نماد سایت بیگ نیوز

کتائب القسام: به جنگنده‌های اسرائیلی عامل سقوط پهپاد خود در آسمان غزه پاسخ دادیم

کتائب القسام: به جنگنده‌های اسرائیلی عامل سقوط پهپاد خود در آسمان غزه پاسخ دادیم

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” farsnews.ir ” تفصر مقاله ” کتائب القسام: به جنگنده‌های اسرائیلی عامل سقوط پهپاد خود در آسمان غزه پاسخ دادیم ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین بیگ نیوز، کتائب عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، امروز (دوشنبه، ۳ آوریل)، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پهپادی که امروز بر فراز نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت، متعلق به این گروه مقاومت در حال انجام ماموریت آموزشی بود. 

 

 

در بیانیه شاخه نظامی جنبش حماس آمده است: نیروی هوایی رژیم صهیونیستی صبح امروز، دوشنبه در زمان ماموریت آموزشی نیروی هوایی کتائب القسام، یک فروند پهپاد از نوع شهاب را در حریم هوایی جنوب نوار غزه هدف قرار دادند که پدافند هوایی القسام بلافاصله با استفاده از موشک‌های زمین به هوا، به جنگنده‌ مهاجم پاسخ داد.

پیش از انتشار این بیانیه، ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای کوتاه اعلام کرد که امروز یک هواپیمای بدون سرنشین را در آسمان غزه سرنگون کرده است و یک فروند جنگنده نیروی هوایی این رژیم یک پهپاد ناشناس را در آسمان نوار غزه رهگیری کرد.

در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی آمده بود که این پهپاد به محدوده تحت کنترل اشغالگران وارد نشده بود و هیچ گونه خطری ایجاد نکرده بود.

خبرگزاری فلسطینی شهاب نیز با انتشار این خبر نوشت که خبرنگار این خبرگزاری، صبح امروز از شنیده شدن صدای چندین انفجار در آسمان جنوب نوار غزه خبر داد و اعلام کرد که دلیل این انفجارها،  رهگیری یک پهپاد در آسمان خانیونس از سوی هواپیماهای جنگی رژیم اشغالگر بود. 

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

کتائب القسام: به جنگنده‌های اسرائیلی عامل سقوط پهپاد خود در آسمان غزه پاسخ دادیم – سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز

منبع : کتائب القسام: به جنگنده‌های اسرائیلی عامل سقوط پهپاد خود در آسمان غزه پاسخ دادیم

خروج از نسخه موبایل