۸ شهر و روستای قزوین گواهینامه ایمنی آب آشامیدنی دریافت کردند

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” ۸ شهر و روستای قزوین گواهینامه ایمنی آب آشامیدنی دریافت کردند ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز از قزوین؛ داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با اعلام این خبر گفت: مطابق خود اظهاری کمیته فنی برنامه ایمنی آب در امور آبفای شهرستان های قزوین، آبیک، الوند، تاکستان و بویین زهرا و در ادامه ممیزی و راستی آزمایی کمیته راهبری استان قزوین، گواهینامه ایمنی آب پنج شهر، یک روستا و دو مجتمع روستایی صادر شده است.

وی افزود: گواهینامه مذکور در راستای توسعه برنامه ایمنی آب در شهرها و روستاها و بر اساس خود اظهاری انجام شده در شرکت، ارزیابی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و نیز بازرسی مجدد توسط بازرسین وزارت بهداشت و مراکز بهداشت استان صورت گرفته است.

بیرنوندی خاطرنشان کرد: مهمترین ویژگی برنامه ایمنی آب،آینده نگری و رویکرد پیشگیرانه ی آن در کیفیت و کمیت آب می باشد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان یادآور شد: استان قزوین از جمله استان های موفق و پیشرو در پیاده سازی برنامه ایمنی آب در ‌سطح کشور می باشد.

دکمه بازگشت به بالا