کمین غافلگیرکننده، نظامیان صهیونیست را بلعید

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” کمین غافلگیرکننده، نظامیان صهیونیست را بلعید ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش بیگ نیوز به نقل از فلسطین الیوم، گردان‌های قسام دقایقی قبل اعلام کردند که یک عملیات ترکیبی موفقیت آمیز علیه نظامیان صهیونیست در جنوب محله الصبره واقع در شهر غزه انجام دادند.

بر اساس این گزارش، رزمندگان فلسطینی موفق شدند یک گروه از نظامیان صهیونیست متشکل از ۱۵ پیاده نظام را به داخل یک خانه بمب گذاری شده هدایت کنند.

به گزارش آنلاین، بعد از ورود این عناصر اشغالگر به خانه مذکور، نظامیان صهیونیست با مین‌های ضدنفر هدف قرار گرفتند و سپس رزمندگان فلسطینی با شلیک خمپاره «تی بی جی» این خانه را هدف قرار دادند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، نظامیان صهیونیست گرفتار شده در این کمین یا به هلاکت رسیده اند و یا زخمی شده اند.

همچنین بعد از رسیدن جنگ افزارهای دشمن صهیونیستی به منطقه مذکور در محله الصبره یک تانک مرکاوا با خمپاره انداز یاسین ۱۰۵ منهدم شد.

۳۱۰۳۱۰

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا