۸ مکانی که نباید موبایل خود را به شارژر بزنید

گردشگری |مغازه

در مقاله بعدی دلیل عدم شارژ تلفن های خود را در هشت مکان خواهید خواند. “

1. فرودگاه

فرودگاه ها بطور مرتب دارای کشوهایی برای تلفن های همراه هستند. اگر تلفن خود را به یکی از کابل های شارژ وصل کنید ، ممکن است تلفن شما ویروسی باشد و در موارد نادر اما واقعی ممکن است داده های شما از دستگاه دزدیده شود.

2 نقاط قدرت برای قطارها

قدرت قطارها اغلب فراز و نشیب های زیادی دارد که ممکن است در مقیاس بزرگ مانند قدرت لامپ ها نشان داده نشود. با این حال ، می تواند باعث آسیب جدی به باتری موبایل روی دستگاه شما شود.

3 سالن عمومی هتل ها

در بیشتر هتل ها می توانید به Wi-Fi متصل شوید یا از یک کابل شارژ برای ایجاد تغییر در سیستم تنظیمات تلفن همراه خود استفاده کنید ، که بدون اطلاع از آن نصب خواهید کرد.

4 تاکسی ها

استفاده از کابل های شارژ تاکسی می تواند منجر به سرقت داده ها یا ویروس ها در سیستم عامل تلفن همراه شما شود.

5 مکان های گردشگری

اگر تلفن همراه خود را به کیوسک ها و مغازه های گردشگری وصل کنید ، متجاوز می تواند ضبط کننده تلفن و دوربین شما را دستکاری کند.

6. خريد كردن

اتصال تلفن خود در بخش ها ، به متجاوزان امکان دسترسی شخصی به لیست مخاطب ، پیام های متنی و صوتی شما و همچنین عکس ها و فیلم های شما را می دهد.

7 کتابخانه ها

همه چیز در کتابخانه بی خطر به نظر می رسد اگر چنین نباشد. اگر تلفن خود را به کابل شارژ وصل کنید ، می توانید اطلاعات موبایل خود را فقط با یک دکمه برای به روزرسانی نرم افزار به اشتراک بگذارید.

8 خریداران قهوه

بیشترین سرقت اطلاعات از طریق شارژ کردن کابل ها در کافی شاپ ها صورت می گیرد. سوء استفاده کنندگان در این شرایط تلفن همراه شما را با استفاده از کابل شما به تلفن همراه خود کنترل می کنند و اطلاعات مورد نظر خود را از تلفن همراه خود استخراج می کنند.

17302

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا