کاروان کمک‌های مردم یمن به زلزله‌زدگان سوریه وارد لاذقیه شد

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” farsnews.ir ” تفصر مقاله ” کاروان کمک‌های مردم یمن به زلزله‌زدگان سوریه وارد لاذقیه شد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین بیگ نیوز، شبکه المسیره از ورود کاروان کمک‌های مردم یمن به استان لاذقیه در غرب سوریه با شعار «از یمن تا شام» خبر داد. این کاروان شامل شش کامیون حامل مواد غذایی و تجهیزات پزشکی است.

۵۰۰ سبد غذایی،  ۱۰۶۵ قطعه اثاثیه مختلف از جمله پتو، بالش و تخت متحرک، ۵۰۰ جعبه دارو و تجهیزات اولیه پزشکی و ۷۶۰ قطعه لباس زمستانی کمک‌های مردم یمن و اتباع یمنی در سوریه به زلزله زدگان است.

«عبدالله علی صبری» سفیر دولت نجات ملی یمن در دمشق در این باره به شبکه المسیره گفت: «این کاروان کمترین وظیفه‌ای بود که می‌توانیم در قبال مردم و دولت سوریه که همواره در کنار مردم یمن بودند، انجام دهیم».

به گفته او اتباع یمنی در سوریه نیز از ساعات ابتدایی زلزله مشغول کمک به آواربرداری و ارائه کمک‌های اولیه به زلزله‌زدگان بودند.

سفیر یمن در ادامه با محکوم کردن تحریم‌های آمریکا علیه سوریه، از کشورهای جهان خواست تا در امر کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان سرعت ببخشند و همچنین از کشورهایی که از ابتدا کمک‌های خود را به سوریه فرستاده و همچنان مشغول این کار هستند، تقدیر کرد.

به گفته «عبدالله علی صبری» کارون دوم نیز طی روزهای آینده راهی استان حلب که بیشترین آسیب را از زلزله در سوریه دیده است، خواهد شد.

سوریه |یمن

سوریه |یمن

 

پایان پیام/.




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

کاروان کمک‌های مردم یمن به زلزله‌زدگان سوریه وارد لاذقیه شد – بیگ نیوز

منبع : کاروان کمک‌های مردم یمن به زلزله‌زدگان سوریه وارد لاذقیه شد

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا