کارکنان استاندارد تیزبین و حساس باشند

بیگ نیوز / یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بر ضرورت تیز بینی و حساسیت کارکنان استاندارد در بازرسی ها و کنترل کیفی کالا و خدمات برای توسعه اقتصادی کشور تأکید کرد.

آیت الله “محمدرضا ناصری یزدی” در دیدار با کارکنان اداره کل استاندارد استان که همزمان با اولین روز هفته استاندارد برگزار شد ، اظهار داشت: بسیار قابل تقدیر است.

وی به نقش کارکنان استاندارد در تأمین سلامت و ایمنی جامعه به ویژه در زمینه مواد غذایی اشاره می کند و می گوید: در این زمینه از شما انتظار می رود با مردم صادق باشید تا پیامدهای مثبت آن را در کار خود مشاهده کنید. و زندگی ..

ناصری بر ضرورت دقت و حساسیت پرسنل استاندارد در بازرسی ها و کنترل کیفی کالا و خدمات تاکید می کند و می گوید که این عامل مهم در جلوگیری از آسیب احتمالی به کشور و حفاظت از منافع شخصی و ملی است.

امام جمعه یزد تأکید می کند: شعار امسال با عنوان “تولید ، پشتیبانی و جداسازی” چراغ و الگوی بسیار خوبی است ، بنابراین سعی کنید وظایف خود را در راه خدا و خدمت به مردم انجام دهید.

ناصری همچنین به نقش افسران کنترل کیفیت در فرایند تولید اشاره می کند و می گوید: ‘این افراد به عنوان نمایندگان اداره کل استاندارد باید به مردم و تولید متعهد باشند ، زیرا اگر جدی و دقیق عمل کنند ، توسعه پایدار مستلزم مکان در کشور “

وی بر ضرورت جلوگیری از واردات کالاهای بی کیفیت و غیر ضروری به کشور تأکید کرد و گفت: تولیدکنندگان داخلی می توانند در توسعه صادرات و تصرف چرخه های اقتصادی ، کالاهای استاندارد و با کیفیت را از طریق بخش وسیعی از بازار بین المللی و کشور تأمین کنند. به به “برای کمک به.

به گزارش بیگ نیوز ، با اشاره به روابط عمومی اداره کل استاندارد ، “محمدرضا زارع بنادکوکی” مدیرکل استاندارد استان در ابتدای جلسه گزارشی ارائه کرد که در آن وظایف ، ظرفیت ها و چالش های مربوط به که ژنرال با آن روبرو است ، توضیح داده شده است. اداره

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا