پرداخت بیش از ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان بهزیستی کرمانشاه 

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” پرداخت بیش از ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان بهزیستی کرمانشاه  ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

استان کرمانشاه |اشتغال

بهزاد شهبازی در گفتگو با خبرنگار بیگ نیوز کرمانشاه، اظهار کرد: مبلغ ٢ هزار و ٢٠ میلیارد ریال در سال ١۴٠٢ به منظور پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه در نظر گرفته شد.

وی افزود: بر اساس جلسه کمیسیون اشتغال کشور از میزان ١۵ هزار میلیارد ریال که در اختیار استانداری کرمانشاه قرار دارد ٢ هزار میلیارد ریال به تسهیلات اشتغال‌زایی مددجویان بهزیستی اختصاص می‌یابد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: با اختصاص این مبلغ جمعا چهار هزار میلیارد ریال به منظور پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه اختصاص می‌یابد.

وی عنوان کرد: سال گذشته بیش از چهار هزار نفر از این تسهیلات بهره‌مند شدند و امسال هم حدود سه هزار و ۵٠٠ الی چهار هزار نفر از مددجویان بهزیستی می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

این مسئول بیان کرد: میزان این وام با توجه به طرح های ارائه شده بین یک میلیارد الی یک و نیم میلیارد ریال است.

وی تاکید کرد: در تیر ماه امسال ۴۵ میلیارد ریال به ۴۲١ نفر از مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه در زمینه اشتغال‌زایی پرداخت شده است.

46

خروج از نسخه موبایل