پلمب ۳۳ واحد بدلیل تخلفات بهداشتی در ارومیه

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” پلمب ۳۳ واحد بدلیل تخلفات بهداشتی در ارومیه ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

پلمب ۳۳ واحد بدلیل تخلفات بهداشتی در ارومیه

بیگ نیوز/آذربایجان غربی رئیس شبکه دامپزشکی ارومیه گفت: ۳۳ مورد از واحدهای متخلف بدلیل عدم رعایت اصول بهداشتی در ارومیه پلمب شدند.

حقیقی در گفت و گو با بیگ نیوز با اشاره به عملکرد ۶ ماهه اول سال جاری دامپزشکی ارومیه در حوزه بهداشت عمومی و موادغذایی افزود: در این بازه زمانی نظارت بهداشتی و بازرسی بالغ بر پنج هزار مورد از مراکز تهیه و تولید، حمل و نگهداری، توزیع و عرضه و عمل‌آوری فرآورده های خام دامی شامل قصابی‌ها، مراکز عرضه فرآورده‌های پروتئینی، رستوران‌ها و کبابی‌ها، هتل‌ها و تالارها، مراکز کشتارگاهی و قطعه‌بندی و بسته‌بندی انجام شده است. 

وی ادامه داد: تعداد ۹۶ مورد غیر بهداشتی توسط بازرسان نظارت بهداشتی دامپزشکی کشف و مشاهده شد که منجر به ضبط بیش از ۳۱ تن فرآورده خام دامی (گوشت قرمز و سفید، تخم مرغ، شیر و …) و تشکیل ۸۳ فقره پرونده تعزیراتی، ۵۹ فقره پرونده دادگاهی تهدید علیه بهداشت عمومی و ۳۳ مورد پلمب واحدهای متخلف بهداشتی شده است.

حقیقی از تمامی شهروندان خواست در زمان تهیه گوشت قرمز به آنلاین دامپزشکی روی لاشه، لیبل تاریخ تولید و پلمپ امنیتی ذبح شرعی روی لاشه توجه کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در حوزه دامپزشکی، مراتب را از طریق تلفن ۱۵۱۲ اطلاع‌رسانی کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا