10 بهترین غذای سگ برای افزایش وزن سگ هاسکی

به نقل از بیگ نیوز، کم‌وزن بودن سگ می‌تواند استرس‌زا باشد، به خصوص برای هاسکی‌ها که به دلیل سطح فعالیت بالا بیشتر در معرض این مشکل هستند. همچنین به خاطر پوشش ضخیم آن‌ها، تشخیص میزان چربی بدنشان دشوار است. اگر فکر می‌کنید سگ شما کم‌وزن است، اولین اقدام باید مراجعه به دامپزشک برای رد هرگونه علت پزشکی باشد.

آلرژی |استرس

در این مقاله با بررسی سایت سیوان پت که در مقاله ای درباره چگونه سگ را چاق کنیم؟ توضیحات مفصلی ارائه داده، به بررسی علل کم‌وزنی در هاسکی‌ها، روش‌های تشخیص آن و راهکارهای افزایش وزن این نژاد دوست‌داشتنی با استفاده از بهترین غذاها می‌پردازیم.

بهترین غذای سگ ها برای افزایش وزن سگ هاسکی

1- غذای خشک ولنس Wellness Complete Health 

یک غذای خشک سگ با فرمول بدون GMO، مواد نگهدارنده، پرکننده‌ها یا فرآورده‌های جانبی گوشتی است. این غذا به طور خاص برای سگ‌های بزرگ طراحی شده و حاوی مواد مغذی ضروری برای سلامتی و شادابی آنها است. این غذا برای سگ های بزرگ و کوچک در سنین مختلف (توله سگ، بالغ و پیر)  و با فرمول های مختلف (با غلات و بدون غلات)  ارائه می شود.

  • مواد تشکیل دهنده با کیفیت بالا
  • بدون GMO، مواد نگهدارنده، پرکننده‌ها یا فرآورده‌های جانبی گوشتی
  • حمایت از سلامت گوارش و ایمنی
  • جذب سریع مواد مغذی
  • طعم دلپذیر

2- غذای سگ بوفالو آبی Blue Buffalo 

این برند با فرمول محافظت از زندگی سگ ها به طور خاص برای سگ‌های نژادهای فعال مانند هاسکی که فعالیت شان زیاد است و از همین رو به کالری و انرژی بیشتری نیاز دارند، طراحی شده است. مواد تشکیل دهنده: مرغ بدون استخوان، آرد، مرغ، بلغور، جو، پودر ماهی، برنج قهوه ای و روغن ماهی

  • منبع عالی انرژی برای سگ‌های فعال
  • حاوی پروتئین با کیفیت بالا برای عضلات قوی
  • با غلات کامل و فیبر برای هضم سالم
  • حاوی اسیدهای چرب امگا 3 و 6 برای پوست و خز سالم
  • غنی شده با ویتامین ها و مواد معدنی ضروری

3- غذای سگ تازه کشاورز Farmer’s

غذای تازه و باکیفیت: با همکاری دامپزشکان برای تناسب کامل با نیازهای هاسکی شما تهیه شده است.

برنامه غذایی سفارشی: پس از رسیدن به وزن ایده آل، برنامه غذایی برای حفظ وزن تنظیم می شود.

وعده های غذایی از پیش آماده: به راحتی گرم کنید و سرو کنید، بدون دردسر!

مواد اولیه درجه یک: توله سگ شما عاشق طعم و مزه آن خواهد شد.

ثبت نام و استفاده آسان: شروع کار سریع و بدون دردسر.

تنها نکته منفی که دارد، گران بودن آن است. با این حال، با توجه به تمام مزایایی که ارائه می دهد، غذای سگ تازه کشاورز به راحتی بهترین غذای سگ برای افزایش وزن هاسکی است.

4- غذای خشک توله سگ جوسرا Josera

غذای خشک سگ جوسرا به طور خاص برای توله‌های هاسکی سیبرین در سنین بالای ۸ هفته تا یک سالگی (بزرگسالی) و نژادهای متوسط و بزرگ فرموله شده است. این غذا به عنوان بهترین انتخاب برای تغذیه هاسکی سیبرین شناخته می‌شود.

انتخاب غذای مناسب برای هاسکی سیبرین از اهمیت بالایی برخوردار است. این نژاد به دلیل فعالیت زیاد و نیاز به انرژی بالا، به غذایی با مواد مغذی کامل و متعادل نیاز دارد. غذای خشک سگ جوسرا با تامین پروتئین، چربی‌های مفید، ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری، به حفظ سلامتی و شادابی هاسکی سیبرین در تمام مراحل زندگی کمک می‌کند.

  • سرشار از پروتئین و چربی‌های مفید
  • ویتامین C
  • کلسیم، فسفر و منیزیم
  • استحکام استخوان‌ها و مفاصل
  • پوست و موی سالم

5- غذای سگ ایمز پرواکتیو Iams Proactive

میزان پروتئین بالا: این غذا حاوی 30 درصد پروتئین است که برای عضله سازی و افزایش وزن سگ هاسکی ضروری است.

چربی متوسط: این غذا 18 درصد چربی دارد که به تامین انرژی سگ شما کمک می کند و کالری مورد نیاز برای افزایش وزن را فراهم می کند.

کالری بالا: هر وعده از این غذا 418 کالری انرژی دارد که آن را به گزینه ای بسیار مغذی برای سگ های هاسکی تبدیل می کند.

مواد تشکیل دهنده با کیفیت: این غذا از تخم مرغ، مرغ و بوقلمون به عنوان منابع پروتئینی با کیفیت بالا استفاده می کند. (توجه: اگر سگ شما به مرغ حساسیت دارد، این غذا مناسب او نیست.)

غلات کامل: دراین غذا مخلوطی از غلات کامل استفاده  شده که به تامین انرژی پایدار در طول روز برای سگ شما کمک می کند.

مواد معدنی ضروری: این غذا منبع خوبی از مواد معدنی ضروری است که از سلامت استخوان و مفاصل سگ شما پشتیبانی می کند.

6- غذای سگ هاسکی اوریجن Orijen

غذای سگ اوریجن 6 ماهی یکی دیگر از گزینه‌های عالی برای کمک به افزایش وزن هاسکی شماست. این غذا حاوی 38 درصد پروتئین از مخلوطی از ماهی خال مخالی، ساردین، ماهی راهب، ماهی قرمز اکادین، ماهی هاک و انواع دیگر ماهی‌ها است. منبع عالی اسیدهای چرب امگا است که از سلامت پوست، مو، مفاصل، قلب و مغز حمایت می‌کند.

این غذا حاوی پروبیوتیک برای کمک به هضم سالم و فاقد پروتئین‌هایی است که در بین سگ‌ها آلرژی‌زا هستند، مانند مرغ و گوشت گاو. این غذا با قیمت بالایی به فروش می‌رسد و بدون غلات است که برای بسیاری از سگ‌ها مناسب نمی باشد و قبل از تغییر غذا باید با دامپزشک خود صحبت کنید.

چگونه سگ هاسکی را چاق کنیم

7- غذای خشک برای توله سگ Eukanuba Premium

این غذای باکیفیت، حاوی ۲۸ درصد پروتئین و چربی متعادل بوده و نیازهای حیاتی توله سگ شما را در دوران رشد برآورده می‌کند.

منبع غنی از پروتئین: برخلاف تصور برخی افراد، پودر گوشت مرغ موجود در این غذا نه تنها ضرری برای سگ شما ندارد، بلکه منبعی غنی از پروتئین مرغ نیز محسوب می‌شود و به عضله‌سازی و شادابی توله سگ شما کمک می‌کند.

حمایت از سلامت مغز و سیستم ایمنی: این غذا حاوی DHA، اسید چرب ضروری برای رشد مغز و همچنین مجموعه آنتی‌اکسیدان‌های اختصاصی است که به تقویت سیستم ایمنی و بهبود قدرت بازیابی توله سگ شما بعد از فعالیت و ورزش کمک می‌کند.

رشد و نموی استخوان‌ها و مفاصل: گلوکزامین و کندرویتین موجود در پریمیوم پرفورمنس، به رشد و نموی صحیح استخوان‌ها و مفاصل توله سگ شما کمک کرده و از بروز مشکلات اسکلتی-عضلانی در آینده پیشگیری می‌کند.

انتخابی ایده‌آل برای توله سگ‌های لاغر: ترکیب متعادل پروتئین، چربی و سایر مواد مغذی در این غذا، آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای توله سگ‌های لاغر هاسکی تبدیل کرده و به افزایش وزن و تناسب اندام آنها کمک می‌کند.

