مزایا و معایب گوشی a34 256 ویتنام

اگر شما هم بدنبال مطالعه مزایا و معایب گوشی a34 256 ویتنام هستید این مقاله از سایت بیگ نیوز را مطالعه نمایید.

Galaxy |SAMSUNG

اگر به دنبال گوشی مقرون به صرفه و کاربردی هستید که علاوه بر طراحی زیبا، توانایی خوبی در اجرای اکثر برنامه ها و اپلیکیشن ها داشته باشد؛ با خرید گوشی a34 256 در ویتنام می توانید حساب باز کنید. این گوشی علاوه بر مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب، دارای گواهی IP67 بوده و بدنه آن در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

مزایا و معایب گوشی Vietnam a34 256

استحکام – قدرت:
از گواهی IP67 بهره مند شوید
صفحه نمایش بزرگ با نرخ تازه سازی بالا
طراحی مناسب بدنه و لبه
حاشیه پایین در لبه صفحه نمایش
عملکرد باتری خوب
بلندگوهای استریو با صدای واضح
نمایشگر سخت افزاری خوب

نقاط ضعف:

شارژر داخل جعبه نیست
عملکرد ضعیف تثبیت کننده دوربین

ویژگی ها و طراحی گوشی ویتنام a34

گوشی A34 طراحی مشابه سری S23 اصلی دارد و مانند گوشی معمولی S23 دارای 3 دوربین با فلاش LED در پنل پشتی است. ابعاد گوشی سامسونگ A34 161.3 x 78.1 x 8.2 میلی متر و وزن 199 گرم است. همچنین به لطف گواهی IP67 می توان گفت که سامسونگ گلکسی A34 می تواند به مدت نیم ساعت تا 1 متر در آب باشد بدون اینکه آب وارد آن شود و به گوشی آسیبی وارد نشود.
دکمه پاور و دکمه کنترل صدا در سمت راست سامسونگ گلکسی A34 عریض قرار دارند، در حالی که هیچ درگاه یا دکمه ای در سمت چپ وجود ندارد. در لبه بالایی گوشی یک میکروفون و درگاه سیم کارت و کارت حافظه وجود دارد. بلندگو، میکروفون و پورت USB-C در لبه پایینی قرار گرفته اند.

ویژگی ها و مشخصات فنی گوشی Samsung Vietnam 2023 a34

سامسونگ گلکسی A34 مقرون به صرفه از صفحه نمایش 6.6 اینچی با وضوح 1080 در 2340 پیکسل استفاده می کند. صفحه نمایش این گوشی دارای پنل Super AMOLED است و از رفرش 120 هرتز پشتیبانی می کند و تا 1000 نیت روشنایی تولید می کند، بنابراین گشت و گذار در اینترنت، کار و تماشای انواع محتوا با Samsung a34 کار سختی نخواهد بود. یا حتی کار خسته کننده همچنین لازم به ذکر است که سامسونگ حسگر اثر انگشت را در پایین صفحه نمایش قرار داده تا صفحه نمایش را قفل کند تا کاربران بتوانند به راحتی از گوشی استفاده کنند.
در گلکسی A34 دو اسپیکر تعبیه شده که بلندگوی اصلی در لبه پایین و بلندگوی دوم در لبه بالایی قرار دارد و ترکیب این دو بلندگو صدای استریو تولید می کند.
گوشی سامسونگ a34 با اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 راه اندازی شد و 4 سال به روز رسانی نرم افزاری و امنیتی دریافت می کند و همچنین اندروید نسخه 17 را دریافت خواهد کرد.
گوشی هوشمند Galaxy a34 دارای یک تراشه میان رده و میان رده از شرکت MediaTeck به نام MediaTeck Dimensity 1080 است. تراشه مذکور دارای پردازنده هشت هسته ای و پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 است.
با پردازنده این گوشی می توانید بازی های مختلفی انجام دهید اما کیفیت آنها نمی تواند عالی باشد یا نرم افزارهای ویرایش سنگین نمی توانند با سرعت بالا اجرا و اجرا شوند.
در پنل پشتی این گوشی 3 دوربین پشت سر هم از بالا به پایین تعبیه شده است، دوربین اصلی یک دوربین با زاویه دید عریض با کیفیت تصویر 12 مگاپیکسلی، دوربین بعدی دوربین اولترا واید با وضوح 8 مگاپیکسل است. ، و آخرین دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی این امکان را به شما می دهد که با کیفیت خوب و قابل قبولی عکس بگیرید. دوربین سلفی این گوشی 13 مگاپیکسلی است و امکان گرفتن عکس های سلفی را به شما می دهد.
باتری استفاده شده در گوشی Samsung a34 Vietnam دارای ظرفیتی معادل 5000 میلی آمپر ساعت است که با یک بار شارژ می توانید تقریبا 20 ساعت کار روزانه مانند وبگردی را انجام دهید.

مقایسه گوشی سامسونگ A34 با گوشی های دیگر

گوشی a34 دارای تراشه ای مشابه با گوشی شیائومی ردمی نوت 12 پرو 5G است و از نظر سخت افزاری، این دو گوشی تقریبا یکسان هستند. گوشی a34 سرعت بیشتری برای بازی دارد و برنامه های نسبتا سنگینی اجرا می کند و از دوربین متوسط ​​به بالا استفاده می کند، در حالی که شیائومی ردمی نوت 12 پرو ضعیف تر است. پنل استفاده شده در صفحه نمایش گلکسی A34 از نوع Super AMOLED بوده و نسبت به پنل های AMOLED دارای روشنایی بالاتر، وضوح و تفکیک رنگ بهتر است. اندازه صفحه نمایش این دو گوشی حدود یک اینچ با یکدیگر متفاوت است. اگر می خواهید گوشی با عملکرد باتری و شارژ بهتری داشته باشید، حتما از بین این دو گزینه گوشی a34 Vietnam را انتخاب کنید.

قیمت گوشی a34 رم 8 مموری 256

قیمت مناسب a34 Vietnam یکی از بهترین ویژگی های این گوشی در کنار امکانات استاندارد و خوب است که می تواند دلیل خوبی برای خرید آن باشد.

خرید گوشی a34 در ویتنام

اگر به فکر خرید یک گوشی سامسونگ بزرگ و با کاربری آسان هستید که علاوه بر طراحی زیبا، دارای رنگ بندی زیبا و سخت افزار و نرم افزار کاربردی و جذاب باشد، بهتر است گوشی a34 ویتنام را خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا