10 مزیت برتر پذیرش از راه واگذاری سگ

پذیرفتن سگی از راه واگذاری سگ فوق‌العاده با ارزش است و به سگ فرصتی دوباره برای خوشبختی می‌دهد.

آموزش |بیمه

واگذاری سگ رایگان

ما معتقدیم که همه سگ ها لایق یک خانه دوست داشتنی هستند. با پذیرفتن از ما، به سگ فرصتی دوباره برای زندگی و خانه ای ارائه می دهید که آن را مال خود بداند. اما این تنها دلیل برای نجات یک دوست چهار پا نیست.

به خواندن 10 دلیل برتر ما برای پذیرش سگ از ما ادامه دهید.

10 دلیل برای پذیرش سگ از راه واگذاری سگ

1. شانس خوش آمدگویی به یک دوست پشمالو به زندگی خود

ممکن است کمی تعصب داشته باشیم، اما فکر می کنیم سگ ها بهترین هستند. آنها همراهان فوق العاده ای هستند و می توانند زندگی شما را سرگرم کننده تر و رضایت بخش تر کنند.

اما داشتن سگ همیشه پیاده روی در پارک نیست. نیاز به زمان، پول و صبر دارد. پذیرش یک سگ یک تعهد بزرگ است و امیدوارم یک رابطه طولانی مدت باشد. توصیه های ما را در مورد مواردی که باید قبل از گرفتن سگ در نظر بگیرید را بخوانید.

2. ما به شما کمک می‌کنیم تا مطابقت کامل را پیدا کنید

ما با هر سگی که تحت مراقبت خود هستیم و با تمام ویژگی های کوچک آنها آشنا می شویم، بنابراین می توانیم دقیقاً تعیین کنیم که آنها در یک خانه به چه چیزی نیاز دارند. وقتی از ما درخواست فرزندخواندگی می‌کنید، ما همه چیز را در مورد شما، خانه و سبک زندگی‌تان می‌پرسیم، تا بتوانیم به شما کمک کنیم تا بهترین گزینه را پیدا کنید. ما ترجیحات شما و نیازهای سگ را در نظر خواهیم گرفت و در هر مرحله از شما حمایت خواهیم کرد.

برخی از سگ‌ها باید چندین بار با صاحبان احتمالی ملاقات کنند تا قبل از رفتن به خانه، پیوند برقرار کنند. بنابراین، می توانید در مورد استقبال از یک سگ در خانواده خود مطمئن باشید و بهترین زندگی خود را با هم ادامه دهید.

3. ما مراکزی در سرتاسر ایران داریم

هر مرکز دارای امکانات تخصصی و کارکنان متخصص است تا بهترین مراقبت ممکن را به سگ ها ارائه دهد و آنها را برای خانه ابدی خود آماده کند. نزدیکترین مرکز واگذاری سگ رایگان خود را پیدا کنید و با سگ هایی که در حال حاضر به دنبال خانواده همیشگی خود هستند ملاقات کنید.

4. فرزندخواندگی ارزان تر از خرید یک سگ است و می دانید که حیوان خانگی جدید شما یک بررسی کامل سلامتی دارد.

هزینه اقامت مجدد ما به طور قابل توجهی ارزان تر از خرید سگ است. حتی بهتر از آن، این هزینه شامل بررسی کامل دامپزشکی، واکسیناسیون، درمان های به روز کرم و کک، عقیم سازی (یا کوپن عقیم سازی) و ریزتراشه می شود. این باعث می‌شود که مجبور نباشید خودتان همه این موارد ضروری را سازماندهی کنید و هزینه آن را بپردازید.

5. یقه و غذای هفته اول آنها را تامین می کنیم

وقتی یک سگ جدید می گیرید چیزهای زیادی برای فکر کردن وجود دارد. لیست خرید مفید ما را برای هر چیزی که نیاز دارید بررسی کنید. برای شروع، سگ جدید شما را با قلاده و اولین هفته غذایش به خانه می فرستیم.

6. تمام سگ هایی که از ما به فرزندی گرفته می شوند، برای چهار هفته اول بیمه هستند

کانال واگذاری رایگان سگ تهران

هر سگی که مراقبت ما را ترک می کند، چهار هفته بیمه رایگان دریافت می کند. پس از چهار هفته، می‌توانید انتخاب کنید که با آن بیمه ادامه دهید یا به ارائه‌دهنده دیگری بروید. برای یافتن بهترین بیمه برای سگ خود کمی تحقیق کنید. دریابید که چرا بیمه بسیار مهم است.

7. ما انبوهی از پشتیبانی آموزشی و مشاوره به شما ارائه خواهیم کرد

وقتی سگی را از ما به خانه می برید، همه چیز را به شما می گوییم و به شما کمک می کنیم همدیگر را درک کنید. اگر آنها یک برنامه آموزشی سفارشی داشته باشند، ما از شما حمایت می کنیم تا این کار را در خانه ادامه دهید. اگر از ما توله سگی را به فرزندی قبول کنید، کلاس‌های مدرسه سگ‌های ما شامل هزینه‌های بازنشستگی آن‌ها می‌شود، بنابراین می‌توانید با آموزش آن‌ها شروعی عالی داشته باشید. برای سگ‌های مسن‌تر، یک دوره چهار هفته‌ای سرگرم‌کننده مدرسه سگ‌ها را تخفیف می‌دهیم، بنابراین می‌توانید با هم برای موفقیت آماده شوید. درباره مدرسه سگ بیشتر بدانید.

8. ما پشتیبانی مادام العمر را ارائه می دهیم

حمایت ما از روزی که سگ خود را به خانه ببرید به پایان نمی رسد. ما برای شما و بهترین دوست جدیدتان در تمام مراحل زندگی مشترکتان اینجا هستیم.

ما چند روز پس از فرزندخواندگی با شما تماس می‌گیریم تا وضعیت شما را ببینیم و اجازه می‌گیریم تا دو هفته و چهار ماه پس از پذیرش مجدد با شما تماس بگیریم. سپس ما همیشه فقط با یک تماس تلفنی فاصله داریم و آماده ارائه مشاوره رایگان آموزش و رفتار در طول زندگی سگ شما هستیم. درباره پشتیبانی پس از پذیرش ما بیشتر بیاموزید.

9. شما به سگ فرصتی دوباره می دهید و زندگی سگ های بیشتری را بهبود می بخشید

سگ ها به دلایل زیادی تحت مراقبت ما قرار می گیرند. وجه مشترک همه آنها نیاز به یک خانه دوست داشتنی است. وقتی از ما قبول می‌کنید، سگی را برای بهتر شدن تغییر می‌دهید و به سگ بعدی نیز کمک می‌کنید. هر بار که یکی از ساکنان ما به خانه جدیدی می‌رود، ما فضایی داریم که سگ دیگری را که نیاز دارد ببریم، بنابراین می‌توانیم حتی بیشتر از دوستان پشمالوی خود را در آنجا قرار دهیم.

10. به جامعه پذیرندگان ملحق خواهید شد

سگ‌هایی که از ما به فرزندی گرفته می‌شوند، همیشه بخشی از خانواده ما هستند و همینطور پذیرندگان. ما دوست داریم از زبان پذیرندگان بشنویم و شاهد شکوفایی سگ های آنها در خانه ابدی خود باشیم. می‌توانید به‌روزرسانی‌ها را برای ما ارسال کنید، در رسانه‌های اجتماعی با ما ارتباط برقرار کنید، یا سگ خود را به رویدادهای مراکز ما بیاورید.

دکمه بازگشت به بالا