کشف قاچاق کالا به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در خرم‌آباد

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” کشف قاچاق کالا به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در خرم‌آباد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

بیگ نیوز/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از کشف مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.  

سردار یحیی الهی امروز (۲۳ اسفند ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان خرم‌آباد در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان به سه دستگاه خودروی وانت حامل بار مشکوک شدند و آن‌ها را متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از این خودروها ۱۹۲ قلم انواع لوازم آشپزخانه، ۳۶ قلم انواع لوازم برقی و خانگی، ۶۲۵ ثوب انواع پوشاک، ۲۰۵ عدد انواع اسباب بازی خارجی بدون مدارک گمرکی و … را کشف کردند. کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۱۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار الهی از بازداشت سه نفر در این رابطه و معرفی آنها به مراجع ذی‌صلاح خبر داد و از مردم خواست با استفاده کردن از کالای ایرانی، ضمن ایجاد زمینه اشتغال در داخل کشور، از هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری کنند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل