چگونه کارت ویزیت خود را حرفه ای جلوه دهم؟
کارت ویزیت موضوعی پرطرفدار برای بحث است و بدون شک اهمیت فوق العاده ای دارد. وب مملو از نمونه هایی از طیف گسترده ای از طرح بندی ها است. امروزه خرید کارت ویزیت خلاقانه، چه آماده و چه از نوع نویسنده، کار سختی نیست. بنابراین، طراحی بیش از حد معمولی به یک مشکل تبدیل می شود.
امروز می خواهم نکاتی را از فروشگاه ابرنگ در مورد نحوه انتخاب کارت ویزیت لاکچری مناسب که هم چشمگیر و هم موثر باشد به شما ارائه دهم. کارت ویزیت شما باید برای شما کار کند. برای اینکه احساسات طراحان جریحه دار نشود، از طراح CrazyPixels خواستم چند نمونه بسازد. البته او هر کاری از دستش بر میآمد برای جلب توجه به جزئیاتی که قرار است با شما صحبت کنم، انجام داد. نتیجه فوق العاده مدرن و .
تصاویر در پس زمینه روشن
بنابراین این اولین طرح است:
کارت ویزیت روشن و شیک. در نگاه اول جلب توجه می کند. اگر شما؟ مانند یک عکاس یا یک طراح، چنین کارت ویزیتی برای شما خواهد بود . تصویر در می تواند حرفه خود را نشان دهد ، و چنین کارت ویزیتی می تواند بخشی از نمونه کار شما شود. شما می توانید چندین نسخه از این کارت ویزیت ها را با عکس های مختلف ایجاد کنید و به مشتریان بالقوه این فرصت را بدهید تا بهترین مورد را انتخاب کنند. مطمئنم به یادت خواهند ماند.
در اینجا می توانید نمونه هایی از کارت ویزیت های عالی با عکس های عالی و :
استفاده از رنگ ها
فقط به طراحی این کارت ویزیت نگاه کنید:
الگوی کارت ویزیت مهم نیست. این می تواند راه راه، مربع، دایره یا مثلث باشد، طرح رنگ مناسب تعیین کننده است. این کارت ویزیت مانند مدل قبلی با طراحی خود جلب توجه می کند، اما در عین حال تک رنگ نیست، بلکه طیف کاملی از رنگ ها را نشان می دهد. از شما می خواهم به کد QR روی این کارت ویزیت نیز توجه کنید. نقاط روی کد QR با طرح رنگی مشابه کل کارت ساخته شده اند. این یک چیز کوچک است، اما به طراحی معنی می دهد و آن را جالب تر می کند.
بررسی اجمالی کارت ویزیت با جالب :
طراحی مینیمالیستی
یک لوگوی کاملا مینیمالیستی که در یک رنگ با استفاده خلاقانه از فضای سفید در جلوی کارت ویزیت طراحی شده است؟ یک کارت شیک درست کنید می توانید یک لوگو یا هر تصویر دیگری را در قسمت جلویی و کل آن قرار دهید ? در پشت. این می تواند یک نام، یک عبارت کلیدی، اطلاعات تماس باشد. گزینه های زیادی برای ایجاد چنین طرح هایی وجود دارد:
کارت ویزیت با طراحی مینیمالیستی:
برجسته کاری (اثر حروف نویسی)
منبت کاری؟ روشی برای استفاده از مهر برای ایجاد طرح برجسته از اشکال مختلف بر روی کارت ویزیت است. این افکت بافت، سبک و استایل را به کارت ویزیت اضافه می کند. . آیا به شما اجازه می دهد فقط از یک رنگ استفاده کنید؟ رنگ کاغذ اصلی کارت ویزیت شما این باعث می شود که کارت ویزیت مدرن و شیک به نظر برسد.
کارت ویزیت برجسته:
افزودن کدهای QR
کد QR؟ این هست رمزگذاری اطلاعاتی که توسط گوشی هوشمند قابل تشخیص است. کد می تواند شما را به یک وب سایت، یک نمونه کار آنلاین یا رزومه هدایت کند. این یک راه عالی برای پر کردن شکاف بین کارت ویزیت شما و کار آنلاین است. مطمئن شوید که می تواند قبل از ساختن کارت ویزیت با کد QR از این ابزار انتقال اطلاعات استفاده کند.
کارت ویزیت خلاقانه با کدهای QR:
طراحی فونت
طراحی فونت یک روند محبوب است که باید به آن توجه کنید. پیدا کردن فونت مناسب می تواند مشکل باشد، اما انتخاب های زیادی وجود دارد، بنابراین مطمئن شوید که فونت مناسب را انتخاب می کنید…
کارت ویزیت بر اساس طراحی فونت:
کارت ویزیت شفاف: یک
سیاه و سفید
کارت ویزیت سیاه و سفید یک انتخاب عالی برای بازرگانان، اقتصاددانان، وکلا و همه کسانی است که به عنوان “کسب و کار جدی” طبقه بندی می شوند. اگر به دنبال طراحی ساده، شیک و کلاسیک هستید، کارت ویزیت سیاه و سفید ممکن است همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.
کارت ویزیت سیاه و سفید:
اشکال غیر معمول
چنین کارت ویزیت هایی دارای خطوط غیرعادی هستند و در بیشتر موارد طرح های فردی هستند. کارت های ویزیت با شکل غیر معمول گران تر از کارت های معمولی هستند. آنها ممکن است تأثیر قوی تری بگذارند، اما مشتریان شما ممکن است به سرعت آنها را به دلیل شکل غیرمعمولی که با جیب آنها مناسب نیست دور بریزند. شما باید در مورد این گزینه از دیدگاه یک مشتری بالقوه فکر کنید.
در اینجا چند نمونه از کارت ویزیت های غیر معمول آورده شده است:
نتیجه گیری منطقی
وقتی نوبت به ایجاد کارت ویزیت می رسد، سعی کنید کاری غیرعادی انجام دهید. تنها یک فرصت برای ایجاد تأثیر اولیه بر مشتریان بالقوه وجود دارد. آن را امتحان کنید و خواهید دید که چه چیزی بهتر عمل می کند. کارت ویزیت شما باید نشان دهنده برند و نام شما باشد. امیدوارم این مجموعه الهام بخش شما برای ایجاد طرح های منحصر به فرد و خلاقانه برای کارت ویزیت خود باشد.
توجه به بازرگانان
یک کارت ویزیت خوب اصلاً موفقیت تجاری را تضمین نمی کند، اما قطعا می تواند به شما کمک کند! این چیزی است که اولین برداشت به آن بستگی دارد. بیایید نگاهی به 30 کارت ویزیت با طراحی هوشمندانه بیندازیم که به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه خود را به خوبی و به روشی بدیع معرفی کنید.
بسیاری از ما احتمالاً با گرفتن کارت ویزیت صرفاً از روی ادب و سپس انداختن آنها در سطل زباله گناه کرده ایم. با این حال، این کارتهای ویزیت با شما باقی خواهند ماند – چه به صورت فیزیکی، چه در حافظه، اما باز هم به سطل زباله پرواز نمیکنند.
موفقیت این کارتها در این است که به گونهای طراحی شدهاند که مطمئناً در خاطرتان مانده یا مفید خواهند بود. این می تواند نمونه محصول، ابزار یا اسباب بازی های کوچک سرگرم کننده باشد، در حالی که دیگران فقط با نوشتن آدرس و شماره تلفن می توانند تأثیری بر جای بگذارند.
در دنیای تجارت، متمایز شدن از دیگران ضروری است، و در اینجا چند ایده بازاریابی خلاقانه وجود دارد که به شما در انجام این کار کمک می کند!
1. کارت ویزیت جراح زیبایی
2. کارت ویزیت مربی یوگا
3. کارت ویزیت بوتیک پنیر
4 کارت بازرگانی ریپ آف وکیل طلاق
توجه داشته باشید کهنقشه دارد اطلاعات تماسدر هر دو طرف
5. کارت ویزیت تشک یوگا
یک کارت ویزیت ساده و در عین حال بسیار خلاقانه برای مرکز یوگا ونکوور. رول کارت همان تشک یوگا است.
6. کارت ویزیت مربی تناسب اندام انفجاری
زهرا موهتا به شما کمک می کند از شر شکم خود خلاص شوید! ( : لئو برنت، دبی، امارات متحده عربی)
7. کارت ویزیت طراح با دانه
آیا داشتن کارت ویزیت واقعا ضروری است؟
وقتی دغدغه تجارت این روزها ایجاد روابط حرفه ای می شود ، توانایی شما در به اشتراک گذاشتن اطلاعات تماس بسیار مهم است.
به لطف ظهور تکنولوژی موبایل و رسانه های اجتماعی ، تبادل اطلاعات بسیار آسان تر شد.
این روزها برای ارتباط موثر با افراد ، کمتر به ترفندهای قدیمی ارتباطات متکی هستیم.
با داشتن وب سایت ها ، مدیران در سراسر جهان می توانند بدون خروج از دفتر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
اما آیا این بدان معناست که برای ملاقات و همکاری با افراد مهم به کارت ویزیت چاپی احتیاج نداریم؟
چرا از محبوبیت کارت های ویزیت کم شده است؟
برای همگام شدن با دنیای سریع امروزی ، اکثر متخصصان و مدیران در لینکدین حساب ایجاد کرده اند وقتی یک پروفایل لینکدین ایجاد می کنید.
فضای بیشتری برای صحبت در مورد خود و مسیر حرفه ای خود خواهید داشت.
نیازی به گفتن نیست که یک کارت ویزیت ساده هرگز نمی تواند توانایی لینکدین در ذخیره اطلاعات را شکست دهد.
دلیل دیگری نیز وجود دارد که کارت ویزیت از محبوبیت کمتری برخوردار است.
از نظر دوستداران محیط زیست ، کارت های بازرگانی فقط هدر دادن منابع ارزشمند است.
با ظهور جنبش (زباله صفر)، افراد بیشتری تصمیم گرفتند به دور از مصرف کاغذ بمانند و گزینه های پایدارتری مانند امضای الکترونیکی و کارت های بازرگانی آنلاین را انتخاب کنند.
همه این عوامل باعث می شود کارت ویزیت کمتر رایج شود اما داشتن یک کارت ویزیت همچنان برای متخصصان جدی کسب و کار مهم است.
با پخش کارت ویزیت ، خود را به عنوان یک متخصص معرفی می کنید.
کارت ویزیت در سال 2021 چه فایده ای دارد؟
با وجود محبوبیت روزافزون رسانه های اجتماعی و کارت های بازرگانی دیجیتال ، داشتن کارت چاپی برای ارتباط حضوری با همکاران حرفه ای بسیار مهم است.
برای تبادل اطلاعات مهم تماس ، باید چیزی ملموس داشته باشیم.
کارت های ویزیت به ایجاد روابط حرفه ای کمک می کنند
با پخش کارت ویزیت ، خود را به عنوان یک متخصص معرفی می کنید.
این جزئیات کوچک نشانه ای قدیمی از حرفه ای بودن است که هنوز هم در عصر دیجیتال ما ارزش قابل توجهی دارد.
شخصی که از اهمیت ارتباط آسان با مردم اطلاع داشته باشد ، همیشه کارت ویزیت خواهد داشت.
کارت های ویزیت یاد آوری کسب و کار شما را آسان تر میکنند.
پس از نمایشگاه ها و سمینارهای تجاری ، صاحبین مشاغل کارت های بازرگانی را که جمع آوری کرده اند ، مرور کنند.
شانس با شماست که در بین همه ی کارت های دیگر کارت ویزیت شما برجسته شود.
اگر کارت شما به خوبی طراحی شده و توجه را جلب می کند ، گیرنده را قانع می کنید تا شما را به یاد بسپارد. با داشتن کارت ویزیت با کیفیت بالا ، قابل دسترس و خلاق باشید.
حتی در سال 2021 یک کارت ویزیت ساده می تواند به یک تغییر دهنده بازی تبدیل شود.
بله ، کارت ویزیت هنوز لازم است
کارت ویزیت ممکن است سریعترین و آسانترین راه برای برقراری ارتباط با مردم و تبادل اطلاعات تماس نباشد ، اما مطمئناً باعث تقویت تصویر حرفه ای شما می شود.
شهرت خوب به شما کمک می کند خیلی سریع رابطه برقرار کنید.
