پوتین: سه‌گانه هسته‌ای روسیه موازنه قدرت جهانی را تضمین می‌کند

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” پوتین: سه‌گانه هسته‌ای روسیه موازنه قدرت جهانی را تضمین می‌کند ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

روسیه |مسکو

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در جریان دیدار با فارغ‌التحصیلان موسسات آموزش عالی نظامی گفت: سه‌گانه هسته‌ای روسیه، تضمین موثر و قابل اعتماد بازدارندگی استراتژیک و حفظ تعادل قدرت جهانی را ممکن می‌سازد. این‌ها نتایج کار طولانی‌مدت عظیم شرکت‌ها، دفاتر طراحی، کارگران و مهندسان، متخصصان نظامی و غیرنظامی ماست.

رئیس‌جمهوری روسیه با بیان اینکه حدود نیمی از یگان‌های نیروهای موشکی راهبردی روسیه به سامانه‌های موشکی بالستیک قاره‌پیما موسوم به «یارس» مجهز هستند، گفت: روسیه به توسعه سه‌گانه هسته‌ای ادامه خواهد داد.

ولادیمیر پوتین همچنین گفت که روسیه به ارسال پهپادهای ضربتی برای سربازانش ادامه خواهد داد و تحویل آنها را تسریع خواهد کرد و همچنین تولید این تجهیزات تقویت خواهد شد.

رئیس‌جمهوری روسیه تاکید کرد: مسکو به تامین سیستم‌های رباتیک تهاجمی و هواپیماهای بدون سرنشین برای نیروهای ملی خود ادامه خواهد داد و تولید این تجهیزات برنامه‌ریزی شده است تا افزایش یافته و تسریع شوند.

پوتین گفت: بهبود تولید سیستم‌های ضد آتشبار ادامه خواهد یافت، درست مانند عرضه وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین و سیستم‌های حمله روباتیک که خود را به خوبی با شرایط جنگی وفق داده‌اند. ما تولید انبوه آنها را افزایش خواهیم داد.

رئیس‌جمهوری روسیه تاکید کرد که تقویت ارتش همچنان اولویت روسیه است و افزود که این کشور به بهبود نیروهای مسلح خود و همچنین توسعه جدیدترین مدل‌های خودروهای زرهی، نبرد ضربتی و سیستم‌های دفاع هوایی ادامه خواهد داد.

سه گانه هسته‌ای یک ساختار نیروی نظامی سه شاخه است که از موشک‌های هسته‌ای پرتاب شده از زمین، زیردریایی‌های مجهز به موشک هسته‌ای و هواپیماهای استراتژیک با بمب‌های هسته‌ای و موشک‌ها تشکیل شده است.

310310

نشر بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای صنعتی و تجاری جهانی. با دانش در زمینه بازارهای جهانی و تجارت بین‌الملل، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای صنعتی، شرکت‌ها و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و بازاریابی، به شما دیدی جامع از تحولات صنعتی و تجاری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا