«کتاب» صمیمی‌ترین دوست برای همنشینی، بهترین مشاور زمان تردید

در جمع دانش‌آموزان استهبانی مطرح شد؛

مشاور

مسئول کتابخانه شهید رابع دانشگاه آزاد استهبان عنوان کرد: کتاب صمیمی‌ترین دوست برای همنشینی، بهترین مشاور در زمان تردید و قوی‌ترین آرامش‌بخش برای رفع افسردگی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از استهبان، در روز‌های پایانی سال تحصیلی، دانش‌آموزان مدارس مقاطع مختلف شهرستان استهبان از بخش‌های علمی، پژوهشی و سایت اداری و آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان بازدید کردند.

مسئول کتابخانه شهید رابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان در حاشیه این بازدید شرایط بازدید دانش‌آموزان از دانشگاه را فرصتی برای آشنایی آنان با مراکز آموزش عالی با امکانات موجود و رشته‌های دانشگاهی، سوق دادن دانش‌آموزان درراستای اهداف هدایت تحصیلی براساس علاقه و توانمندی‌ها برای رسیدن به آینده‌ای روشن و موفق، تسریع در امر کاربردی شدن دروس تئوری در راستای فهم و یادگیری بهتر مطالب عنوان کرد.

فاطمه تاج‌پیکر ضمن معرفی کتابخانه شهید رابع به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین مراکز چاپی و دیجیتالی و مجازی کشور در زمینه کتاب و اهمیت کتابخوانی خاطرنشان کرد: کتاب صمیمی‌ترین دوست برای همنشینی، بهترین مشاور در زمان تردید، قوی‌ترین آرامش‌بخش برای رفع افسردگی و خستگی‌های روحی و روانی و مؤثر‌ترین ورزش برای تقویت فکر و ذهن است.

وی کتابخانه را به یک باغ زیبا و باطراوت در طبیعت تشبیه کرد که خاک آن غنی و بارورترین زمین برای رشد استعداد‌ها و ظرفیت‌های درونی هر فرد به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان است.

بازدید از آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها، گلخانه، مرکز کامپیوتر، بخش‌های آناتومی و اتاق پراتیک دانشکده پزشکی از دیگر برنامه‌های حضور دانش‌آموزان مدارس شهرستان در دانشگاه واحد استهبان بود.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل