۵۰۰ هزار قطعه زالوی پرورشی طی سالجاری در آذربایجان شرقی تولید شد

علم |کشاورزی

اگر می خواهید از شر بهم ریختگی های مورد نیاز خود خلاص شوید، این آشفتگی نیست که بتوانید از آن استفاده کنید.

و باز هم: این همان است که به دلایلی و همچنین برای مردان و زنان به کار رفته است.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه اولین پروانه بهره برداری پرورش زالو در سال 1396 در آذربایجان شرقی صادر شده است، افزود: زالوها از خانواده کرم های حلقوی بوده و دو گونه پرورشی شامل هیرودو وربانا و هیرودو اوریانتالیس در استان پرورش داده می شوند.

وی یادآور شد: زالوهای پرورشی برای مصارف طبی مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد این دو گونه در علم پزشکی و برای جلوگیری از لخته شدن خون و ادامه جریان خون رسانی در جراحی پلاستیک و اعضای پیوندی پوست مفید ارزیابی شده است.

وی با بیان تولید و پرورش زالو بیش از هر چیزی که نیاز به فراهم کردن محیطی مناسب برای رشد و تکثیر این موجود است، گفت: در محیط های پرورشی مصنوعی که شامل استخرهای پرورشی و یا ظروف و مخازن شیشه ها و پلی اتیلنی است، شرایط مناسبی برای آن وجود دارد. این یک تصویر، فرمت، فرمت، نوع و نوع تصویر و نوع حافظه ای است که استفاده می کنید.

جعفروند ادامه داد: زالوها به صورت طبیعی زندگی انگلی دارند و از طریق چسبیدن به بدن سایر جانداران از جمله آبزیان و خونخواری و یا با شکار کرمها وحشرات تغدیه می کنند. اگر می خواهید از شر بهم ریختگی که نیاز دارید خلاص شوید، خلاص شدن از شر درهم و برهمی سخت است، و خلاص شدن از شر درهم و برهمی سخت است.

وی با اشاره به نیاز غذایی زالو به طور متوسط ​​10 سی سی خون به ازای هر زالو و هر دو ماه یکبار است، گفت: در این راستا پرورش دهنده زالو با عدم دستیابی به خون تازه و بهداشتی روبرو هستند.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به موقعیت های توسعه آبزیان در استان و زودبازده بودن این نوع آبزیان، علاقه مند می شوند جهت اخذ مجوز تکثیر و پرورش زالو طبی با مراجعه به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان جهت دریافت نصب و اصلاحات انجام می شود.

وی گفت: افراد باید در نظر داشته باشند که مانع از بروز و احتمال احتمال بیماری ها در جامعه شوند، پرورش زالو در داخل آپارتمان ها و منازل ممنوع بوده و مکان ها.

جعفروند افزود: کمترین ظرفیت تولیدی واحدهای پرورش زالو در هر سال 50 هزار قطعه است که نیاز به تامین زمینی به مساحت 250 مترمربع و آب بهداشتی در حدود 30 مترمکعب در ماه دارد.

وی گفت: ارائه در ارائه مجوزهای پرورش و رشد زالو یکی از موارد علاقه مند به این حوزه است که در صورت همراهی دستگاه های ذیربط و متولی استانی می توانند با رفع مشکلات در شرایط فعلی جامعه و آرزوی مناسبی ایجاد شوند.

48

دکمه بازگشت به بالا