کاهش تا ۷۰ درصدی ترددهای درون شهری / پیشنهاد به ستاد کرونا درباره حمایت از مشاغل آسیب دیده

به گزارش شفاف ، دکتر. علیرضا زالی به نمایندگی از تفاهم نامه همکاری بین فرماندهی مدیریت بیماری های کرونا در تهران و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به وضعیت ترافیک داخل شهر طی 24 ساعت گذشته گفت: این درصد در طول روز بود. و 70٪ ساعت 21 تا 4 صبح.

وی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته بیش از 90 درصد ترافیک در بزرگراه تهران شمال کاهش یافته است ، گفت: همچنین در بزرگراه تهران قم و حمل و نقل جنوبی تهران این تعداد به 70 درصد رسیده است.

زالی با بیان اینکه هرچه شرایط از ابتدا بیشتر اجرا شود ، شرایط بهتر است ، گفت: با کمک و تلاش نیروی انتظامی ، نظارت مناسب و مستمر بر محدودیت ها اعمال می شود و به همین دلیل شاهد مطلوب تری هستیم شرایط در این راستا ، 90 تیم علاوه بر 150 تیم قبلی متمرکز بر نیروهای تلافی جویانه در تهران ، این محدودیت ها را زیر نظر دارند.

به گفته وی ، هرگونه تغییر در مرگ و میر ناشی از مداخلات مدنی و اجتماعی بین یک ماه تا 40 روز ، در مورد بستری شدن در بیمارستان حدود 3 هفته و در موارد ویزیت سرپایی بین 10 تا 14 روز طول می کشد.

فرمانده بیماری کرونا گفت: “مطالعات اپیدمیولوژیک ما نشان می دهد که مداخلات در زمینه محیط محوری ، تشخیص بیماری ها و کاهش عواقب موضعی این بیماری زودتر از 40 روز محقق نخواهد شد ، بنابراین باید با صبر و حوصله منتظر بمانیم.” مدیریت عملیات در تهران گفت. بیایید روند را تغییر دهیم.

چند پیشنهاد به ستاد ملی کرونا

زالی همچنین با اشاره به برخی پیشنهادات به شورای ملی کرونا ، دولت و به ویژه پارلمان که در فصل بودجه هستند ، اظهار داشت: “پیشنهاد شده است به گونه ای برنامه ریزی شود که پست هایی که ضرر مستقیم و غیرمستقیم متحمل شده اند شفاف باشد. و پشتیبانی می شود

وی با اشاره به گلایه برخی از شرکت ها گفت: بسیاری از آنها شکایت دارند که بسته های حمایتی با تأخیر قابل توجهی در اختیار آنها قرار می گیرد. بوروکراسی های مختلف مالکان متاثر از کرونا را نیز تجربه می کنند.

فرمانده ستاد تهران کرونا با اعلام اینکه بسیاری از مشاغل ، با وجود همه مشکلات ، نیروهای خود را تعدیل نکرده اند ، گفت: “این افراد که به دلیل کارهای بشردوستانه باعث بیکاری کارکنان خود نشده اند ، باید مورد حمایت جدی قرار گیرند. “

زالی با بیان اینکه نگرانی اصلی مشاغل پرداخت اجاره و برگشت چک است ، گفت: ‘در نامه ای به ستاد ملی کرونا خواستار این شدیم که این دو هفته به عنوان پرونده ویژه معاملات تجاری محدود شود. در نظر گرفته می شود ، بنابراین بازگشت چک سابقه ای برای “کار را به ارمغان نمی آورد” است.

وی همچنین به مشکل برخی از بیمه های اجتماعی بیمه شده اشاره کرد و گفت: برخی از بیمه شدگان برای بررسی مثبت بودن تست تاج خود باید به این دفاتر مراجعه کنند که در این شرایط می تواند خطرناک باشد. در همین راستا پیشنهادهایی به ستاد ملی ارائه شده است که امیدواریم تصویب شود. اگر فردی بیمار شود یا آزمایش مثبت دهد تا شغل خود را از دست ندهد یا سالانه مشکلی نداشته باشد ، درخواست تأیید می شود.

وی گفت: “برخی از جلسات نیز باید شخصاً برگزار شود. ما امیدواریم که ستاد ملی کرونا پیشنهاد ما را که حفظ غیبت دارای اعتبار قانونی است ، تأیید کند. ‘

زالی ادامه می دهد: زمان بسیاری از جلسات گذشته است و طبق اساسنامه جلسات آنها باید حضور داشته باشند و آنها نگران ادامه کار خود هستند ، بنابراین ما از آنها خواستیم تا از حالت الکترونیکی استفاده کنند.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا