یک توصیه برای حفاظت از ریه‌ها در هوای آلوده

فلفل |قهوه

با سرد شدن هوا و کاهش دما ، آلودگی هوا افزایش می یابد و کاهش کیفیت هوا در این زمان از سال منجر به مشکلات تنفسی در بسیاری از افراد می شود.

به گزارش بیگ نیوز ، آلودگی هوای آلوده با بسیاری از مشکلات از جمله آسم ، برونشیت ، ذات الریه و حتی ذات الریه همراه است و بنابراین حفظ سلامت ریه ها در برابر ذرات معلق بسیار مهم است.

به گفته متخصصان بهداشت ، با کمک داروهای خانگی می توان به طور گسترده از بیماری های ریوی ناشی از آلودگی هوا جلوگیری کرد. یکی از این درمان های خانگی را بخورید چای گیاهی است.

یک دمنوش گیاهی که به راحتی می توان با استفاده از داروهای گیاهی از سلامت ریه ها در برابر آلودگی هوا محافظت کرد و سیستم ایمنی بدن را تقویت کرد ، ترکیبی از گیاهان و ادویه های مختلف است.

این چای حاوی ترکیبی از زنجبیل رنده شده ، چوب دارچین ، برگ ریحان ، کرفس ، فلفل سیاه ، هل سبز و انیسون یا انیسون است. این چای از ترکیب موادی تهیه می شود که خواص دارویی و درمانی آنها مشخص است.

همه این ادویه ها را در یک کاسه بریزید و یک لیوان آب به آن اضافه کنید. سپس اجازه دهید مخلوط به مدت 10 دقیقه بجوشد و سپس می توانید چای را بخورید. برای تقویت طعم این نوشیدنی ، می توان کمی عسل ارگانیک به آن اضافه کرد.

همچنین مفید است زیرا سیستم ایمنی بدن را در هنگام شیوع ویروس کرونا تقویت می کند ، که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

اگر شما نیز عادت به نوشیدن قهوه صبح دارید ، نباید قهوه بخورید. نوشیدن روزانه چای گیاهی صبح به جای قهوه باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و پاکسازی ریه ها می شود. همچنین لازم نیست چند بار در روز این نوشیدنی بنوشید و یک بار صبح کافی است.

طبق زمان وعده داده شده ، بسیاری از مواد موجود در این چای باعث افزایش گرمای بدن می شود ، بنابراین افراد باید در طول روز به اندازه کافی آب بنوشند.

اگرچه بسیاری از نوشیدنی ها گزینه های مناسبی برای سایر نوشیدنی های شیرین و کافئین دار هستند ، اما با مشورت پزشک یا داروی مکمل ، به ویژه برای افرادی که سابقه بیماری ندارند یا از داروهای خاصی استفاده می کنند ، ضروری است.

انتهای پیام

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا