نقش غیرقابل انکار کلاه ایمنی در کاهش تلفات رانندگی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.mehrnews.com ” در مورد مقاله ” نقش غیرقابل انکار کلاه ایمنی در کاهش تلفات رانندگی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

نقش غیرقابل انکار کلاه ایمنی در کاهش تلفات رانندگی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سرهنگ امیر طالبی در همایش کلاهی برای زندگی با حضور مسؤولان استانی و شهروندان اظهار کرد: با توجه به اهمیت ارتقای فرهنگ ترافیک، پیشگیری از قانون‌گریزی و استفاده از کلاه ایمنی توسط راکبان موتورسیکلت این همایش در شهرستان رشت برگزار شد.

وی با بیان اینکه متأسفانه در ۸ ماهه گذشته از تعداد ۹۹ نفر جان باخته در حوادث رانندگی، ۳۱ نفر مربوط به راکبان و ترک نشینان موتورسیکلت بوده‌اند، افزود: برگزاری همایش‌های این چنینی می‌تواند در فرهنگ‌سازی استفاده از کلاه ایمنی مؤثر واقع شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان استفاده از کلاه ایمنی را ساده‌ترین، راحت‌ترین و ارزان‌ترین وسیله برای نجات جان موتورسواران دانست و تصریح کرد: نقش کلاه ایمنی در کاهش تلفات و سوانح رانندگی، غیرقابل انکار است.

گفتنی است، در پایان این جلسه در راستای نظم بخشی و ارتقا ایمنی راکبان موتورسیکلت به ۷۰ نفر از شرکت کنندگان واجد شرایط کلاه ایمنی اهدا شد.

دکمه بازگشت به بالا