بنابراین، حتی با وجود تمام گزینه های دیجیتالی موجود در بازار ، خیلی زود است که کارت ویزیت چاپی کنار گذاشته شود.
برای بهره بردن از مزایای کارت ویزیت و ارتقای چهره ی حرفه ای خود ، زمان کافی برای یک طراحی حرفه ای و در عین حال جالب توجه صرف کنید.
اگر کارت ویزیت شما بی رنگ و رو باشد، در برخورد اول تاثیر خوبی ایجاد نخواهید کرد.
اطمینان حاصل کنید که کاغذ مناسب انتخاب کنید ، روی یک طراحی جذاب کار کنید و از خدمات چاپ با کیفیت استفاده کنید.
حتی در سال 2019 یک کارت ویزیت ساده می تواند به یک مهره ی مهم در بازی تجارت تبدیل شود.
دانستن اینکه چه اطلاعاتی باید به کارت ویزیت خود اضافه کنید و چه چیزی را باید کنار بگذارید به ایجاد کارتی چشم نواز و متعادل کمک می کند.
چه اطلاعاتی باید در کارت ویزیت خود قرار دهید؟
پس از خواندن این مقاله ، خواهید فهمید:
- چه اطلاعاتی باید به کارت ویزیت خود اضافه کنید.
- چگونه اطلاعات تماس خود را روی کارت ویزیت استاندارد تنظیم کنیم.
هنگامی که کارت ویزیت شما به درستی طراحی شده باشد ، در یاد افراد می ماند و کسانی که به محصولات یا خدمات شما علاقه مند هستند را ترغیب می کند تا دوباره با شما در تماس باشند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت شما مراجعه کنند.
دانستن اینکه چه اطلاعاتی باید به کارت ویزیت خود اضافه کنید و چه چیزی را باید کنار بگذارید به ایجاد کارتی چشم نواز و متعادل کمک می کند.
سعی کنید فقط بر روی عناصر گرافیکی و متنی که می خواهید اضافه کنید تمرکز نکنید ، بلکه فضای اطراف آنها را نیز در نظر بگیرید فضای اطراف را اغلب تحت عنوان “فضای منفی” می شناسیم.
با فکر کردن در مورد فضای اطراف متن و لوگوی خود ، به تعادل می رسید و به هر عنصر فضای تنفس می دهید.
طراحی خوب و تمیز به مخاطبان می گوید که شما منظم و حرفه ای هستید.
کارت ویزیت شما باید شامل موارد زیر باشد:
- لوگو
- نام شرکت
- تگ لاین گزیده ای کوتاه (در حد هفت کلمه) است از هویت برند شما و در اصل شعار اصلی برند شما به حساب میآید.
- اسم شما
- عنوان شغلی
- سایت اینترنتی
- اطلاعات تماس
مثال زیر یک کارت دو طرفه را نشان می دهد ، قسمت جلویی آن روی آرم ، نام شرکت و نشان نشان متمرکز شده است.
در حالی که قسمت پشتی شامل اطلاعات تماس لازم است. این مثال فقط یکی از روشهای طراحی کارت ویزیت است.
این روش ساده است اما اطلاعات تماس شما را به طور موثر نمایش می دهد.
فقط بر روی عناصر گرافیکی و متنی که می خواهید اضافه کنید تمرکز نکنید ، بلکه فضای اطراف آنها را نیز در نظر بگیرید
اطلاعاتی که باید در کارت ویزیت خود بگنجانید
-لوگو
آرم شما نمایشی تصویری از آنچه شرکت شما انجام می دهد است.
لوگو باید تجسم کسب و کار شما باشد و یادگاری برای مشتریان شما است که شما را با آن به یاد می آورند.
وقتی لوگو دارید ، به شرکت شما این حس را منتقل می کند که معتبر ، حرفه ای و قابل اعتماد است.
این مثال نشان دهنده تکرار آرم در قسمت پشتی برای تقویت برند شما است.
مثال بالا نشان می دهد که چرا مهم است که یک آرم سیاه و سفید کار کند مهم است زیرا این برنامه فقط از یک رنگ استفاده می کند.
در حالی که آرم در صفحه جلو شامل یک شیب رنگی است.