گاریدو: همه فکر می کردند پرسپولیس می بازد

به روز رسانی

گاریدو: همه فکر می کردند پرسپولیس می بازد

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم تساوی صفر – صفر در نیمه اول نتیجه‌ای عادلانه بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، خوان کارلوس گاریدو پس از تساوی پرسپولیس در خانه تراکتور در نشست خبری اظهار کرد: بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و شخصیت خودمان را در این دقایق نشان دادیم. بازیکنان برای پیروزی به زمین رفتند و از شروع بازی خوشم آمد. ضربه ایستگاهی ارونوف و یک حرکت مشابه دیگر داشتیم که وارد دروازه نشد. فکر می‌کنم تساوی صفر – صفر در نیمه اول نتیجه‌ای عادلانه بود.

وی ادامه داد: در نیمه اول و نیمه دوم هم خوب شروع کردیم البته ۱۰ دقیقه اول نیمه دوم تراکتور روی بازی کنترل داشت به دروازه ما بیشتر حمله کرد و بعضی دقایق خارج از بازی بودیم و گل را دریافت کردیم که جاگیری خوبی نداشتیم.

سرمربی سرخپوشان تاکید کرد: پس از گل دقایق سختی داشتیم و سروش هم که اخراج شد، قسمت مهم بازی این است که با همه این مشکلات در آخرین دقایق بازی با ۱۰ بازیکن و یک بر صفر عقب ماندگی همه فکر می‌کردند می‌بازیم، اما خوب کار کردیم و این حس را القا کردیم که می‌توانند برگردند.

وی یادآور شد:چهار مهاجم یعنی ارونوف، علیپور، احمدزاده و سعید صادقی را در زمین داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم. پورعلی‌گنجی را که در ضربات ایستگاهی یک بازیکن مهم است و فکر می‌کردیم حرکت مثبتی در این ضربات خواهیم داشت، به زمین آوردیم.

منبع: ana.ir

دکمه بازگشت به بالا