصال به تمامی تلفن های همراه و لپ‌تاپ

استاندارد IP67

داراییک فنر قابل انعطاف (15 سانتی متر)

ضبط شفاف تصاویر (فاصله‌ی 2 متری)

انعطاف و استقامت بالا

مقاومت در برابر گرد و غبار

مقاومت در برابر آب

دوربین باکیفیت (FULL HD 1080p)

دید در شب واضح و رنگی (8 چراغ (LED

داری تک چیست؟

داری تک یک فروشگاه بسیار معتبر و کهنه‌کار در زمینه‌ی واردات و فروش لوازم امنیتی، تجهیزاتی و حفاظتی می‌باشد.

داری تک با دارا بودن تجربه‌ای بیش از 15 سال در حوزه‌ی فروش محصولات تجهیزاتی، می‌تواند بهترین انتخاب شما عزیزان در زمینه‌ی خرید لوازم های مختلف از جمله دوربین های مداربسته، ردیاب ها و… باشد.

هم‌چنين داری تک در زمینه‌ی تولید دوربین های شلنگییا آندوسکوپی نیز فعالیت دارد. دوربین های ساخت داری تک در مقایسه با دوربین های مشابه و رقیب، کیفیت بسیار بالایی دارد و توانسته تمامی امکانات کاربردی را در دوربین های تولیدی خود جای دهد تا شما عزیزان تمامی انتظارات خود نسبت به یک دوربین آندوسکوپی را با استفاده از این دوربین ها برطرف کنید.

کلام آخر

در این مقاله دوربین های شلنگییا آندوسکوپی را به شما معرفی کردیم و انواع آن‌ها را در اندازه و ابعاد مختلف برایتان جمع‌آوری کردیم. در نهایت فروشگاه داری تک را به شما معرفی کردیم که می‌توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه، تمامی محصولات تجهیزاتی و امنیتی خود از جمله دوربین های شلنگی را با به‌صرفه‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت موجود، سفارش دهید و در سریع‌ترین زمان محصول خود را تحویل بگیرید.

خروج از نسخه موبایل