8- غذای سگ پورینا Purina

برند پورینا  با 32 درصد پروتئین و 17 درصد چربی، یک انتخاب ایده‌آل برای کمک به افزایش وزن هاسکی شماست. این میزان پروتئین بالا به عضله سازی و حفظ توده عضلانی سگتان کمک می‌کند، در حالی که چربی متوسط آن انرژی لازم برای فعالیت‌های روزانه او را فراهم می‌کند.

هر پیمانه از این غذا حاوی 358 کالری است که به طور کامل نیازهای کالری روزانه هاسکی شما را تامین می‌کند. پروتئین این غذا از منابع با کیفیت بالا مانند گوشت گاو، مرغ و ماهی سالمون تامین می‌شود که به حفظ سلامت و شادابی سگتان کمک می‌کند.

با این حال، به دلیل وجود مرغ در این غذا، ممکن است برای سگ‌هایی که به مرغ حساسیت دارند مناسب نباشد.

9- غذای خشک سگ ویکتور Victor Purpose Nutra Pro

یک غذای مغذی است که برای توله‌ سگ‌ها و سگ‌های باردار و شیرده فرموله شده است اما می‌تواند برای کمک به افزایش وزن نیز استفاده شود. حاوی ۳۸ درصد پروتئین از مرغ، ماهی و گاو بوده و چربی آن در حد متوسط است.

این غذا حاوی غلات بدون گلوتن است که به حفظ سطح انرژی سالم در سگ‌های فعال کمک می‌کند. این محصول منبع خوبی از اسیدهای چرب امگا بوده و برای سلامت کلی با ویتامین‌ها و مواد معدنی غنی شده است.

10- غذای خشک پورینا پروبلن Purina Pro Plan Performance 30/20

یک گزینه مناسب برای سگ هایی است که به پروتئین کمتری از سایر غذاهای مخصوص چاق شدن نیاز دارند. این غذا با ۵۱۸ کیلوکالری در هر پیمانه، یکی از متراکم ترین غذاهایی است که بررسی کردیم. این تراکم به این معنی است که سگ شما به احتمال زیاد با این غذا ضایعات کمتری تولید می کند.

پروتئین اصلی این غذا بوقلمون است اما حاوی پودر گوشت طیور (احتمالا مرغ) نیز می باشد، بنابراین اگر سگ تان به مرغ حساسیت دارد، ممکن است لازم باشد برای جزئیات بیشتر با سازنده تماس بگیرید. این غذا همچنین حاوی بلدرچین و اردک می باشد که اغلب منابع خوبی از پروتئین برای سگ های حساس به غذا هستند.

پورینا پروبلن به عنوان منبع غنی از اسیدهای چرب امگا و ویتامین A، از سلامت مفاصل، پوست و موی سگ شما به طور کامل پشتیبانی کرده و همچنین آمینو اسیدهای موجود در این غذا، به رشد و ترمیم عضلات بعد از فعالیت های ورزشی کمک شایانی می کند.

شما چه غذایی برای افزایش وزن سگ هاسکی پیشنهاد می دهید؟

نگهداری از سگ، چه هاسکی و چه نژادهای دیگر، شبیه به مراقبت از یک کودک است. این موجودات دوست‌داشتنی به توجه، محبت و تغذیه مناسب برای رشد و شادابی نیاز دارند.

برخی افراد ممکن است بدون برنامه‌ریزی خاصی به سگ خود غذا بدهند و حیوان خانگی‌شان ظاهراً سالم به نظر برسد. اما با کمی دقت و توجه بیشتر، می‌توانیم شاهد ارتقا چشمگیر سلامتی، شادابی، انرژی و زیبایی هاسکی خود باشیم. بنابراین زمانی که هاسکی را به عنوان عضو جدید خانواده خود می‌پذیریم، متعهد به تامین نیازهای او می‌شویم. مطالعه و مشورت با دامپزشک در مورد تغذیه، گامی مهم در جهت ایفای این تعهد است.

پت شاپ آنلاین سیوان پت با ارائه طیف گسترده‌ای از بهترین برندهای غذای هاسکی، در کنار شماست تا با انتخابی آگاهانه، رژیم غذایی کاملی را برای پشمالوی دوست‌داشتنی خود فراهم کنید.

به یاد داشته باشید، سلامتی و شادابی هاسکی شما، ثمره تعهد و دلسوزی شماست.

دکمه بازگشت به بالا