گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با سرپرست وزارت خارجه افغانستان

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با سرپرست وزارت خارجه افغانستان ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

وزارت خارجه

امیرعبداللهیان در این تماس تلفنی که شامگاه یکشنبه ۱۷ مهرماه صورت گرفت ضمن ابراز همدردی و تسلیت به بازماندگان جانباختگان و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین زلزله اعلام داشت عصر امروز تیم‌های نجات، امداد و کمک‌های ضروری جمهوری اسلامی ایران وارد افغانستان شده و به مناطق زلزله زده رفته‌اند.

سرپرست وزارت خارجه افغانستان ضمن تشکر از وزیرخارجه کشورمان از همدردی و همراهی مردم ایران با مردم افغانستان و ارسال تیم‌های امدادی و کمک‌های جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد.

در ادامه رؤسای دستگاه دیپلماسی ایران و افغانستان با توجه به تحولات روز گذشته در غزه و مقاومت مردم فلسطین در مقابل اشغال سرزمین خود و هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌ها رایزنی نمودند. وزیر امور خارجه کشورمان بر ضرورت اتحاد کشورهای اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مسجد الاقصی تاکید نمود. سرپرست وزارت خارجه افغانستان نیز ضمن تأیید نظرات امیرعبداللهیان اظهار داشت وزارت خارجه افغانستان تحولات غزه را از نزدیک دنبال کرده و در این ارتباط یک اعلامیه پرمحتوی و محکم در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت اشغالگران صهیونیست صادر نموده است.

310310

خروج از نسخه موبایل